自由講場

跳至

首頁
56789...13

尾頁
   6


翡翠宮

積分: 78286


121#
發表於 12-5-16 12:25 |只看該作者

引用:Quote:JunichiOkada+發表於+12-5-16+11:46+

原帖由 我想生三個 於 12-05-16 發表
你唔早響
仲有未來架麻




伯爵府

積分: 15625


122#
發表於 12-5-16 12:25 |只看該作者
各有各既洗錢方式同生活...好難講對與錯...


珍珠宮

積分: 48034

開心吸收勳章


123#
發表於 12-5-16 12:25 |只看該作者
見好多媽媽回應, 但原來8萬蚊一個月都話唔係好多

唔怪得連陳振窿都話自己好窮, 得番7億


伯爵府

積分: 16091


124#
發表於 12-5-16 12:27 |只看該作者


用戶要求終止服務

積分: 7429


125#
發表於 12-5-16 12:30 |只看該作者
其實同樣道理...月入幾千o既人都會話你月入萬幾蚊, 仲呻窮....晒命咩...

那位樓主只係較為...無知...各人駛錢方式, 價值觀又唔同, 根本無得問...正如不少post問, 一家三口月入3萬夠唔夠?月入4萬應該要儲到幾多...

呢d根本係廢問題....sorry....直接o左d, 不過真係覺得好無聊....

點評

cloudwingwing  所以連陳振窿都呻窮  發表於 12-5-16 12:54


水晶宮

積分: 55644


126#
發表於 12-5-16 12:30 |只看該作者

回覆:月入8萬仲好意思問人應唔應付到bb

算啦,25歲,話大唔大話細唔細,雖然做得人亞媽,但仲有小天真



點評

evian0204  我21歲都唔會問呢D問題  發表於 12-5-16 13:53
少奶奶的身份,丫頭的命...


版主

積分: 81026

2025中秋節勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 版主 環保接龍勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋


127#
發表於 12-5-16 12:32 |只看該作者

引用:+本帖最後由+cloudwingwing+於+12-5-16+12:

原帖由 cloudwingwing 於 12-05-16 發表
本帖最後由 cloudwingwing 於 12-5-16 12:25 編輯

理財版有位新媽媽話自己家庭月入8萬, 扣除哂她所說的 ...
有有聽過高分低能?



生離死別, 並不可怕, 可怕的是自私的靈魂


大宅

積分: 2260


128#
發表於 12-5-16 12:33 |只看該作者

回覆:月入8萬仲好意思問人應唔應付到bb

或者係佢地既朋友圈子裡面,佢地係收入最低果個,所以先會咁問




水晶宮

積分: 66961

我的育兒心得勳章 夏天玩到顛 熱血勳章 畀面勳章 有「營」勳章 陪月勳章 爸B勳章 大廚勳章


129#
發表於 12-5-16 12:33 |只看該作者

回覆:月入8萬仲好意思問人應唔應付到bb

睇餸食飯啫




珍珠宮

積分: 42830


130#
發表於 12-5-16 12:34 |只看該作者
cloudwingwing 發表於 12-5-16 12:25
見好多媽媽回應, 但原來8萬蚊一個月都話唔係好多

唔怪得連陳振窿都話自己好窮, 得番7億
陳振聰都說自己很窮, 我是否活不成?


男爵府

積分: 9346


131#
發表於 12-5-16 12:36 |只看該作者


男爵府

積分: 7238


132#
發表於 12-5-16 12:39 |只看該作者


子爵府

積分: 14169


133#
發表於 12-5-16 12:40 |只看該作者
搵得來洗得去,人比人比死人,只要活得開心何必與人計較呢


翡翠宮

積分: 97426

好媽媽勳章


134#
發表於 12-5-16 12:40 |只看該作者
我想生三個 發表於 12-5-16 11:48
你唔早響
咁~~ 有無D 太大件O架?????


子爵府

積分: 14057


135#
發表於 12-5-16 12:41 |只看該作者

引用:見好多媽媽回應,+但原來8萬蚊一個月都話唔

原帖由 cloudwingwing 於 12-05-16 發表
見好多媽媽回應, 但原來8萬蚊一個月都話唔係好多

唔怪得連陳振窿都話自己好窮, 得番7億
咁究竟樓主你po呢個topic係為咩?? 想話人地哂命? 大冼? 我覺得個位女仔都係想做好準備功課, 為個未出世既小生命做好安排.....可能佢真係驚養個小朋友要四百至六百萬呢!? So, 我真係唔明你想點??



點評

cloudwingwing  我覺得好多人好唔知足  發表於 12-5-16 12:56


子爵府

積分: 10906

畀面勳章


136#
發表於 12-5-16 12:42 |只看該作者
cloudwingwing 發表於 12-5-16 08:51
理財版有位新媽媽話自己家庭月入8萬, 扣除哂她所說的支出
每月都有3萬幾4萬
仲好意思問人應唔應付到bb
係架, 連400萬嘅樓都成為窮人恩物, 我呢d都唔知可以用個咩字嚟形容!

點評

vikkihui    發表於 12-5-16 13:36


男爵府

積分: 9154

叻叻勳章 爸B勳章


137#
發表於 12-5-16 12:43 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 我愛Corina 於 12-05-16 發表

原帖由 pigpig 於 12-05-16 發表
其實果位樓主,都係想知道養一個小朋友幾$,我又5覺佢晒命啵其實我唔明,一講到$,有D人 ...
有道理!




禁止訪問

積分: 143053

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋


138#
發表於 12-5-16 12:55 |只看該作者

引用:Quote:lun0715+發表於+12-5-16+08:54+我家

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 53366

畀面勳章


139#
發表於 12-5-16 12:57 |只看該作者


男爵府

積分: 6726

熱血勳章


140#
發表於 12-5-16 13:02 |只看該作者

回覆:月入8萬仲好意思問人應唔應付到bb

本帖最後由 babybear 於 12-5-16 13:21 編輯

中產讀直資/私校,重未諗想報國際學校(學費重乸利)!
重有各式各樣嘅興趣班呢~ 樣樣都係錢!

重有每年收到果張綠色炸彈都未計,咪睇佢地好似搵得多,淨交稅每年都嘔番至少六位數字比政府。($xxx,xxx.00)

所以咪話生多個唔諗過度過。


反而一啲收入較少,唔洗交稅嘅家庭,佢地反而少咗呢方面嘅煩腦!
佢地仔女讀寫書重有書薄津貼、午膳津貼、校車津貼、上網津貼、課外活動津貼......

所以我覺得佢絕對唔係曬命! 樣樣都係數, 好多時都係你睇我好, 我睇你好啫!






點評

milanC  Agree~~~  發表於 12-5-16 14:21

首頁
56789...13

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo