自由講場

跳至

首頁
56789...20

尾頁
   27


珍珠宮

積分: 38391


121#
發表於 13-1-15 13:30 |只看該作者
麟媽媽 發表於 13-1-15 13:26
睇真了,即是下學期第一個呈分試,咁同亞仔講睇下佢第一個呈分如何,有咁上下實力咁就去馬啦!BTW,你仔有 ...

校內試對佢來說,冇咩難度,除非佢突然忽左,對我來說,佢忽極都有中學讀我就冇咩所謂。我仔音體係玩,大提琴同騎馬,不過最強項係數理。

點評

kitbebe  即是留在原校已不可能更上一層樓, 所以選擇更高層次是絕對正確!  發表於 13-1-15 18:06
我近日忽然發錢寒,要努力搵錢儲錢呀!$$$


水晶宮

積分: 64718

馬年勳章 2024年龍年勳章 好媽媽勳章


122#
發表於 13-1-15 13:31 |只看該作者

回覆:如果入到好貴的神級名校,讀唔讀好?(真心求教)

供得起, 又唔影響到生活質素一定比佢讀, 我post 過類似問題, 比人插到暈, 有時讀所謂的神級名校, 有時唔止睇佢教學質素, 仲包埋家庭質素, 唔係話屋村學校唔好, 而不能否定, 識得好質素的家庭, 對小朋友或多或少會有少少幫助, 正如我老公好涼薄咁講, 你寧願係你有事時, 打開個phone book, 有一兩個醫生朋友幫到手, 定係sun 飲茶講個排隊排快 d 的朋友。

點評

lypoon  有道理喎  發表於 13-1-15 13:48


男爵府

積分: 7682


123#
發表於 13-1-15 13:35 |只看該作者

回覆:如果入到好貴的神級名校,讀唔讀好?(真心求教)

Co-Ed 比喇叭唔算神級呀嘛,感覺上Co-Ed 好丁多啦




王國長老

積分: 89582

好媽媽勳章 王國長老


124#
發表於 13-1-15 13:39 |只看該作者

引用:Quote:麟媽媽+發表於+13-1-15+13:26+睇真了

原帖由 VKwan 於 13-01-15 發表
校內試對佢來說,冇咩難度,除非佢突然忽左,對我來說,佢忽極都有中學讀我就冇咩所謂。我仔音體係玩,大 ...
外來生校方都係睇個人獎項,升中好鬼現實,有野係手就掂喇,去馬!





大宅

積分: 1945


125#
發表於 13-1-15 13:39 |只看該作者
我覺得無論讀5讀神級學校,家長呀仔要有共識,如果家長付出$$一定會有更高期望,至少希望亞仔好過之前或更勁,而呀仔而家一定承諾會做到點好,點叻,但世事好難預料,果度個個超級精英,好多因素未必預料之內,到時一定會有更多爭執,所以我覺得如果家長呢一刻都覺得$$好勉強就唔好試,否則將來後悔難返!

我有親戚朋友讀呢間學校,大部份中產或更有$$,叻既學生大部份會更加補習,想更高一層,唔係一般補習社,多數名師又有成績,每個hour有些過千,仲加埋有些學樂器,辯論,騎馬,奧數,朗誦等,全部非一般教師級數,所以真係唔平,當然你可以話靠自己能力唔駛補習,慳返,我諗只有少數人,而到時自己亦不要有要求law。

我識有個朋友由小學一路讀上去,去到初中家庭有變,父親冇工作,最後母親要出來重新投入工作,也要繼績付學費及所有興趣班費用,都未話唔辛苦,其實個細路都好生性,又好想去外國讀書都唔敢出聲。

其實仲有個選擇,你仔留係原校讀至中三,如果真係想試,插班或去外國都得,我識有人去年由st. Jo 轉去讀中四

Good Luck


禁止訪問

積分: 73927


126#
發表於 13-1-15 13:40 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


翡翠宮

積分: 76985

2025勳章蛇年勳章


127#
發表於 13-1-15 13:47 |只看該作者
本帖最後由 whywhite22 於 13-1-15 14:51 編輯
kitbebe 發表於 13-1-15 11:19
考到就應該讀, 呢間學校好全面的, 貴得有理, 而且有獎學金申請的, 讀左就知好, 好羨慕呀 ...

小朋友考到要比佢去讀,屋企負擔到就OK, 我識得有個朋友,佢寧願自己慳d都比一子一女入去讀,小朋友讀得到就物有所值.


水晶宮

積分: 56409


128#
發表於 13-1-15 13:48 |只看該作者

引用:Quote:麟媽媽+發表於+13-1-15+11:23+如果係

原帖由 VKwan 於 13-01-15 發表
服左亞仔,仔喜惡分明,冇co-ed讀都唔肯投敵軍旗下,佢話果度d人好串喎,唔想變成佢地咁喎,吹脹
...
我都唔 鐘意頭號敵人現時學校會唔會遲啲行IB.?



我的最愛: 老公, 仔仔, 同來緊既女女, 老豆


王國長老

積分: 89582

好媽媽勳章 王國長老


129#
發表於 13-1-15 14:02 |只看該作者

回覆:如果入到好貴的神級名校,讀唔讀好?(真心求教)

VKwan, 我有冇記錯,你得一個仔?定仲有個女?



點評

VKwan  冇女。得一個。  發表於 13-1-15 14:17


公爵府

積分: 28793

畀面勳章


130#
發表於 13-1-15 14:04 |只看該作者
如慳到一個程度會影響生活質素, 先供到~ 我會覺得唔適合~


水晶宮

積分: 51073

至尊種植勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


131#
發表於 13-1-15 14:06 |只看該作者

引用:VKwan,+我有冇記錯,你得一個仔?定仲有個

原帖由 麟媽媽 於 13-01-15 發表
VKwan, 我有冇記錯,你得一個仔?定仲有個女?
仲有女咩?

點評

VKwan  冇。整多件破產都似!大家都知我幾慳架啦,靚衫都冇件  發表於 13-1-15 14:22
識網友只限吹下水、交換下資訊、發揮網力,邊個認真就邊個輸。


伯爵府

積分: 19487


132#
發表於 13-1-15 14:07 |只看該作者
VKwan 發表於 13-1-15 10:52
我唔想係EK問,果度好易有罵戰

神級名校齋學費都幾皮一年,仲未計課外活動補習食飯搭車洗費……
Coed 一年都係52K, 六年都係三十幾萬。佢而家騎馬同大提琴都唔平呀,六年你有無計過幾多錢?你都負擔得起,咁因為錢唔比佢去,唔岩數喎!

差交通費耆,咁大個仔咪自己搭車羅,一個月八百物都夠啦。

其他D課多活動補習等,你直升都係有架啦,唔可以當EXTRA計。

重有既然你個仔都覺得有分別,又想考,咁何不成全佢呢?


水晶宮

積分: 50467


133#
發表於 13-1-15 14:13 |只看該作者

回覆:如果入到好貴的神級名校,讀唔讀好?(真心求教)

比佢試啦。雖然學費貴,但係仔女讀得開心更加重要喎。你又唔係負擔唔到換個角度諗,有能力交稅唔使靠政府,係自己本事,施比受更有福,無謂為咗唔忿氣交咗稅而mok奪仔仔的機會。




水晶宮

積分: 55578

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


134#
發表於 13-1-15 14:15 |只看該作者

引用:即係喇叭搏co-Ed? 如果係咁唔值得轉+

原帖由 小倩 於 13-01-15 發表
即係喇叭搏co-Ed?
如果係咁唔值得轉
X2不值


象牙宮

積分: 236724

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2018復活節勳章 醒目開學勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


135#
發表於 13-1-15 14:18 |只看該作者
神級co-ed, 我會俾佢讀,唔想將來後悔。


珍珠宮

積分: 38391


136#
發表於 13-1-15 14:21 |只看該作者
EVA222 發表於 13-1-15 13:40
佢心頭高自己要去,香港入大學無問題,差在入唔入到自己想讀的,讀得傳統女校,好多出去浸,你都知我地是草根, ...

你我個仔同你個女有幾乘似,話唔聽架,自己決定晒!Eva姐,你都好啦,家陣上岸啦,唔驚啦。我隻衰仔話又話唔聽,我成日好擔心佢行錯路架!

點評

EVA222  無心向學就怕佢學壞,有方向的人,學壞機會好微.  發表於 13-1-15 14:35
我近日忽然發錢寒,要努力搵錢儲錢呀!$$$


男爵府

積分: 5970


137#
發表於 13-1-15 14:24 |只看該作者

引用:我唔想係EK問,果度好易有罵戰神級名校齋學

原帖由 VKwan 於 13-01-15 發表
我唔想係EK問,果度好易有罵戰

神級名校齋學費都幾皮一年,仲未計課外活動補習食飯搭車洗費……
幾萬蚊一年都吾算好貴姐


侯爵府

積分: 20513

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 環保接龍勳章 畀面勳章


138#
發表於 13-1-15 14:24 |只看該作者

引用:其實幾皮野真係唔係算太貴宜家讀PRE+NUR都

原帖由 kuririn_ja 於 13-01-15 發表
其實幾皮野真係唔係算太貴
宜家讀PRE NUR都要5K學費, 未計雜費
咁樣諗 會唔會舒服D?



王國長老

積分: 89582

好媽媽勳章 王國長老


139#
發表於 13-1-15 14:27 |只看該作者

引用:Quote:EVA222+發表於+13-1-15+13:40+佢心頭

原帖由 VKwan 於 13-01-15 發表
你我個仔同你個女有幾乘似,話唔聽架,自己決定晒!Eva姐,你都好啦,家陣上岸啦,唔驚啦。我隻衰仔話又話 ...
唉!仔大就唔到我地舖路架喇!我仔上左中學都唔算反叛,但有d野總係想自己取決。小如唔肯剪頭髮,我睇佢唔順眼,但佢同班同學覺得好有型!




珍珠宮

積分: 38391


140#
發表於 13-1-15 14:28 |只看該作者
唉~~見大家咁講,"碟"埋心水比佢試飽佢,費事第日怨我。如果試完唔得唔關我事,如果得……就合埋眼洗多幾廿萬算啦!

話就話學費5萬2一年,但我形住唔係咁簡單,我懷疑點都要一個double囉
我近日忽然發錢寒,要努力搵錢儲錢呀!$$$

首頁
56789...20

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo