自由講場

跳至

首頁

尾頁
   11


珍珠宮

積分: 39132

好媽媽勳章


121#
發表於 12-7-4 15:51 |只看該作者
wbrenda 發表於 12-7-4 14:53
回覆 小露比* 的帖子

禁妳都係諗定另一間喇。。
係呀............好煩惱
我有兩隻大小魔怪""


別墅

積分: 556


122#
發表於 12-7-4 17:31 |只看該作者


大宅

積分: 3717


123#
發表於 12-7-4 17:44 |只看該作者

cherishbaby 的帖子

大家可申請學費減免 但當然有入色限制:




伯爵府

積分: 17506

畀面勳章


124#
發表於 12-7-4 17:53 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+ChammyMAMA+於+12-07-03+發表

原帖由 丁丁* 於 12-07-03 發表
當然可以申請啦, 家庭收入符合要求就 ok
唔可以架,如果要申請學費減免,該幼稚園須要符合資格兌現學卷先可以,即係要參加左學卷計劃的學校先得。





大宅

積分: 4703

好媽媽勳章 醒目開學勳章


125#
發表於 12-7-4 19:32 |只看該作者

Quote:原帖由+丁丁*+於+12-07-03+發表當然

原帖由 joey1001_1001 於 12-07-04 發表
唔可以架,如果要申請學費減免,該幼稚園須要符合資格兌現學卷先可以,即係要參加左學卷計劃的學校先得。



...
唔好意思¸ 原來我攪錯咗



hello hello ~~


大宅

積分: 3415

好媽媽勳章


126#
發表於 12-7-6 16:02 |只看該作者
我頭先打左去嶺南幼稚園度問...重有N班位..原來佢地2013-2014有學卷.....我而家唔知轉唔轉去佢邊讀N班, 請問有無人知間學校好嗎??

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo