自由講場

跳至

首頁

尾頁
   3


伯爵府

積分: 17406


121#
發表於 12-5-30 23:43 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+哈哈媽咪+於+12-05-30+發表咁

原帖由 chrya 於 12-05-30 發表
會唔會關啲泥事咖?養蝦係咪一定要用泥?
睇你養乜蝦



慢慢來, 吾洗急, 但最緊要快.


水晶宮

積分: 57382

好媽媽勳章


122#
發表於 12-5-30 23:45 |只看該作者
叉包兔 發表於 12-5-30 23:35
d水換極都白
我有時都係咁.....D生態環用咗好耐....我懷疑大廈水箱有問題


伯爵府

積分: 17406


123#
發表於 12-5-30 23:49 |只看該作者

引用:Quote:寫我心情+發表於+12-5-30+23:30+新環

原帖由 丙丙 於 12-05-30 發表
我條肥魚比較K型....買咗個511水泵比佢(諗住唔洗成日洗泵, 可以懶吓, 清缸養)
你乜缸乜setup先得架?



慢慢來, 吾洗急, 但最緊要快.


水晶宮

積分: 57382

好媽媽勳章


124#
發表於 12-5-30 23:53 |只看該作者
寫我心情 發表於 12-5-30 23:49
你乜缸乜setup先得架?
無咩嫁....過濾(511), 氣泵, 3條鸚鵡魚


伯爵府

積分: 17406


125#
發表於 12-5-30 23:54 |只看該作者

引用:Quote:叉包兔+發表於+12-5-30+23:35+d水換

原帖由 丙丙 於 12-05-30 發表
我有時都係咁.....D生態環用咗好耐....我懷疑大廈水箱有問題
手法有問題姐,白水月換月死



慢慢來, 吾洗急, 但最緊要快.


水晶宮

積分: 57382

好媽媽勳章


126#
發表於 12-5-30 23:57 |只看該作者
寫我心情 發表於 12-5-30 23:54
手法有問題姐,白水月換月死
我唔明


伯爵府

積分: 17406


127#
發表於 12-5-30 23:58 |只看該作者

引用:Quote:寫我心情+發表於+12-5-30+23:49+你乜

原帖由 丙丙 於 12-05-30 發表
無咩嫁....過濾(511), 氣泵, 3條鸚鵡魚
幾大個缸?你養英冇魚?個人意見:-

1)英冇魚用頂filter(因2/3曰要洗一次)
2) 缸吾大日曰換1/4水
3)水溫27度以上
4)有氣pump



慢慢來, 吾洗急, 但最緊要快.


伯爵府

積分: 17406


128#
發表於 12-5-31 00:04 |只看該作者

引用:Quote:寫我心情+發表於+12-5-30+23:54+手法

原帖由 丙丙 於 12-05-30 發表
我唔明
缸大小,養吾同野,setup/手法刀吾一樣


你養英冇魚,用511,屎在挏入面keep大久,乜刀死

信我,轉頂涙,日日洗洗白棉,換小小水,包靚!



慢慢來, 吾洗急, 但最緊要快.


水晶宮

積分: 57382

好媽媽勳章


129#
發表於 12-5-31 00:13 |只看該作者
寫我心情 發表於 12-5-30 23:58
幾大個缸?你養英冇魚?個人意見:-

2) 缸吾大日曰換1/4水


20吋缸氣泵...過濾(下面個種)....日日吸c(我諗都有1/4.......另外格日換水1/2)


我大約4-5日洗個過濾囉, 定係d生態環要換呀(用咗半年)...thx!

過濾入面黑色d棉, 個店員過"難"咗先換


禁止發言

積分: 86211

有「營」勳章 叻叻勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


130#
發表於 12-5-31 00:13 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 40292


131#
發表於 12-5-31 00:16 |只看該作者

回覆 回覆:叉包兔的帖子






水晶宮

積分: 57382

好媽媽勳章


132#
發表於 12-5-31 00:20 |只看該作者
寫我心情 發表於 12-5-31 00:04
屎在挏入面keep大久,乜刀死
唔會keep得耐(入面既都有洗)....條魚一定會煩死我(我講真.....唔好以為我傻嫁)
搵日真係要睇睇d過濾.....條肥魚好似生白點


子爵府

積分: 11838

最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 我的育兒心得勳章 夏天玩到顛 畀面勳章 BK Milk勳章


133#
發表於 12-5-31 00:45 |只看該作者
而家日日水溫29度.....
之前諗住夏天可以抽起枝暖管
點知出事...
夜晚屋企開冷氣....
日夜水溫相差太大....
有2條中白點....
之後落鹽升溫先好返咋....
而家唔敢抽走d暖管喇.....
凡是發生過的都存在,凡是存在過的都有價值。


伯爵府

積分: 17113


134#
發表於 12-5-31 01:00 |只看該作者
寫我心情 發表於 12-5-30 23:30
新環係。但之後吾可以!否則成個系統比你攪死(白水主因)

我自己三個月先洗一次櫃架
我成年冇洗啦!


伯爵府

積分: 17406


135#
發表於 12-5-31 01:36 |只看該作者

引用:Quote:寫我心情+發表於+12-5-31+00:04+屎在

原帖由 丙丙 於 12-05-31 發表
唔會keep得耐(入面既都有洗)....條魚一定會煩死我(我講真.....唔好以為我傻嫁)
搵日真係要睇睇d過濾. ...
1) 環𣎴用換但不能洗
2) 吾好用511,攺用頂淚(因方便),日曰揚/洗白棉(3,4曰多啦,條魚吾happy 架)



慢慢來, 吾洗急, 但最緊要快.


伯爵府

積分: 17406


136#
發表於 12-5-31 01:39 |只看該作者

引用:而家日日水溫29度.....之前諗住夏天可以抽

原帖由 叉包兔 於 12-05-31 發表
而家日日水溫29度.....
之前諗住夏天可以抽起枝暖管
點知出事...
長放冇事的

我用水冷keep25度先煩



慢慢來, 吾洗急, 但最緊要快.


水晶宮

積分: 57382

好媽媽勳章


137#
發表於 12-5-31 01:54 |只看該作者
寫我心情 發表於 12-5-31 01:36
1) 環𣎴用換但不能洗
2) 吾好用511,攺用頂淚(因方便),日曰揚/洗白棉(3,4曰多啦,條魚吾hap ...
怪不知d金魚鋪d生態環咁多屎都唔洗啦.....
之前用呢d囉, 但都唔happy先換511(你講個種係長長個種?)



水晶宮

積分: 60478


138#
發表於 12-5-31 02:02 |只看該作者

回覆:蝦子






子爵府

積分: 11838

最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 我的育兒心得勳章 夏天玩到顛 畀面勳章 BK Milk勳章


139#
發表於 12-5-31 02:24 |只看該作者
丙丙 發表於 12-5-31 01:54
怪不知d金魚鋪d生態環咁多屎都唔洗啦.....
之前用呢d囉, 但都唔happy先換511(你講個種係長長個種? ...
掛瀘同缸都越換越大
凡是發生過的都存在,凡是存在過的都有價值。


水晶宮

積分: 57382

好媽媽勳章


140#
發表於 12-5-31 02:31 |只看該作者
叉包兔 發表於 12-5-31 02:24
掛瀘同缸都越換越大
又好似係喎

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo