自由講場

跳至

首頁

尾頁
   1


複式洋房

積分: 500


121#
發表於 12-9-9 13:34 |只看該作者

引用:俾人係咁踩架bb車,我實出聲! +

原帖由 rilakkuma8899 於 12-09-08 發表
俾人係咁踩架bb車,我實出聲!
agree!




子爵府

積分: 13658


122#
發表於 12-9-9 13:39 |只看該作者

引用:我頂佢地個肺+今日我買壽司+好多人圍住個邊

原帖由 yunyan 於 12-09-09 發表
我頂佢地個肺 今日我買壽司 好多人圍住個邊 有個b6係我後面 佢入唔到黎 就一味不停勁大力咁撞我背脊 邊撞就 ...
佢地全部都欺善怕惡㗎,只要你們惡過佢地佢地就唔敢出聲調頭走㗎啦




男爵府

積分: 6558


123#
發表於 12-9-9 13:57 |只看該作者
hopeclover 發表於 12-9-8 22:38
自問平時搭港鐵, 文化唔同既內地人已經好中意用我架bb車黎做扶手, 借力, 或者比佢地既小朋友亂甘玩bb車上既 ...
深表同情。
阿Q精神咁諗:大家修養內涵水平都唔同,恕了他們,
唯有等BB大個咗,教好佢做個有質素嘅香港人。
唔好唔開心,be happy!



人有善念,天必佑之,福祿隨之,眾神衛之,眾邪遠之,眾人成之


大宅

積分: 3783


124#
發表於 12-9-9 14:01 |只看該作者

回覆:第一次比B6圍住黎鬧......好委屈......

最討厭依家下下比人搬上網





翡翠宮

積分: 90765

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


125#
發表於 12-9-9 16:14 |只看該作者

回覆:第一次比B6圍住黎鬧......好委屈......






男爵府

積分: 7348

陪月勳章


126#
發表於 12-9-9 16:16 |只看該作者
即刻報警

呢D人要比佢更惡!!!


水晶宮

積分: 57267

hashtag影視迷勳章 wyeth冷知識勳章 畀面勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


127#
發表於 12-9-9 17:51 |只看該作者
don't upset! kiss you back!!!


男爵府

積分: 9255


128#
發表於 12-9-9 18:18 |只看該作者

回覆:sfmeow 的帖子

妳情況可以理解,因有行李,不方便,亦都等人上哂,妳先上,所以男仕需向妳道歉。

而我既情況,如果嗰位B6女仕係企定定喺旁邊,無任何舉動,我唔會出聲,當佢係旁觀者。
不過個B6女仕係衝埋黎的,快手拎雪糕碗,快手推開雪櫃門,無理過其他排梗隊既人感受。佢亦都冇理會條人龍,只為求所欲。而且B6女仕串到爆,佢覺得自己筆雪糕優先係冇錯。當然要叫停佢,and話佢知道必須排隊。佢先去排隊。




大宅

積分: 2967


129#
發表於 12-9-9 18:34 |只看該作者

回覆:第一次比B6圍住黎鬧......好委屈......

其實港鐡員工一定會息事寧人。除非你一定要攪大佢。先可以比到真正教瞓佢哋。但又須要好多時間與耐力。吾好嬲同你小朋友玩下玩下好快忘記。下次我見到一定幫口出聲。




侯爵府

積分: 20356


130#
發表於 12-9-9 18:49 |只看該作者


大宅

積分: 1552


131#
發表於 12-9-9 18:54 |只看該作者

回覆:第一次比B6圍住黎鬧......好委屈......

下次林行去下一卡之前講句:廢事同你啲大陸人講落去!




大宅

積分: 1195


132#
發表於 12-9-9 18:55 |只看該作者


男爵府

積分: 9295


133#
發表於 12-9-9 19:01 |只看該作者


大宅

積分: 2414


134#
發表於 12-9-9 19:08 |只看該作者



錫番


水晶宮

積分: 67428

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


135#
發表於 12-9-9 19:10 |只看該作者

回覆:第一次比B6圍住黎鬧......好委屈......

收起架車嘛




水晶宮

積分: 55578

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


136#
發表於 12-9-9 19:12 |只看該作者

回覆:第一次比B6圍住黎鬧......好委屈......






男爵府

積分: 9428

有「營」勳章 畀面勳章


137#
發表於 12-9-9 19:16 |只看該作者

回覆:第一次比B6圍住黎鬧......好委屈......

有道理怕咩佢



<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb5f.lilypie.com/Uabzp8.png" width="400" height="80" border="0" alt="Lilypie Fifth Birthday tickers" /></a>


男爵府

積分: 6527

畀面勳章 貢獻勳章 環保接龍勳章


138#
發表於 12-9-9 20:42 |只看該作者
birdy09 發表於 12-9-9 00:27
樓主,唔好唔開心,有讀書同無讀書的人,真係有分別架 ...
咁又唔好咁講。我父母都讀書唔多,但絕對唔會咁。賤人就係賤人,有錢有書讀都治唔到賤根性。


大宅

積分: 3053


139#
發表於 12-9-9 20:53 |只看該作者
BBChloe 發表於 12-9-9 00:21
啲大陸係咁喎,真係又冇文化又厚面皮,我超憎佢地

貪曾推銷權遺下既屎….


男爵府

積分: 9619

好媽媽勳章 畀面勳章


140#
發表於 12-9-9 21:40 |只看該作者
對呢啲人我從來唔俾面, 而家連我個囡喺Disneyland見到有人打尖佢都會出聲, 我個囡5歲, 我唔會因為有小朋友喺度而忍讓, 只要自己係啱, 有道理, 更加唔應該忍.

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo