自由講場

跳至

首頁

尾頁
   12


水晶宮

積分: 60478


121#
發表於 12-10-29 20:47 |只看該作者

引用:一個星期駛$1000已叫慳家,原來我同樓主係

原帖由 Giant 於 12-10-28 發表
一個星期駛$1000已叫慳家,原來我同樓主係完全兩個世界嘅人
十年前定出一百蚊一日包三餐同日用品,當年竟然做到,而家一日唔知做乜都三四百蚊!所以經濟好同經濟差分別!2000-2004錢好好洗




水晶宮

積分: 57267

hashtag影視迷勳章 wyeth冷知識勳章 畀面勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


122#
發表於 12-10-29 20:52 |只看該作者

引用:Mon買餸第一擊:C6話要吃梅菜肉餅,買左惠

原帖由 rebeccalin 於 12-10-29 發表
本帖最後由 rebeccalin 於 12-10-29 10:23 編輯

Mon買餸第一擊:C6話要吃梅菜肉餅,買左惠州梅菜一條,盛 ...
我覺得你好叻!!勁!!加油呀!!!!!


男爵府

積分: 8438


123#
發表於 12-10-29 21:02 |只看該作者

引用:Quote:Veronique@chan+發表於+12-10-28+12:

原帖由 rebeccalin 於 12-10-28 發表
多謝提醒。。
有九折之後,仲可唔可以用COUPON?
可以用的話,我星期三先去買廁紙。
日常用品好多係藥房買平好多




伯爵府

積分: 15018

2025勳章蛇年勳章 hashtag影視迷勳章 大廚勳章 叻叻勳章 畀面勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


124#
發表於 12-10-29 21:08 |只看該作者

回覆:我唔要做敗家婆,由聽日起,我要。。。求各位支持同監察98

一星期洗一千mouth:, 對我嚟講已經好多


http://www.baby-kingdom.com/static/image/smiley/default/bb69.gif[/img]


男爵府

積分: 7715


125#
發表於 12-10-29 21:55 |只看該作者

引用:Mon買餸第一擊:C6話要吃梅菜肉餅,買左惠

原帖由 rebeccalin 於 12-10-29 發表
本帖最後由 rebeccalin 於 12-10-29 10:23 編輯

Mon買餸第一擊:C6話要吃梅菜肉餅,買左惠州梅菜一條,盛 ...
$15肉夠食嗎?煎多隻蛋好喎今日成績唔錯吖,聽日再努力


公爵府

積分: 27067

好媽媽勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


126#
發表於 12-10-29 22:46 |只看該作者

我唔要做敗家婆,由聽日起,我要。。。求各位支持同監察98

我一星期使$1500到,最傷係星期日,一家4口,一個午餐使左$115,下午茶$50(麥當奴),晚餐$200,甜品$100,吉之島$350,計落一日仲使得多過一至六……唉!!



神未曾應許天色常藍;但衪曾應許生活有力!


伯爵府

積分: 16699

好媽媽勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


127#
發表於 12-10-29 22:53 |只看該作者
其實一個星期使一千蚊~
姐係$143蚊日~依家D野樣樣貴~
一家四口~一日三餐~真係好緊~
都未計家品奶粉尿片~


珍珠宮

積分: 31014

牛年勳章


128#
發表於 12-10-30 20:59 |只看該作者
繼續求支持


珍珠宮

積分: 31014

牛年勳章


129#
發表於 12-10-30 21:02 |只看該作者
繼續求正能量,讓我堅持落去。頭先將D餸影低,俾C6笑我..煮成咁樣仲好意思影低留念?


珍珠宮

積分: 38598

2024年龍年勳章 開心吸收勳章 認識瑞士牛牛第一回 想生BB熱投 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


130#
發表於 12-10-30 21:51 |只看該作者

回覆:我唔要做敗家婆,由聽日起,我要。。。星期二已申報

加油


珍珠宮

積分: 43251

虎到金來勳章


131#
發表於 12-10-30 21:54 |只看該作者
樓主我支持你,加油,比心機!

我都有記帳,其實1000蚊用一星期我覺得好難,我自己車費都要$250左右一個星期,所以你要堅持呀!


大宅

積分: 3569

畀面勳章


132#
發表於 12-10-31 01:58 |只看該作者
其實你已經好叻....


男爵府

積分: 8532


133#
發表於 12-10-31 02:17 |只看該作者

引用:個個月都使大左,咁樣落去,完全唔掂ar由

原帖由 rebeccalin 於 12-10-28 發表
本帖最後由 rebeccalin 於 12-10-30 20:53 編輯

個個月都使大左,咁樣落去,完全唔掂ar
樓主加油呀~洗錢真係好易,星期日family day一日都洗過千


男爵府

積分: 6183


134#
發表於 12-10-31 03:21 |只看該作者

回覆:我唔要做敗家婆,由聽日起,我要。。。星期二已申報

我$1200一星期,包括自己早午餐,一家四口晚餐,阿女補習錢。




珍珠宮

積分: 31014

牛年勳章


135#
發表於 12-11-1 16:33 |只看該作者
噚晚唔得閒上來,今日補上星期三同星期四的。


珍珠宮

積分: 31014

牛年勳章


136#
發表於 12-11-2 23:29 |只看該作者
萬0今日買M巾真系勁多嘢送,我又有需要買。。。於是。。。。

去到見到高露潔牙膏送ANGRY BIRDS的杯九折,滿65送10蚊萬0COUPON,有買左兩PACK

仲有位JM講得好正確,唔好去咁多自由報料。。
都唔知自己著數左還是洗多左,

結果又去華x萬家買左兩包牙刷,兩支牙膏。。買滿$50送一條廁紙,我買左100多D,送左兩條總值$58的廁紙

部BB車都裝唔落咁多嘢,

明年都唔使買牙膏同廁紙,


男爵府

積分: 6582


137#
發表於 12-11-2 23:44 |只看該作者

回覆:我唔要做敗家婆,今日終於忍唔住,因為真系好多嘢送

你不如唔好天天出街買餸,一買買定兩、三日餸,真係無事出街少破財㗎。加油,支持呀!




珍珠宮

積分: 31014

牛年勳章


138#
發表於 12-11-3 19:45 |只看該作者
今日好down,唔知做乜鬼,成個人好似好攰,頭重重,連lunch都唔想煮,帶住兩個出去大快活吃左兩個餐$60.5

老公又話要飲生地豬骨湯,去百X買左兩舊豬骨$32.1,屋企有雞翼同豆豉鯪魚罐頭,就買左油麥菜炒鯪魚罐頭,可樂雞翼。可樂$5.2,油麥菜$7.5

亞女的米粉吃曬,買一罐$40.

合共$145.3


睇來一個星期只用一千蚊,真系好難,好難


大宅

積分: 4736


139#
發表於 12-11-5 16:12 |只看該作者
維他命E 發表於 12-10-28 15:03
$1000 用一星期!!!我一星期用$500 咋
我係講緊一家三口,唔係我一個!每晚一湯二送,早(我自己)、午餐(我+小朋友)、晚餐一家三囗,其實好多野可以格下價先買就可以慳好多。


子爵府

積分: 10330


140#
發表於 12-11-5 16:18 |只看該作者

回覆:我唔要做敗家婆,今日終於忍唔住,因為真系好多嘢送

其實點解唔去街市買菜,要去8佳呢,其實集團式係貴啲




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo