野~~~~刀化紅淨腩同月同日生咯...2月3呀!

WINNIEYIP 寫道:
化拱巧快就要同易令慶祝囉~~~![]()
比比巧似2月1日呀~~c伙唔肯定天,
豬媽就............sorry~~1月幾呢????????? [quote]
Ivy124 寫道:
生日會名單:
1月: Ivy124 - 1月24號
QC - 1月21號
2月: 小小靖 & bb - 2月13號
3月: Winnie - 3月11號
7月: Elaine - 7月3號
重有無人參加生日party呀...有就報名啦![]()
[size=xx-large]靜藍媽...你幾時生日架?