心聲留言

跳至

首頁

尾頁
   0


公爵府

積分: 28065


121#
發表於 06-6-12 16:28 |只看該作者

Re: 言承旭陪你看流星雨~~流星物語

做咩咁o既反應呀

魚生 寫道:
哇! :-x


公爵府

積分: 29725


122#
發表於 06-6-12 16:30 |只看該作者

Re: 言承旭陪你看流星雨~~流星物語

腩媽七左佳喇 [quote]
Ivy124 寫道:
等我一陣入宮問下靜藍媽先....phoebe就肯定未起身啦

[quote]


公爵府

積分: 28065


123#
發表於 06-6-12 16:45 |只看該作者

Re: 言承旭陪你看流星雨~~流星物語

佢重嬲緊呀

[quote]
WINNIEYIP 寫道:
腩媽七左佳喇 [quote]


男爵府

積分: 5993


124#
發表於 06-6-12 17:01 |只看該作者

Re: 言承旭陪你看流星雨~~流星物語

野~~~~刀化紅淨腩同月同日生咯...2月3呀!
WINNIEYIP 寫道:
化拱巧快就要同易令慶祝囉~~~
比比巧似2月1日呀~~c伙唔肯定天,
豬媽就............sorry~~1月幾呢????????? [quote]
Ivy124 寫道:
生日會名單:
1月: Ivy124 - 1月24號
QC - 1月21號
2月: 小小靖 & bb - 2月13號
3月: Winnie - 3月11號
7月: Elaine - 7月3號

重有無人參加生日party呀...有就報名啦

[size=xx-large]靜藍媽...你幾時生日架?
[/quote]

老公VOICEMAIL 1 2 3 愛是恆久忍耐又有恩慈,愛是不嫉妒不自誇不張狂,不作害羞的事,不求自己益處,不輕易發怒,不計算人的惡,不喜歡不義,只喜歡真理,凡事包容,凡事相信,凡事盼望,凡事忍耐,愛是永不止息


男爵府

積分: 5993


125#
發表於 06-6-12 17:01 |只看該作者

Re: 言承旭陪你看流星雨~~流星物語

腩媽助咩嬲嬲豬呀???
Ivy124 寫道:
佢重嬲緊呀

[quote]
WINNIEYIP 寫道:
腩媽七左佳喇 [quote]
老公VOICEMAIL 1 2 3 愛是恆久忍耐又有恩慈,愛是不嫉妒不自誇不張狂,不作害羞的事,不求自己益處,不輕易發怒,不計算人的惡,不喜歡不義,只喜歡真理,凡事包容,凡事相信,凡事盼望,凡事忍耐,愛是永不止息


禁止訪問

積分: 35771

好媽媽勳章 畀面勳章


126#
發表於 06-6-12 17:02 |只看該作者

Re: 言承旭陪你看流星雨~~流星物語

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


翡翠宮

積分: 76971


127#
發表於 06-6-12 17:02 |只看該作者

Re: 言承旭陪你看流星雨~~流星物語

各位,


男爵府

積分: 5993


128#
發表於 06-6-12 17:05 |只看該作者

Re: 言承旭陪你看流星雨~~流星物語

野~~~~牛牛好衰架好衰架!淫地一雷lee又走~~~~ :-( :-( :-(
ringoivy 寫道:
各位,
老公VOICEMAIL 1 2 3 愛是恆久忍耐又有恩慈,愛是不嫉妒不自誇不張狂,不作害羞的事,不求自己益處,不輕易發怒,不計算人的惡,不喜歡不義,只喜歡真理,凡事包容,凡事相信,凡事盼望,凡事忍耐,愛是永不止息


公爵府

積分: 28065


129#
發表於 06-6-12 17:10 |只看該作者

Re: 言承旭陪你看流星雨~~流星物語

elaine同靜藍媽開火呀...不過係玩o個隻
jay媽...你又係幾時生日架...你唔介意講埋年份都得架

[quote]
JAY媽 寫道:
腩媽助咩嬲嬲豬呀??? [quote]


公爵府

積分: 28065


130#
發表於 06-6-12 17:12 |只看該作者

Re: 言承旭陪你看流星雨~~流星物語

年頭好日子ma :mrgreen:
魚生~~咁你又幾時生日呀...最好講埋年份啦

[quote]
魚生 寫道:
你地個個年頭生日 [quote]


公爵府

積分: 28065


131#
發表於 06-6-12 17:14 |只看該作者

Re: 言承旭陪你看流星雨~~流星物語

各位886...我要做埋d野收工喇...今晚見


翡翠宮

積分: 76971


132#
發表於 06-6-12 17:16 |只看該作者

Re: 言承旭陪你看流星雨~~流星物語

有言再鄭啦大肚婆 [quote]
JAY媽 寫道:
野~~~~牛牛好衰架好衰架!淫地一雷lee又走~~~~ :-( :-( :-(


禁止訪問

積分: 35771

好媽媽勳章 畀面勳章


133#
發表於 06-6-12 17:22 |只看該作者

Re: 言承旭陪你看流星雨~~流星物語

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 29725


134#
發表於 06-6-12 17:34 |只看該作者

Re: 言承旭陪你看流星雨~~流星物語

佢化去街抖氣wor~~[quote]
Ivy124 寫道:
佢重嬲緊呀

[quote]


公爵府

積分: 29725


135#
發表於 06-6-12 17:37 |只看該作者

Re: 言承旭陪你看流星雨~~流星物語

梳李law
拱比比械3月1日唔通~~因為佢助過禾 [quote]
JAY媽 寫道:
野~~~~刀化紅淨腩同月同日生咯...2月3呀! [quote]


公爵府

積分: 29725


136#
發表於 06-6-12 17:38 |只看該作者

Re: 言承旭陪你看流星雨~~流星物語

魚魚年尾丫嘛~~~日子唔豬 [quote]
魚生 寫道:
你地個個年頭生日 [quote]
Ivy124 寫道:
做咩咁o既反應呀

[quote]


男爵府

積分: 5993


137#
發表於 06-6-12 17:39 |只看該作者

Re: 言承旭陪你看流星雨~~流星物語

ringoivy 寫道:
有言再鄭啦大肚婆 [quote]
JAY媽 寫道:
野~~~~牛牛好衰架好衰架!淫地一雷lee又走~~~~ :-( :-( :-(
老公VOICEMAIL 1 2 3 愛是恆久忍耐又有恩慈,愛是不嫉妒不自誇不張狂,不作害羞的事,不求自己益處,不輕易發怒,不計算人的惡,不喜歡不義,只喜歡真理,凡事包容,凡事相信,凡事盼望,凡事忍耐,愛是永不止息


公爵府

積分: 26460


138#
發表於 06-6-12 19:32 |只看該作者

Re: 言承旭陪你看流星雨~~流星物語

JAY媽 寫道:
[quote]
ringoivy 寫道:
有言再鄭啦大肚婆 [quote]
JAY媽 寫道:
野~~~~牛牛好衰架好衰架!淫地一雷lee又走~~~~ :-( :-( :-(
[/quote]

義!禾知JAY媽幾時生日播


珊瑚宮

積分: 104756


139#
發表於 06-6-12 19:49 |只看該作者

Re: 言承旭陪你看流星雨~~流星物語

我早過追馬同淨腩一日呀
係2月2日呀
WINNIEYIP 寫道:
梳李law
拱比比械3月1日唔通~~因為佢助過禾 [quote]
JAY媽 寫道:
野~~~~刀化紅淨腩同月同日生咯...2月3呀! [quote]


公爵府

積分: 26460


140#
發表於 06-6-12 20:32 |只看該作者

Re: 言承旭陪你看流星雨~~流星物語

phoebelamlam 寫道:
我早過追馬同淨腩一日呀
係2月2日呀
[quote]
WINNIEYIP 寫道:
梳李law
拱比比械3月1日唔通~~因為佢助過禾 [quote]
JAY媽 寫道:
野~~~~刀化紅淨腩同月同日生咯...2月3呀! [quote]
[/quote]


李械義月義 不過靜藍紅追媽械義月生播

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo