自由講場

跳至

首頁

尾頁
   3


大宅

積分: 3184

陪月勳章


121#
發表於 12-9-7 05:24 |只看該作者

引用:見到布甸啫喱糕點總之係個碟會郁,騰騰震嘅

原帖由 momoballs 於 12-09-05 發表
見到布甸啫喱糕點總之係個碟會郁,騰騰震嘅會大腦痳痺,唔可以正面望,一有上枱我要擰歪面或者行開,朋友個 ...
呢個真係好奇怪!




珍珠宮

積分: 45360


122#
發表於 12-9-7 06:17 |只看該作者
中間有粒大核既生果 e.g. 桃,車厘子,食左會喉嚨痕,連耳仔裡面都痕埋

芒果又無事喎 .. touch wood


男爵府

積分: 8793


123#
發表於 12-9-7 06:53 |只看該作者

回覆:你地有無d食物食完會有不良反應?

飲港式奶茶會胃痛 但台式冇事 咖啡會即刻開大




子爵府

積分: 12427


124#
發表於 12-9-7 07:52 |只看該作者

回覆:你地有無d食物食完會有不良反應?

我同女食奇異果條利會麻卑
自己食荀,牛肉,即晚會身痕!





公爵府

積分: 28727

2018父親節勳章 育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 玩具勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


125#
發表於 12-9-7 07:58 |只看該作者

回覆:你地有無d食物食完會有不良反應?

我飲親熱華田後一定要去廁所,但係飲熱奶茶又冇事喎




男爵府

積分: 9332


126#
發表於 12-9-7 08:09 |只看該作者

回覆:你地有無d食物食完會有不良反應?

食有味精嘅野塊面會麻痺,所以知道其實好多上海菜都落好多味精




男爵府

積分: 5379


127#
發表於 12-9-7 08:09 |只看該作者

引用:所有椰子類食完會疴 +

原帖由 aubmaki 於 12-09-05 發表
所有椰子類食完會疴
我都係!仲會頭暈!




伯爵府

積分: 18117


128#
發表於 12-9-7 08:27 |只看該作者
wongarma 發表於 12-9-7 01:48
食親pizza都會痾血...萬試萬靈
咁大鑊Pizza 好難消化,食親啲便便臭到C!


水晶宮

積分: 63993

畀面勳章


129#
發表於 12-9-7 08:38 |只看該作者

回覆:你地有無d食物食完會有不良反應?

奶,每次飲有奶嘅飲品後,全日都會個胃怪怪咁。




大宅

積分: 1036


130#
發表於 12-9-7 09:09 |只看該作者

回覆:你地有無d食物食完會有不良反應?

食蝦蟹,番茄都會出粒粒濕疹痕




侯爵府

積分: 23167


131#
發表於 12-9-7 10:06 |只看該作者
我食親XO醬都會皮膚敏感, 而食得太多有發酵過嘅嘢會攰到起唔到身.


翡翠宮

積分: 84454

畀面勳章 BK Milk勳章


132#
發表於 12-9-7 10:18 |只看該作者
我食蜜瓜會個喉嚨痕到死..之後咳到痴肺...
若問今世所遇, 皆是前世的緣。 今生寬以待人, 來世皆是善緣。


大宅

積分: 3758


133#
發表於 12-9-7 10:33 |只看該作者
我信個喎`我識個阿姨同你相反,佢剩係可以食制過既野, 好似乾東菇, 乾瑤柱, 不過就唔可以食鮮東菇同鮮帶子。唔係會骨痛。


男爵府

積分: 6986


134#
發表於 12-9-7 11:01 |只看該作者

回覆:你地有無d食物食完會有不良反應?

我每次食完菜,就會15分鐘之內去廁所




大宅

積分: 4767

畀面勳章


135#
發表於 12-9-7 11:25 |只看該作者

回覆:meko~ 的帖子

如中味精毒,飲可樂就解到架喇!




男爵府

積分: 8030

認識瑞士牛牛第一回


136#
發表於 12-9-7 11:27 |只看該作者

引用:+本帖最後由+靖嵐+於+12-9-5+16:18+編輯+\\

原帖由 靖嵐 於 12-09-05 發表
本帖最後由 靖嵐 於 12-9-5 16:18 編輯

食完青椒會好多胃氣, 繼而會嘔... 以前細個冇事, 係大肚後先係咁 ...
Me too for kiwi but gold kiwi ok




侯爵府

積分: 24367


137#
發表於 12-9-7 11:31 |只看該作者
每次食完麥旋風都會


子爵府

積分: 11683

陪月勳章


138#
發表於 12-9-7 11:35 |只看該作者

回覆:你地有無d食物食完會有不良反應?

飲奶茶會肚屙,飲咖啡會心跳快,食哈密瓜同密瓜會咀痕




公爵府

積分: 27067

好媽媽勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


139#
發表於 12-9-7 11:37 |只看該作者

你地有無d食物食完會有不良反應?

橙係我附近,我會熱到出汗!



神未曾應許天色常藍;但衪曾應許生活有力!


伯爵府

積分: 19718

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


140#
發表於 12-9-7 11:43 |只看該作者
我食生豪會腸胃炎 (百試百中).
飲奶茶咖啡會胃痛. 食蝦,蟹,牛會敏感. 所以只能小食小飲

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo