想生BB

跳至

首頁
56789...14

尾頁
   2


禁止訪問

積分: 2577


121#
發表於 13-1-27 00:16 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8287


122#
發表於 13-1-27 00:20 |只看該作者

引用:回覆+ovylam+的帖子 睇左,當遲M看待喎

原帖由 panda1123 於 13-01-27 發表
回覆 ovylam 的帖子

睇左,當遲M看待喎
嗯………希望可以快d到我地


珍珠宮

積分: 49430

hashtag影視迷勳章 大廚勳章 玩具勳章 畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


123#
發表於 13-1-27 03:59 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+ilovedancendanc+於+13-01-22

原帖由 Cherry0401 於 13-01-22 發表
我上次confilm bingo 前都感冒,聽講好多人 confilm bingo 前後都會唔舒服
我係2/1 day 1,今個月好勤力無用紅d check,近兩日不停發冷發燒,希望好似你咁講會bingo 啦。




複式洋房

積分: 354


124#
發表於 13-1-27 08:19 |只看該作者

回覆:panda1123 的帖子

我上個cycle又係化學性懷孕,你點調理呀?今個cycle有無亂晒呀?我到而家都未排卵



禁止訪問

積分: 2577


125#
發表於 13-1-27 21:07 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1053


126#
發表於 13-1-30 03:16 |只看該作者
各位jm們,大家係咪好心急等緊派彩牙????

我要等2月2日都無m先check啦.........


男爵府

積分: 6458


127#
發表於 13-1-30 07:15 |只看該作者

引用:各位jm們,大家係咪好心急等緊派彩牙????我

原帖由 misslaulau23 於 13-01-30 發表
各位jm們,大家係咪好心急等緊派彩牙????

我要等2月2日都無m先check啦......... ...
me too!!!超心急~今日升返上36.9不過尋晚訓得唔係咁好可能影響溫度!希望ms m 唔好黎搵我....36.9 keep 住升

2/2 齊齊check 齊齊過版!!!


別墅

積分: 808


128#
發表於 13-1-30 08:59 |只看該作者

回覆:1月1日DAY 1的JM, 準備好未??

我今朝跌左溫,ms m 好快到




大宅

積分: 1053


129#
發表於 13-1-31 02:22 |只看該作者
唔好咁快灰心住.....加油...

我想問下你地check 溫度是否用最原始探口果種先準確? 因我用電子探耳,一D都唔準.


洋房

積分: 82


130#
發表於 13-1-31 02:47 |只看該作者

引用:我應該係1月12至14日排卵,試左一個CYCLE唔

原帖由 misslaulau23 於 13-01-11 發表
我應該係1月12至14日排卵,試左一個CYCLE唔得,有D失望同有壓力,希望今次BINGO啦...

大家互相鼓勵同支持 ...
加油


男爵府

積分: 6458


131#
發表於 13-1-31 08:05 |只看該作者

引用:我今朝跌左溫,ms+m+好快到 +

原帖由 YY1111 於 13-01-30 發表
我今朝跌左溫,ms m 好快到
我都係...跌左0.3


大宅

積分: 4437


132#
發表於 13-1-31 11:12 |只看該作者
Back to square 1. 今日 day 1 啦. 大家繼續努力!


大宅

積分: 1114


133#
發表於 13-1-31 12:08 |只看該作者
我都係 1/1 day 1 呀~ 平時 cycle 平均 28~31日,到今日都仲 keep 到 36.8 高溫,琴日用慢0棒棒check又無喎... :s (但我無用晨尿 check...) 今日成日尿急,大約一個鐘就要去一次,下腹漲漲地的感覺,唔知有冇機呢...


複式洋房

積分: 354


134#
發表於 13-1-31 13:34 |只看該作者

回覆:irenerenerene 的帖子

可能有!等你好消息


伯爵府

積分: 17239


135#
發表於 13-1-31 14:28 |只看該作者

引用:唔好咁快灰心住.....加油...我想問下你地ch

原帖由 misslaulau23 於 13-01-31 發表
唔好咁快灰心住.....加油...

我想問下你地check 溫度是否用最原始探口果種先準確? 因我用電子探耳,一D都 ...
我用電子口探,有jm講用耳探個隻冇咁準


伯爵府

積分: 17239


136#
發表於 13-1-31 14:29 |只看該作者

回覆:1月1日DAY 1的JM, 準備好未

我今日係排卵後第11日,冇咩唔舒服,尋晚v v時有dd啡色cream狀,應該快黎m


大宅

積分: 1114


137#
發表於 13-1-31 14:38 |只看該作者
回覆 camyckm 的帖子

希望啦,我試左年半有多了...


男爵府

積分: 6458


138#
發表於 13-1-31 15:28 |只看該作者

回覆:1月1日DAY 1的JM, 準備好未

岩岩流啡呀!!!! 做咩ms m 記得我嫁!!!


複式洋房

積分: 354


139#
發表於 13-1-31 18:29 |只看該作者

回覆:irenerenerene 的帖子

我都試左幾年lu


大宅

積分: 3310


140#
發表於 13-1-31 20:08 |只看該作者

回覆:1月1日DAY 1的JM, 準備好未

希望m小姐唔好來探我啦!
心思思想驗吓,係咪等多兩日好啲呢?


首頁
56789...14

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo