烹飪搵食

跳至

首頁
56789...21

尾頁
   48


複式洋房

積分: 279


121#
發表於 12-9-3 15:37 |只看該作者
回覆 Babysiu 的帖子

你試下跟4號甜麵包果個液種朱古力包, 發得又高, 又軟身, 又好食. 我而家整包都全部轉用4個PROGRAM....唔好迫死自己用1號PROGRAM LOR!


公爵府

積分: 27679

BK Milk勳章


122#
發表於 12-9-3 15:45 |只看該作者

引用:想問下有冇人用升級版既一号功能整方包係可

原帖由 Babysiu 於 12-09-03 發表
想問下有冇人用升級版既一号功能整方包係可以發到高
我試機用一號,唔係發得好高,唔知關唔關我用一磅份量但禁錯磅半機事。




公爵府

積分: 27679

BK Milk勳章


123#
發表於 12-9-3 15:46 |只看該作者

回覆:我都買左億世家升級版麵包機

西式奶黄包出爐啦!
myphoto.jpg



點評

Tonks    發表於 12-9-3 18:16


大宅

積分: 1867


124#
發表於 12-9-3 15:47 |只看該作者

引用:回覆+Babysiu+的帖子 你試下跟4號甜麵包果

原帖由 hiu_yi 於 12-09-03 發表
回覆 Babysiu 的帖子

你試下跟4號甜麵包果個液種朱古力包, 發得又高, 又軟身, 又好食. 我而家整包都全部轉 ...
你係唔係用跟機食譜做?





大宅

積分: 1867


125#
發表於 12-9-3 15:52 |只看該作者

引用:西式奶黄包出爐啦!+ +

原帖由 janis836 於 12-09-03 發表
西式奶黄包出爐啦!





複式洋房

積分: 279


126#
發表於 12-9-3 16:14 |只看該作者

回覆:Babysiu 的帖子

係ar, 跟足跟機食譜program 4個液種朱古力包




禁止訪問

積分: 10253


127#
發表於 12-9-3 16:55 |只看該作者

引用:想問下有冇人用升級版既一号功能整方包係可

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 10253


128#
發表於 12-9-3 16:56 |只看該作者

引用:回覆+Babysiu+的帖子 你試下跟4號甜麵包果

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 10253


129#
發表於 12-9-3 16:56 |只看該作者

引用:西式奶黄包出爐啦!+ +

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 27679

BK Milk勳章


130#
發表於 12-9-3 17:56 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+janis836+於+12-09-03+發表西

原帖由 ilj 於 12-09-03 發表
我有點餓
請你食個




大宅

積分: 1867


131#
發表於 12-9-3 18:09 |只看該作者

引用:係ar,+跟足跟機食譜program+4個液種朱古力

原帖由 hiu_yi 於 12-09-03 發表
係ar, 跟足跟機食譜program 4個液種朱古力包
Thx!等我試下先,希望今次成功啦!




公爵府

積分: 27679

BK Milk勳章


132#
發表於 12-9-3 19:30 |只看該作者

引用:係ar,+跟足跟機食譜program+4個液種朱古力

原帖由 hiu_yi 於 12-09-03 發表
係ar, 跟足跟機食譜program 4個液種朱古力包
會唔會好甜?




禁止訪問

積分: 10253


133#
發表於 12-9-3 19:36 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+hiu_yi+於+12-09-03+發表係ar

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 27679

BK Milk勳章


134#
發表於 12-9-3 19:38 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+janis836+於+12-09-03+發表會

原帖由 ilj 於 12-09-03 發表
今晚玩乜包好呢
整吐司,你買左模




禁止訪問

積分: 10253


135#
發表於 12-9-3 19:39 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+ilj+於+12-09-03+發表今晚玩

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 27679

BK Milk勳章


136#
發表於 12-9-4 10:52 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+janis836+於+12-09-03+發表整

原帖由 ilj 於 12-09-03 發表
又失敗我會打爆部機
有冇整吐司?




珍珠宮

積分: 30874

大廚勳章


137#
發表於 12-9-4 11:08 |只看該作者

回覆:我都買左億世家升級版麵包機

我想問升級版有咩分別? 新手啱用嗎? 可以整yogurt???
唔好意思, 咁多問題




洋房

積分: 46


138#
發表於 12-9-4 13:38 |只看該作者
我尋日都買左升級版 .. 還在摸索中 mouth:


禁止訪問

積分: 10253


139#
發表於 12-9-4 14:29 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+ilj+於+12-09-03+發表又失敗

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 10253


140#
發表於 12-9-4 14:30 |只看該作者

引用:我尋日都買左升級版+..+還在摸索中+

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
56789...21

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo