自由講場

跳至

首頁

尾頁
   4


禁止訪問

積分: 102652


121#
發表於 12-8-20 12:53 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


已刪除用户

積分: 25576

BK Milk勳章 畀面勳章


122#
發表於 12-8-20 12:56 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 24619


123#
發表於 12-8-20 13:11 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 47032

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


124#
發表於 12-8-20 13:17 |只看該作者
其實要睇自己可以受到的壓力,受唔到搞到有病重慘,但都要諗番無左呢份工又會點.又接受到,聽過有人辭左職,人工少左好多,都會有情緒病.


子爵府

積分: 13024


125#
發表於 12-8-20 13:24 |只看該作者
出泥做野, 份人工有70%係包受氣架~~~忍佢~~~睇錢份上


大宅

積分: 2842


126#
發表於 12-8-20 13:32 |只看該作者
早幾年有類似o既狀況.......份工做得再耐就更難放棄........我經驗是, 改變人難, 只有改變自己. 如果經濟上&家人支持, 可以放一個較長假期e.g.半年, 到時就知道自己咁多年得到了的經驗, 其實在社會上還可以做好多其他選擇. 但要很有勇氣, 所以如果唔確定經濟&家人是否支持, 最好得聞就放吓短假, 俾自己透透氣, 繼續熟練地打仗了


子爵府

積分: 10470


127#
發表於 12-8-20 13:33 |只看該作者
要走0個個係你個老屎忽下屬, 唔係你. 諗計整走佢啦.

點評

信媽  終生制的....衰人唔做野都可以安落等退休!  發表於 12-8-20 22:29


子爵府

積分: 12000


128#
發表於 12-8-20 13:43 |只看該作者


洋房

積分: 41


129#
發表於 12-8-20 13:48 |只看該作者
冇辦法唔留


大宅

積分: 1473


130#
發表於 12-8-20 15:19 |只看該作者
回覆 信媽 的帖子

不用為這些事情煩惱,每個老闆都不想中下層太團結,最好大家互相監視,老闆更易控制,你的下屬惡行,老闆不會不知,為甚麼不抄掉他們,你辭職他又加你人工,這代表他也重視你,在很多老闆心中,他們只求均衡,不會想任何一邊獨大,這是一種有效的管冶手法,你也可以用此手法令下屬分化,等那些老鬼內鬥而疲於奔命,一方面你只求中庸,保持各方勢力平衡,工資照出,壞人照篤,情形就好像美國對待中共和台灣一樣,不想你兩兄弟和睦,最好你地內鬥不止,你為何要為美國(老闆)而不開心,學台灣一樣,一時向中共悉出善意,一時向美國買軍火,最後取得均衡!

點評

信媽  你很有意思....也是今天我看到最開心的一件事....你好叻!  發表於 12-8-20 22:27


象牙宮

積分: 236724

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2018復活節勳章 醒目開學勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


131#
發表於 12-8-20 15:29 |只看該作者
信媽 發表於 12-8-19 13:51
我已是中級管理層, 中年家庭支柱, 以為自己下半生都不需要這信!

但返工已很灰, 心中團火已沒有了, 自信心 ...
就憑哩一句, 我會"留".

到處楊梅一樣花, 天下烏鴉一樣黑, 人到中年, 轉工都未必得心應手, 忍一時, 風平浪靜, 退一步, 海闊天空.

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo