自由講場

跳至

首頁

尾頁
   2


子爵府

積分: 12300

2018復活節勳章


121#
發表於 12-10-28 08:18 |只看該作者

引用:我中學個陣時好景試過有男人捐五百,依家只

原帖由 gloryglory13 於 12-10-27 發表
我中學個陣時好景試過有男人捐五百,依家只會幫小朋友買
嘩, 你真好景, 我至叻都係一百! 係過中年男人, 佢會好仔細望下個旗袋, 再問我係代咩機構賣旗, 然後放錢. 我而家都係只會幫襯穿校/製服或親子的, 感覺穿著便服果d好似呃人


珍珠宮

積分: 30995

牛年勳章


122#
發表於 12-10-28 08:18 |只看該作者
我一定會買,因為几蚊可以令一個小朋友開心,而且幫到人,順便教埋亞囝亞囡可以施予係幸福


珊瑚宮

積分: 102475

畀面勳章


123#
發表於 12-10-28 08:19 |只看該作者

引用:樓主如果你個focus係覺得個小朋友被拒絕好h

原帖由 蕃茄薯仔湯 於 12-10-28 發表
樓主如果你個focus係覺得個小朋友被拒絕好hurt而你唔中意
咁我覺得你太保護佢啦
同意!




珍珠宮

積分: 39385

2024年龍年勳章 2018復活節勳章 熱血勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


124#
發表於 12-10-28 08:25 |只看該作者
本帖最後由 foggyao 於 12-10-28 08:31 編輯

回覆 tracy668899 的帖子

可能睇區域.

上次同小朋友去賣旗, 賣左2個幾鐘, 好多都係人地主動走埋黎!

仲要我仔又唔識分, 係人都問, 連d工人都會肯停低買!!
當然, 唔會個個工人都買, 你知有d真係會好慳!
最深印象, 係有個工人比我仔截住, 佢自己買, 仲比多個coins 教少主人買, 話幫人, 呢個工人真係抵讚!!

而大人, 有d就無散紙(呢d我明, 因有時都會係咁原因而拒絕左)
真係只有幾位唔睬人, 唔望或兜路走, 所以佢地賣得好開心!




珍珠宮

積分: 42830


125#
發表於 12-10-28 08:41 |只看該作者
因為有些假慈善團體我不懂分別, 所以通常不會在街上比錢買旗/獎卷...如果做善事, 我會直接捐去那個機構! 不想被假東西騙! 以前未欠債之前都是這樣! 現在辛苦還錢中, 自身難保, 所以暫停; 如果將來還完, 恢復元氣才再做善事!

其實可以向小朋友說: 不買旗有很多原因, 例如: 趕時間, 沒有零錢, 不知道我們是否真的是社署已批准今天賣旗, 可能有人已經每月捐了這個機構, 可能有人自己沒有足夠金錢作為慈善用途, 窮困中, 別人在其他機構已經做了善事; 有選擇不買旗的權利...

點評

lojo11    發表於 12-10-28 09:08


伯爵府

積分: 15189

好媽媽勳章


126#
發表於 12-10-28 08:45 |只看該作者

引用:Quote:今朝同阿仔做義工買旗......都唔明白

原帖由 木土土 於 12-10-27 發表
其實唔可以怪人地,如果佢唔想買佢可以點做?難道佢仲要停低笑笑口有禮貌地向你地解釋原因嗎!



...
同意




珊瑚宮

積分: 100497

2024年龍年勳章 牛年勳章


127#
發表於 12-10-28 09:07 |只看該作者
我買旗, 都係因為見到係小朋友... 我連咩機構都難理... 同埋知道我過得一個, 過唔到第二個... 不如快快脆脆買左一個頂住其他人啦...

我本身都有個仔... 我從不考慮"親子賣旗"活動... 善事有好多方法做... 呢樣我唔BUY...

唔好怪有D人表示不友善, 佢可能覺得你騷擾左佢... 其實, 我有時都會覺得幾騷擾..

點評

chuchu9999    發表於 12-10-28 09:10


珍珠宮

積分: 32721

2018復活節勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


128#
發表於 12-10-28 09:11 |只看該作者

引用:每次親子賣旗,我都同仔仔講:你請問人地買

原帖由 beryl88318 於 12-10-27 發表
每次親子賣旗,我都同仔仔講:你請問人地買旗,人地唔係一定同你買,好正常,而且唔係隻隻旗都會吸引人買, ...


活在當下,愛得及時


伯爵府

積分: 16027


129#
發表於 12-10-28 09:13 |只看該作者

自後知道某d 慈善機構用錢不當後, 我己不買旗, 只在有大事時, 一次過捐大筆d比某出名大慈善機構.

所以, 我同亞女賣旗, 有人不理會, 我都會原諒, 還有試多d, 問幾拾次, 總會有收獲的.


侯爵府

積分: 22002


130#
發表於 12-10-28 09:17 |只看該作者

回覆:今日同阿仔做義工買旗 - 點解D人會咁

帶仔仔賣旗前,有無好似個30歲男仔咁既反應?
講真,賣旗我會睇下邊間先買,即使有細路對我笑,我可能會講聲唔好意思。
我有自己選擇既權利,社會就係咁現實,唔係個個咁友善。


侯爵府

積分: 21304

hashtag影視迷勳章


131#
發表於 12-10-28 09:27 |只看該作者

回覆:今日同阿仔做義工買旗 - 點解D人會咁

我上次帶住小朋友賣旗…D人問完係咩機構之後走左添呀…難得小朋友識話唔緊要啦我地再加油…等佢知被拒絕都唔錯

老餅會員上科林只求開心!


禁止訪問

積分: 117499

玩具勳章 趣教勳章 畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 wyeth冷知識勳章 陪月勳章 大廚勳章 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 冬日勳章 春季勳章 炎夏勳章 秋日勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


132#
發表於 12-10-28 09:30 |只看該作者

引用:因為近年既街頭籌款都好負面!所以好多人唔

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2165


133#
發表於 12-10-28 09:32 |只看該作者

引用:我反而唔明點解你叫仔仔唔好叫菲庸+/+大陸

原帖由 sumlam 於 12-10-28 發表
我反而唔明點解你叫仔仔唔好叫菲庸 / 大陸人? 好似好種族歧視咁
可能係溝通唔到或者係唔想增加小朋友嘅挫敗感。




子爵府

積分: 14680


134#
發表於 12-10-28 09:35 |只看該作者
"直行直過" 同 "回應你佢唔買" , 我覺得前者好 d 囉. 唔通一條街幾個人賣旗, 唔買的人每個都要講一次?
佢地唔買總有佢的原因 - 唔想買/ 無散子/ 唔支持該機構 ...... 等, 我覺得又唔使諗到太複雜.

早點讓小朋友認識呢個世界, 都係好事!


侯爵府

積分: 22097

陪月勳章


135#
發表於 12-10-28 09:39 |只看該作者

回覆:今日同阿仔做義工買旗 - 點解D人會咁?

捐助,慈善,都係自願!

你無可能要求所有人會捐,唔捐都要向你微笑,要向你小孩解釋!




珍珠宮

積分: 30174


136#
發表於 12-10-28 09:42 |只看該作者
很難怪人甘木口木面,當你發現:
1.很多賣旗人是受薪的,
2.捐款去用來支付行政費,
3.單是一個mtr出口或行人天橋已有10-20人在賞旗,好像sales,已經有點反感,
4.很多團體名字古怪


侯爵府

積分: 22097

陪月勳章


137#
發表於 12-10-28 09:42 |只看該作者

回覆:今日同阿仔做義工買旗 - 點解D人會咁?

同埋唔係擺個小孩出來賣旗,就一定要買!

親子賣旗目的是甚麼?




男爵府

積分: 5774


138#
發表於 12-10-28 09:45 |只看該作者

回覆:今日同阿仔做義工買旗 - 點解D人會咁?

樓主如果琴日遇到我,我都會拒絕你。我琴日身上只有一張伍佰蚊紙,我未夠慷慨/富裕用左來買旗。樓主應該教小朋友想想別人也有難處。比人拒絕好少事姐,有幾難受?




侯爵府

積分: 24223

好媽媽勳章 畀面勳章


139#
發表於 12-10-28 09:48 |只看該作者

回覆:今日同阿仔做義工買旗 - 點解D人會咁

其實賣得旗都預左有呢種人,當做磨練囉


禁止訪問

積分: 3448


140#
發表於 12-10-28 09:54 |只看該作者

回覆:今日同阿仔做義工買旗 - 點解D人會咁?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo