自由講場

跳至

首頁

尾頁
   2


水晶宮

積分: 64904


121#
發表於 12-10-25 16:47 |只看該作者

引用:其實樓主一早就唔想去,咁就應該一早 坦白

原帖由 wonderlulu 於 12-10-25 發表
其實樓主一早就唔想去,
咁就應該一早 坦白 講, 
唔係阿媽買埋信封都唔肯寫個名,
好認同!根本樓主自己本身就好有問題!!!咩叫阿媽係c9,好難講得明?!講到自己好女兩頭瞞,其實搞到而家呢個局面咪又係樓主自己!唔想去又唔同阿媽講,驚阿媽嬲!諗住去又唔一聞同個老公講,到最後一刻至話比老公聽,我係你老公都嬲啦!好喇!到決定唔去而家又唔講,仲話等到時先同阿媽講果日老公要ot,要返去湊仔!嘩,我係你阿媽唔嬲就假!仲講到自己好委屈樓主,我只想講,你做人繼續得過且過,你老公同你娘家既關係員會因為你愈黎愈差,唔好怪人,要怪就怪你唔識同人溝通!樓主,我亦都想講,冰封三尺非一日之寒,他日你老公要嗌離婚都係你自己攞黎!咁簡單一件事你都可以搞到好複雜,服左你!



點評

ChinoB    發表於 12-10-26 05:36
從愛生憂患 從愛生怖畏 
離愛無憂患 何處有怖畏


子爵府

積分: 11980


122#
發表於 12-10-25 17:13 |只看該作者
樓主一直都冇講點解唔可以1對1湊個b! 其實上個星期五晚我先鬧完我c6, 佢好夜番, 我一個人湊兩個仔, 一個7歲一個19個月, 呢頭攪掂個細既, 嗰頭仲要督促大既做功課, 個頭痛到爆啦都要繼續答大仔既問題, 好啦終於做左大部份功課我捱到11點幾成身散曬!初時我以為c6係去朋友婚宴, 點知第朝我先知原來佢只係去同事聚餐, 我即時嬲爆, 佢仲掉番轉頭話我唔體諒佢添!
我想講既係, 你地冇可能唔可以1個湊1個囉! 否則, 之後大把呢d爭拗囉! 其他人都唔會明囉!!!!你地仲係30幾歲人添!


男爵府

積分: 5085

畀面勳章


123#
發表於 12-10-25 17:39 |只看該作者
miriamfans 發表於 12-10-25 11:41
咁來以來,未試過自己去街,1係2個人去,1係叫6299幫手~~

叫你c6嗰日帶個仔去6299到食晚飯, 而你就去飲但早D走得唔得 ?


大宅

積分: 2849


124#
發表於 12-10-25 17:51 |只看該作者
miriamfans 發表於 12-10-25 15:14
多謝晒大家既意見,其實佢係好鐘意湊b,我阿b好痴佢.....放心啦,我唔會次次都讓佢...今次擺明我係有少少唔著, ...

如果你個家為左咁少事就會散,即使今次唔散,遲吓你都必定要死忍!


禁止訪問

積分: 81803


125#
發表於 12-10-25 18:41 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+wonderlulu+於+12-10-25+發表

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 64904


126#
發表於 12-10-25 18:49 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Cayee+於+12-10-25+發表好認

原帖由 Jason 於 12-10-25 發表
根本去飲就係一件好簡單既事,樓主亦做唔到好女兩頭暪既效果,成世人,幾十年要過,你仲有大把飲宴要去,到 ...
睇返樓主d舊post,一比人話就潛水 我諗佢都唔再覆架喇!不過比我睇到樣野,如果呢件事發生係男家,我肯定樓主一定唔會比佢老公去因為佢大肚果時佢老公叫佢返男家做節又唔去,原因話大肚腰骨痛,跟住佢老公話佢,每個禮拜返女家腰骨唔痛既咩所以呢,問題出係邊個身上,真係一目了然



從愛生憂患 從愛生怖畏 
離愛無憂患 何處有怖畏


禁止訪問

積分: 81803


127#
發表於 12-10-25 18:50 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Jason+於+12-10-25+發表根本

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 64904


128#
發表於 12-10-25 18:52 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Cayee+於+12-10-25+發表睇返

原帖由 Jason 於 12-10-25 發表
一個願打,一個願捱
但我睇到係互相埋怨



從愛生憂患 從愛生怖畏 
離愛無憂患 何處有怖畏


禁止訪問

積分: 81803


129#
發表於 12-10-25 18:53 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Jason+於+12-10-25+發表一個

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 64904


130#
發表於 12-10-25 18:58 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Cayee+於+12-10-25+發表但我

原帖由 Jason 於 12-10-25 發表
唔似,佢口係怨,但行動仍然係幫隻佬!
但你睇埋d舊post就會見到佢不停怨 佢好多post都比人話架



從愛生憂患 從愛生怖畏 
離愛無憂患 何處有怖畏


珍珠宮

積分: 34886

2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 減齡達人勳章 牛年勳章 HiPP勳章(2) 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 叻叻勳章 BK Milk勳章 認識瑞士牛牛第一回 Xmas吸收勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章 笑得好勳章


131#
發表於 12-10-25 19:02 |只看該作者

引用:多謝晒大家既意見,其實佢係好鐘意湊b,我阿b

原帖由 miriamfans 於 12-10-25 發表
多謝晒大家既意見,其實佢係好鐘意湊b,我阿b好痴佢.....放心啦,我唔會次次都讓佢...今次擺明我係有少少唔著, ...
既然樓主都知道兩公婆之間係有問題, 咁點解唔去解決? 你不斷咁就你老公, 可以就得幾多次? 寧教人打仔, 莫教人分妻, 想2個人一齊行落去, 就要大家傾


禁止訪問

積分: 81803


132#
發表於 12-10-25 19:02 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Jason+於+12-10-25+發表唔似

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 34886

2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 減齡達人勳章 牛年勳章 HiPP勳章(2) 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 叻叻勳章 BK Milk勳章 認識瑞士牛牛第一回 Xmas吸收勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章 笑得好勳章


133#
發表於 12-10-25 19:05 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Cayee+於+12-10-25+發表但你

原帖由 Jason 於 12-10-25 發表
剛剛係度追緊龍鳳鈪同首期十萬既post
唔係呀化


禁止訪問

積分: 724


134#
發表於 12-10-25 19:09 |只看該作者

回覆:好無助.手心又係肉手背又係肉,有人可以幫幫我嗎?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 81803


135#
發表於 12-10-25 19:09 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Jason+於+12-10-25+發表剛剛

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8770

2018復活節勳章


136#
發表於 12-10-25 19:44 |只看該作者
其實成件事件最大問題係樓主WOR~
去咪去,唔去咪唔去囉,洗乜又怕呢個唔開心,又怕個個會黑面呢?
同埋你C6都好大問題,叫佢寫個名都推三推四,你又連老公個名都寫錯。。。
再加上你媽媽既性格你C6應該一早知啦,點解佢仲要話你係“通知”佢?
同埋一個大男人攪唔掂一個男BB都幾有問題WOR,仲有少少事都話離婚,真係要諗清楚呢個人囉。。。
至於你媽媽,我唔覺有咩問题,結婚用人情信封有問题咩?想個女同佢去飲有問題咩?

點解樓主要咁偏幫C6而乜都話呀媽呢?


子爵府

積分: 14235

hashtag影視迷勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


137#
發表於 12-10-25 20:45 |只看該作者
Jason 發表於 12-10-25 19:09
幾好睇,去睇下!

好精彩



象牙宮

積分: 227997

2024年龍年勳章


138#
發表於 12-10-25 22:22 |只看該作者
Jason 發表於 12-10-25 19:02
剛剛係度追緊龍鳳鈪同首期十萬既post

Oh, it's SHE

now I understand why the husband mentioned divorce....


大宅

積分: 3184

陪月勳章


139#
發表於 12-10-26 03:29 |只看該作者

回覆:好無助.手心又係肉手背又係肉,有人可以幫幫我嗎?

...你同你C6成年未?D思想好似咁幼稚咁嘅。好咩女兩頭暪唧?!由頭到尾係你處理得差咋嘛。你C6去個飲都話要離婚,都九唔撘八嘅...我係你就同佢講:「好呀,咁你好準備定D文件,幾時上得律師樓同我講吖!」




珍珠宮

積分: 40343

好媽媽勳章 醒目開學勳章 陪月勳章


140#
發表於 12-10-26 04:10 |只看該作者
大開眼界, 第一次見呢挺雄性物體, 唔願湊B而提出離婚, 好嘢!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo