立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
翡翠宮
積分: 88167
成個pat都喺痕
公爵府
積分: 25796
珍珠宮
積分: 31655
而家好少地方有得買
伯爵府
積分: 19825
大宅
積分: 3025
I9528 發表於 12-6-8 21:42 老豆用柴打
寶石宮
積分: 415537
八婆仔@ 發表於 12-6-9 05:42 我日日都被人打,罰呃地主公,趕出門口!打到習慣了!
積分: 2580
原帖由 Dabb 於 12-06-09 發表 見到好多人都話被罰跪地主, 好奇想請問........有咩特別意思?點解一定係地主, 唔係祖先嘅 ...
積分: 42483
Dabb 發表於 12-6-9 13:17 見到好多人都話被罰跪地主, 好奇想請問........有咩特別意思?點解一定係地主, 唔係祖先嘅 ...
瑪瑙宮
積分: 126662
jessie814 發表於 12-6-9 13:07 回覆 fanny3315 的帖子 成個pat都喺痕
kellyj0101 發表於 12-6-9 13:21 以我所知 地主位係大門外 吾係屋內。 吾知我有get錯。 跪地主 應該要跪係屋企大門既前面。 我淨係記得以前屋企祖先下面有個"土地公公",但門口又有個叫"門口土地公", 其實我唔識分, 總之阿媽叫拜就拜
積分: 30410
我係女仔 發表於 12-6-9 13:21 地主係地下, 祖先係中間即係地主樓上, 我諗係咁既意思
jessie814 發表於 12-6-9 13:28 回覆 fanny3315 的帖子 呀媽fit親大大條孖藤抽落去 幾忍得都死
Dabb 發表於 12-6-9 13:36 其實我覺得做錯事應該向祖先慚悔合理啲
我打隻仔都喺用孖藤 等我下次吓l條先:;pppp:
妳果然夠經驗
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy