自由講場

跳至

首頁

尾頁
   7


子爵府

積分: 10649


121#
發表於 13-1-14 23:45 |只看該作者

回覆:有養狗狗的朋友請進

我以前有同樣經歷。99有9瘟吖,醫生話冇得醫,要同佢打針俾佢走




男爵府

積分: 5272


122#
發表於 13-1-14 23:48 |只看該作者

引用:+本帖最後由+小可愛11+於+13-1-14+23:46+編

本帖最後由 mickeychanchan 於 13-4-19 14:56 編輯
原帖由 小可愛11 於 13-01-14 發表
本帖最後由 小可愛11 於 13-1-14 23:46 編輯
M




禁止訪問

積分: 81803


123#
發表於 13-1-14 23:50 |只看該作者

回覆:有養狗狗的朋友請進

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珊瑚宮

積分: 102475

畀面勳章


124#
發表於 13-1-14 23:52 |只看該作者
mickeychanchan 發表於 13-1-14 23:48
你阿囡好好彩有你呢個主人!
其實我都唔系好, 之前都覺得亞囡有D問題, 但系無特別帶去詳細檢查, 如果早D帶亞囡去檢查發現個腎有事, 可能救得到 .....


子爵府

積分: 11008

好媽媽勳章


125#
發表於 13-1-15 00:00 |只看該作者

回覆:有養狗狗的朋友請進

小牧而家寵物店。。。好可憐!


男爵府

積分: 5272


126#
發表於 13-1-15 00:03 |只看該作者

引用:小牧而家寵物店。。。好可憐!

本帖最後由 mickeychanchan 於 13-4-19 14:57 編輯
N




禁止訪問

積分: 1499


127#
發表於 13-1-15 00:05 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+helen1425+於+13-01-14+發表

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 11008

好媽媽勳章


128#
發表於 13-1-15 00:09 |只看該作者

回覆:有養狗狗的朋友請進

其實吊炎水唔一定要住廿四寵物醫院,返屋企吊都得㗎!咁咪可以唔洗咁貴囉!


男爵府

積分: 5272


129#
發表於 13-1-15 00:14 |只看該作者

引用:其實吊炎水唔一定要住廿四寵物醫院,返屋企

本帖最後由 mickeychanchan 於 13-4-19 14:58 編輯
原帖由 longheibaby 於 13-01-15 發表
其實吊炎水唔一定要住廿四寵物醫院,返屋企吊都得㗎!咁咪可以唔洗咁貴囉!

...

下!




男爵府

積分: 5272


130#
發表於 13-1-15 00:17 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+mickeychanchan+於+13-01-14+

原帖由 FreedomAu 於 13-01-15 發表
轉角位嗰間?
算喇!我無謂再講禁白影響別人,只希望他們還有點良知救番小牧,因為我話過如果小牧無事我願意接番再比過錢!




子爵府

積分: 11008

好媽媽勳章


131#
發表於 13-1-15 00:20 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+longheibaby+於+13-01-15+發

原帖由 mickeychanchan 於 13-01-15 發表
下!我有問過喎!但係頭先個醫生話唔可以返屋企吊嘅?
係可以㗎!我朋友都試過帶隻狗狗返屋企,吊左一日,佢情況同你差不多,買左第二日發現有鼻水,不過佢即刻帶狗狗睇醫生,跟住好返,可能當時唔太嚴重掛




子爵府

積分: 11008

好媽媽勳章


132#
發表於 13-1-15 00:23 |只看該作者

回覆:有養狗狗的朋友請進

算啦!你都比返寵物店,講咩都無用。


男爵府

積分: 5272


133#
發表於 13-1-15 00:23 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+mickeychanchan+於+13-01-15+

原帖由 longheibaby 於 13-01-15 發表
係可以㗎!我朋友都試過帶隻狗狗返屋企,吊左一日,佢情況同你差不多,買左第二日發現有鼻水,不過佢即刻帶 ...
點解個醫生又話唔得嘅?我有求過佢比我咁做!




子爵府

積分: 10254

畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋


134#
發表於 13-1-15 00:25 |只看該作者

引用:佢到見佢成身軟晒!又嘔!去到醫生度話佢驗

原帖由 mickeychanchan 於 13-01-14 發表
佢到見佢成身軟晒!又嘔!去到醫生度話佢驗過話係腸炎,即刻幫佢打止嘔,抗生素,抗胃酸打炎水針!
之前問 ...
樓主,我地個個一早叫左你晤好放係寵物店,一早叫你即刻帶佢去睇獸醫,但你無聽,返黎又話後悔,你遲左帶佢睇獸醫,睇完又話無錢醫,我真係感覺晤到你有幾愛佢!你係寵物店買,預左好大機會有病,你點解晤做好準備先??sorry,可能係我講野太直接,你呢個情況我都試過,隻狗買返黎第二日發現有皮膚病,仲感冒同咳,當時我係立即睇醫生,醫左3個月,我晤係有錢人,但我真係愛佢,而且見到佢好想生存落去,個陣間寵物店話只要係十四天內發現有問題,可換狗,但我無諗過換,要得佢,就要對佢負責


男爵府

積分: 5272


135#
發表於 13-1-15 00:27 |只看該作者

引用:算啦!你都比返寵物店,講咩都無用。

本帖最後由 mickeychanchan 於 13-4-19 14:58 編輯
原帖由 longheibaby 於 13-01-15 發表
算啦!你都比返寵物店,講咩n




子爵府

積分: 11008

好媽媽勳章


136#
發表於 13-1-15 00:32 |只看該作者

回覆:有養狗狗的朋友請進

我都養過兩隻小牧,一隻十三歲多走了,一隻十六歲多走了,我見到你隻小牧真係有啲心痛


男爵府

積分: 6868


137#
發表於 13-1-15 00:38 |只看該作者

回覆:有養狗狗的朋友請進

我狗狗睇開個醫生真係好好, 唔會拖症, 其實我覺得狗狗平時睇醫生去普通好既獸醫度睇就OK, 佢哋覺得嚴重先會再轉介去太平道醫院, 果度主要係專科重症, 我狗狗果陣都係再轉介去太平道醫院, 我當時都無問過幾多錢, 就交左比醫院, 因為無論幾多錢都一定會醫佢, 最後出院4萬蚊, 都係用信用咭分期找數, 錢無左可以再搵, 但係生命無左就多多錢都買唔返㗎喇, 你哋相遇係幾世修來嘅緣份, 點解唔好好珍惜呢? 其實你唔醫佢仲交返比寵物店, 你明知交返去係死路一條, 點解唔盡力醫佢或者令佢可以係你懷𥚃安息呢?




男爵府

積分: 5272


138#
發表於 13-1-15 00:39 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+mickeychanchan+於+13-01-14+

本帖最後由 mickeychanchan 於 13-4-19 14:58 編輯
L


子爵府

積分: 10254

畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋


139#
發表於 13-1-15 00:42 |只看該作者

引用:我狗狗睇開個醫生真係好好,+唔會拖症,+其實

原帖由 lovebo_bo 於 13-01-15 發表
我狗狗睇開個醫生真係好好, 唔會拖症, 其實我覺得狗狗平時睇醫生去普通好既獸醫度睇就OK, 佢哋覺得嚴重先會 ...
晤好再同樓主講,由頭到尾樓主最先諗嘅只有佢自己,個個叫佢晤好做嘅,佢都做晒,現家隻小牧應該無左,寵物店係晤容許呢啲無晒利用價值嘅狗係到


子爵府

積分: 10254

畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋


140#
發表於 13-1-15 00:49 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+cici_19900606+於+13-01-15+

原帖由 mickeychanchan 於 13-01-15 發表
寵物店當時講明話有醫生落來開藥比小牧食!而且第二日我真係立刻去湊小牧去睇醫生,但寵物店堅持話唔好湊佢 ...
樓主,我前日係你個小牧post已經叫左你帶佢睇獸醫,我亦提議左你荃灣邊間較好,你係呢到再出post,大家都叫你晤好信寵物店,即刻攞返帶佢睇醫生,結果,你都係信左寵物店,根本呢件事所有人可以晤理,但大家都可憐隻bb小牧,教晒你點做,無人話要預幾皮去醫,我係話要有準備


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo