自由講場

跳至

首頁
56789...12

尾頁
   10


水晶宮

積分: 60486

熱血金章


121#
發表於 13-1-19 10:53 |只看該作者
如果覺得白事無謂,

咁 拜山咪仲無謂,


死後白事都係一次攪掂,

但拜山 就年年起碼兩次,

我屋企清明, 重陽要拜,
生忌, 死忌都要拜,


每次去都要買一大堆元寶臘臅,
金銀衣紙, 糕點, 燒肉...................


又要同人迫, 又要比煙攻,

拜完仲要食埋果 D 燒肉同汽水!!!


查實, 先人到底知唔知!!!


複式洋房

積分: 144


122#
發表於 13-1-19 10:53 |只看該作者

回覆:有冇人覺得做白事好無謂

紅白事我無問題,最無謂係點解新年要派利事又要入錢。點解唔可以大家講聲恭喜,利事入張大吉字條,係都要入錢。細路18歲樓下都話算,有d幾十歲人又唔結婚或同居又厚面皮重要問你攞利事d真係好難頂。成個乞兒咁,發錢寒發到出曬面。:;pppp:


子爵府

積分: 14169


123#
發表於 13-1-19 10:54 |只看該作者
MrsSingSing 發表於 13-1-19 10:13
唔好意思,覺得呢度某啲留言,唔係好尊重為親人辦身後事的人,
同埋唔尊重別人的宗教儀式。
人地有親人離世 ...

你說得很對
但你忘記了現在的人是學漏了一樣東西,就是怎樣去尊重別人


公爵府

積分: 29969

畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 hashtag影視迷勳章


124#
發表於 13-1-19 10:54 |只看該作者
sfll 發表於 13-1-19 10:36
對。甚麼宗教儀式也好,都是一種送別的行為,給親朋戚友最後一次與去世的見面機會而已。藉著此等道別儀式為 ...
係, 由其是一d幾十年冇見既朋友, 更係最後一次機會.
前年我家姐過身, 因為佢有cancer, 佢自己都已有心理準備, 佢寫定一封信當佢走後有咩朋友想找, 有咩朋友一定要通知, 我同我媽初時係唔知有呢封信, 當佢走後我地就打佢手機內既電話, 打到其中一位朋友先知道有呢封信, 係我家姐過身一年前交託俾佢, 話佢走後要交俾我地, 我地就好努力跟佢封信既名單去打電話, 電話也好, fb也好, 我地都盡力去搵, 因為呢個係佢既意願. 我媽仲話通知左不管對方有咩反應同出唔出席葬禮都好, 我地都盡過力, 出唔出席都控制唔到, 或者選擇唔出席既將來會後悔都唔定.


珍珠宮

積分: 36897


125#
發表於 13-1-19 10:55 |只看該作者

引用:好多野係做俾在生嘅人睇 +

原帖由 咪咪兔 於 13-01-19 發表
好多野係做俾在生嘅人睇
Can\'t agree more




子爵府

積分: 14169


126#
發表於 13-1-19 10:59 |只看該作者
miumiu0101 發表於 13-1-19 10:47
如果係咁, 呢個世界根本上好多野都好無謂, 點解你要買靚衫? 求其著件咪得囉, 都係蔽體保暖之嘛, 點解你要食 ...

嚴格地講點解還要做人呢

點評

ellawyc    發表於 13-1-19 11:01


珍珠宮

積分: 32699

開心吸收勳章 畀面勳章


127#
發表於 13-1-19 11:02 |只看該作者

回覆:有冇人覺得做白事好無謂

睇下位先人咩觀念啦,如果佢認為會晌下低留一排既,無理由唔俾d生活費佢姐…我自己就捐晒d 器官,燒左撤落海算lu~ 話唔定可以環遊世界 不過咁會唔會污染個海呢呵? 我算唔算organic??

我是一隻喵


禁止訪問

積分: 5478


128#
發表於 13-1-19 11:02 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珊瑚宮

積分: 108856

環保接龍勳章


129#
發表於 13-1-19 11:04 |只看該作者

引用:如果係咁,+呢個世界根本上好多野都好無謂,+

原帖由 miumiu0101 於 13-01-19 發表
如果係咁, 呢個世界根本上好多野都好無謂, 點解你要買靚衫? 求其著件咪得囉, 都係蔽體保暖之嘛, 點解你要食 ...
認同,就係啲人諗唔通才會話人,話人無謂



人邁向新的一天跨新步放眼遠方迎來朝暉將人照亮


珍珠宮

積分: 40541

有「營」勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


130#
發表於 13-1-19 11:05 |只看該作者

回覆:有冇人覺得做白事好無謂

我又覺得好重要。吾係儀式上而是一個真正的good bye. 朋友去外國你都煎行啦。何況是人過生。我參加的通常是基督教儀式。好平靜的。每次去完都remind 我人在世上要好好活著




公爵府

積分: 26643

好媽媽勳章


131#
發表於 13-1-19 11:08 |只看該作者
有D傳統, 禮儀, 有佢存在價值
用咩準則訂佢係有謂定無謂?
用你幾多時間? 有冇revenue?
做人做事乜都要可量?

有D人唔喜歡傳統, 唔做, 冇人會詬病, 但唔需要將件事妖魔化, 來構成你唔做的原因.

* 我識得有一個咁嘅人, 唔吃的食物就講一大堆話, 將件食物形容到C一樣; 事實只係佢唔鐘意食, 唔鐘意冇罪, 但請勿給食品冠之以難食罪名.

點評

psypsy1144  同意!!!  發表於 13-1-19 11:16


珍珠宮

積分: 32699

開心吸收勳章 畀面勳章


132#
發表於 13-1-19 11:10 |只看該作者

引用:Quote:yuenwa+發表於+13-1-19+00:17+我唔只

原帖由 sam299 於 13-01-19 發表
結婚擺酒目的係搞場令自己開心婚禮就係好事
如果係應酬家長要求就係無謂
咁家長要求又唔係100%無謂既,阿媽湊到仔女咁大,想同親友來個著靚靚既party, 分享喜悅,我會盡能力滿足佢

我是一隻喵


珍珠宮

積分: 40541

有「營」勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


133#
發表於 13-1-19 11:10 |只看該作者

引用:人死後,+當然什麼都沒有了.白事,+是做給生

原帖由 baby_cat 於 13-01-19 發表
人死後, 當然什麼都沒有了.

白事, 是做給生人睇的, 不是做比死人睇.
agree




大宅

積分: 2177

畀面勳章


134#
發表於 13-1-19 11:15 |只看該作者
echoo 發表於 13-1-19 00:32
中國人著重孝道, 什麼是孝: 『生,事之以禮;死,葬之以禮,祭之以禮,可謂孝矣。』

如果白事很無謂, 紅事 ...
絕對同意!!! 白事, .係陽人對先人最後道別, 意義重大, 但結婚係兩個人ge事,搞到做show咁, 最無謂!!!


伯爵府

積分: 19677


135#
發表於 13-1-19 11:23 |只看該作者
依D係傳統同宗教問題
有人會覺得有義意


伯爵府

積分: 19677


136#
發表於 13-1-19 11:25 |只看該作者
echoo 發表於 13-1-19 00:32
中國人著重孝道, 什麼是孝: 『生,事之以禮;死,葬之以禮,祭之以禮,可謂孝矣。』

如果白事很無謂, 紅事 ...
我都覺得攞酒無聊D


珊瑚宮

積分: 114400

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 HiPP勳章(1) 育兒性格勳章 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


137#
發表於 13-1-19 11:25 |只看該作者

回覆:有冇人覺得做白事好無謂

呢啲係做show比在生嘅人睇


水晶宮

積分: 55151


138#
發表於 13-1-19 11:33 |只看該作者

引用:Quote:echoo+發表於+13-1-19+00:32+中國人

原帖由 9157 於 13-01-19 發表
我都覺得攞酒無聊D
咁擺滿月酒,生日會,bb自己又吾知咩事,係幫佢搞的人自己開心or面子,出席者又要送禮,都好無謂吾環保la,又咁多人搞




子爵府

積分: 12950


139#
發表於 13-1-19 11:35 |只看該作者
AGREE BUT NO CHOICE


子爵府

積分: 12747

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 牛年勳章 hashtag影視迷勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


140#
發表於 13-1-19 11:37 |只看該作者

有冇人覺得做白事好無謂

講到最無謂就是人, 人是破壞環境的根源




首頁
56789...12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo