自由講場

跳至

首頁
56789...16

尾頁
   5


禁止訪問

積分: 4287


121#
發表於 12-11-15 12:07 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 24196


122#
發表於 12-11-15 12:09 |只看該作者

回覆:babyheima 的帖子

我果度應該差唔多有,因為懶既關係好多時都忍唔住搭的士去總站!時間係用多佐,不過我嘆好多!


禁止訪問

積分: 3720


123#
發表於 12-11-15 12:09 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3344


124#
發表於 12-11-15 12:10 |只看該作者

回覆:抱住個仔搭巴士......

我都試過,d人扮訓添呀!



侯爵府

積分: 20163

畀面勳章


125#
發表於 12-11-15 12:12 |只看該作者
我會有位坐先上車


侯爵府

積分: 24196


126#
發表於 12-11-15 12:13 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+ilikethis2005+於+12-11-15+

原帖由 LedTV 於 12-11-15 發表
你講既總站可能好近 ,我以前都住巴士總站附近,行去總站只係5mins...不過我無需要坐,所以未行過。

...
no la.我係搭車去架抱住阿仔抱到無力既感覺試過太多,所以我係唔會同阿仔上架爆巴士架...


大宅

積分: 3959

畀面勳章


127#
發表於 12-11-15 12:13 |只看該作者

引用:errrrrr……其實有咩問題呢?+下班時間,大

原帖由 bluetulip 於 12-11-14 發表
errrrrr……其實有咩問題呢? 下班時間,大家都累吧,如果真係想坐,可以早一兩個站上車? 或者坐的士? 阿嬸 ...
agree...其實有啲人嘅工作可能係要體力勞動,做足成日坐都未坐過,有啲人你外表睇唔出但可能人地身體有隱疾需要坐下,呢啲放工時間大家就互相體諒下囉,無人讓坐但又拎住咁多嘢,可以試下搵個可以挨嘅位黎企,如果有人讓緊係好啦!




大宅

積分: 2683

畀面勳章


128#
發表於 12-11-15 12:14 |只看該作者


琥珀宮

積分: 156806

虎到金來勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


129#
發表於 12-11-15 12:17 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+LedTV+於+12-11-15+發表你講

原帖由 ilikethis2005 於 12-11-15 發表
no la.我係搭車去架抱住阿仔抱到無力既感覺試過太多,所以我係唔會同阿仔上架爆巴士架...

...
點解唔搭的士去目的地??又唔駛上上落落咁麻煩 。。。


琥珀宮

積分: 156806

虎到金來勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


130#
發表於 12-11-15 12:19 |只看該作者

引用:Quote:LedTV+發表於+12-11-15+12:06+連日本

原帖由 宦官 於 12-11-15 發表
所以會俾人擺上網聲討!
最恐怖係你個樣一上網,永遠無法DELETE.
永遠都會俾人知道你做過呢d野!
日本勁吖唔知對個d亂坐優先坐既人有無警惕。。。


禁止訪問

積分: 3720


131#
發表於 12-11-15 12:21 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 573


132#
發表於 12-11-15 12:29 |只看該作者

回覆:抱住個仔搭巴士......

其實如果我坐巴士,通常都成粒鐘,我都好想有得坐ga。。。
讓比你都應該。。。但你唔應該心諗人地會讓就明知架車爆晒仲上車囉。。


珍珠宮

積分: 30512

開心吸收勳章 認識瑞士牛牛第三回 我的育兒心得勳章 hashtag影視迷勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


133#
發表於 12-11-15 12:31 |只看該作者

引用:看到上面的一些回復,真係十個趣,曾幾何時

原帖由 ~DEL~ 於 12-11-14 發表
看到上面的一些回復,真係十個趣,曾幾何時一些傳統美德已成奢望,分分鍾被人話返轉頭,下一代是 ...
咪係!


侯爵府

積分: 24196


134#
發表於 12-11-15 12:33 |只看該作者

回覆:LedTV 的帖子

我住天水圍,搭的士去總站30蚊,但係搭的士返屋企就差唔多300蚊!


珊瑚宮

積分: 119925

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


135#
發表於 12-11-15 12:59 |只看該作者
babyheima 發表於 12-11-15 10:06
當然我唔會要求人地讓坐,都係睇到之前有jm話,唔明點解要讓坐我先留言,可能你理解錯我意思,我想講而家地 ...
我冇睇其他POST...因為我一向回完就算..再入黎因為有提醒...有人引用我既說話...

我唔知人地講過乜同點講..
你引用我既句子..即係回應我..
所以我先答...
冇人迫大肚或老人家坐的士...
唔知邊個講

不過在於我..我只係覺得讓座係人情...唔係必然..
有需要既可以搭回頭車,早1,2個站上車..或者搭一定有位坐既小巴同的士...
個人喜好...
如果要搭巴士,地鐵...請有心理準備企足全程...
LUCKY有人讓都應該感恩...唔LUCKY...冇人讓咪企下囉..
你有需要...人地一樣有需要...有時人地唔舒服..唔似得大肚同老人家..
一望就知佢有需要架嘛...


大宅

積分: 1665


136#
發表於 12-11-15 13:07 |只看該作者

回覆:抱住個仔搭巴士......

咁愛心又真係唔係人人有




水晶宮

積分: 57088

開心吸收勳章 BK Milk勳章


137#
發表於 12-11-15 13:11 |只看該作者

回覆:抱住個仔搭巴士......

我覺得自己算好彩,由大肚至抱b通常有人讓我,除左搭輕鐵同火車,巴士未試過


侯爵府

積分: 24196


138#
發表於 12-11-15 13:26 |只看該作者

引用:我覺得自己算好彩,由大肚至抱b通常有人讓

原帖由 momoakira 於 12-11-15 發表
我覺得自己算好彩,由大肚至抱b通常有人讓我,除左搭輕鐵同火車,巴士未試過

...
輕鐵一定無人讓架,唔推你撞你算執到,我試過好迫人之下同個女人一齊扶住同一條鐵柱,個女人係咁鬆踭我添,我真係好想講句,人貼人我都唔想架


禁止訪問

積分: 8076


139#
發表於 12-11-15 13:28 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5559


140#
發表於 12-11-15 14:01 |只看該作者
睇左以上咁多人既回應
真係好失望........

冇錯, 讓座唔係必然, 不過, 如果成車人都冇一個人因為一個抱住仔仔+手挽2大袋野既媽媽去讓座既時候, 反應左香港社會既道德及公民教育真係有好大既改善空間!

之前我大肚時, 都真係唔多人讓座, 搭MTR時, 見到有老人家/大肚婆等有需要既人上車, 主動讓座既係好少數人....

香港, 以文明社會及world city自命時, 係咪要反醒下呢方面要改善呢?
值得三思!!
mommy loves U  

首頁
56789...16

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo