立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
伯爵府
積分: 17406
原帖由 chrya 於 12-05-30 發表 會唔會關啲泥事咖?養蝦係咪一定要用泥?
水晶宮
積分: 57382
叉包兔 發表於 12-5-30 23:35 d水換極都白
原帖由 丙丙 於 12-05-30 發表 我條肥魚比較K型....買咗個511水泵比佢(諗住唔洗成日洗泵, 可以懶吓, 清缸養)
寫我心情 發表於 12-5-30 23:49 你乜缸乜setup先得架?
原帖由 丙丙 於 12-05-30 發表 我有時都係咁.....D生態環用咗好耐....我懷疑大廈水箱有問題
寫我心情 發表於 12-5-30 23:54 手法有問題姐,白水月換月死
原帖由 丙丙 於 12-05-30 發表 無咩嫁....過濾(511), 氣泵, 3條鸚鵡魚
原帖由 丙丙 於 12-05-30 發表 我唔明
寫我心情 發表於 12-5-30 23:58 幾大個缸?你養英冇魚?個人意見:- 2) 缸吾大日曰換1/4水
禁止發言
積分: 86211
珍珠宮
積分: 40292
寫我心情 發表於 12-5-31 00:04 屎在挏入面keep大久,乜刀死
子爵府
積分: 11838
積分: 17113
寫我心情 發表於 12-5-30 23:30 新環係。但之後吾可以!否則成個系統比你攪死(白水主因) 我自己三個月先洗一次櫃架
原帖由 丙丙 於 12-05-31 發表 唔會keep得耐(入面既都有洗)....條魚一定會煩死我(我講真.....唔好以為我傻嫁) 搵日真係要睇睇d過濾. ...
原帖由 叉包兔 於 12-05-31 發表 而家日日水溫29度..... 之前諗住夏天可以抽起枝暖管 點知出事...
寫我心情 發表於 12-5-31 01:36 1) 環𣎴用換但不能洗 2) 吾好用511,攺用頂淚(因方便),日曰揚/洗白棉(3,4曰多啦,條魚吾hap ...
積分: 60478
丙丙 發表於 12-5-31 01:54 怪不知d金魚鋪d生態環咁多屎都唔洗啦..... 之前用呢d囉, 但都唔happy先換511(你講個種係長長個種? ...
叉包兔 發表於 12-5-31 02:24 掛瀘同缸都越換越大
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy