自由講場

跳至

首頁

尾頁
   12


伯爵府

積分: 19998

wyeth冷知識勳章 畀面勳章


121#
發表於 13-1-31 14:51 |只看該作者
alicealice313 發表於 13-1-31 14:41
我帶環既時候都中過

唔係呱..唔好嚇我喎, 我就係食藥食得耐所以轉環....


翡翠宮

積分: 92484

畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


122#
發表於 13-1-31 14:52 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+超級特務+於+13-01-31+發表情

原帖由 rabbit75 於 13-01-31 發表
不要不要射來射去
笑左



任何地方同樣的你,
有人把你抬得很高,
有人把你眨得很低,
有價值的東西,
只有在懂價值的人面前才有價值!
不要管別人怎麼看,
關鍵是自己怎樣看自己~


珍珠宮

積分: 44373


123#
發表於 13-1-31 14:52 |只看該作者
wai_wai37 發表於 13-1-31 14:48
我就真係唔係好明,點解D人可以臨生先知自己有左??
有無睇過呢個節目?? 有D仲要唔係第一胎!咁都唔知自己有左,作動以為搞肚痛~
輸入搜索內容


伯爵府

積分: 16699

好媽媽勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


124#
發表於 13-1-31 14:52 |只看該作者

引用:Quote:alicealice313+發表於+13-1-31+14:41

原帖由 KEMOSABI 於 13-01-31 發表
唔係呱..唔好嚇我喎, 我就係食藥食得耐所以轉環....
加多個套安全D,咁都有無計





男爵府

積分: 8299


125#
發表於 13-1-31 14:54 |只看該作者
本帖最後由 wai_wai37 於 14-8-25 23:17 編輯

---


珍珠宮

積分: 44373


126#
發表於 13-1-31 14:55 |只看該作者
wai_wai37 發表於 13-1-31 14:54
回覆 anna_my_baby 的帖子

無睇,之前未聽過呢個節目~~我身邊都有個朋友有左四個月先知.(佢都係巳經生過BB ...
咁可能你朋友本身PERIOD唔準?
輸入搜索內容


侯爵府

積分: 21341

畀面勳章 大廚勳章


127#
發表於 13-1-31 14:55 |只看該作者

回覆:成日聽人講"意外"有左,想知點意外法!

點解仲有咁多人以為人工避孕係100%有效㗎呢,冇睇清楚說明書嗎?

只有一個避孕方法唔會有意外,就是 唔 好 做!



珍珠宮

積分: 37854

馬年勳章 2024年龍年勳章 減齡達人勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


128#
發表於 13-1-31 14:58 |只看該作者
回覆 BaoYue_BaoKun 的帖子


子爵府

積分: 14840

好媽媽勳章 陪月勳章


129#
發表於 13-1-31 14:59 |只看該作者
cheese08 發表於 13-1-31 14:44
無野係100%,安全套公司都唔敢保證〜計安全期仲無知!我就係安全期加正確使用安全套而穿左有細女~照足說明書 ...
安全套公司唔知顧客夜晚點用,當然唔會保證100%,如果唔係咪賠到執。
而計算安全期其實係非常有效,但比較麻煩
應該好似準備生bb咁去計算排卵期,只不過想生呢就果幾日做,唔想生就避開果幾日做。
包括量體溫,觀察黏液,用排卵試紙。
而唔係自己估下邊幾日就叫計安全期。

當然你想生,係一件喜事!



瑪瑙宮

積分: 138649

畀面勳章


130#
發表於 13-1-31 15:01 |只看該作者

回覆:成日聽人講"意外"有左,想知點意外法!?

我都想有呢D「意外」




瑪瑙宮

積分: 138649

畀面勳章


131#
發表於 13-1-31 15:03 |只看該作者

回覆:BaoYue_BaoKun 的帖子






子爵府

積分: 14840

好媽媽勳章 陪月勳章


132#
發表於 13-1-31 15:06 |只看該作者
紅紅 發表於 13-1-31 14:55
點解仲有咁多人以為人工避孕係100%有效㗎呢,冇睇清楚說明書嗎?

只有一個避孕方法唔會有意外,就 ...
唔做都唔係100%安全架。上次話有個外國女仔同男友口交,結果被唔記得子彈打穿肚定刀吉,結果精子流左去子宮,跟住懷孕⋯⋯

點評

戲如人生  咁即係世上係有意外呢样野啦!      發表於 13-2-4 04:04
irenecc    發表於 13-1-31 23:23


男爵府

積分: 5454


133#
發表於 13-1-31 15:08 |只看該作者

引用:+本帖最後由+wlhbee+於+13-1-31+10:09+編輯

原帖由 wlhbee 於 13-01-31 發表
本帖最後由 wlhbee 於 13-1-31 10:09 編輯

有D人都生過啦,唔通仲唔識避孕?
我識一個朋友,系用套都中招,最後生左。有兩個女朋友系用環,都中招,一個落左。另一個宮外孕,差D無命。嚟D真系意外 ,唔系無避,系連個天都玩佢,避無可避。




男爵府

積分: 6709


134#
發表於 13-1-31 15:09 |只看該作者

回覆:成日聽人講"意外"有左,想知點意外法!

睇下老表,湯瑩瑩現實同做戲都出晒意外


大宅

積分: 3099


135#
發表於 13-1-31 15:21 |只看該作者
意料之外


大宅

積分: 4928

2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 母親節2025勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章


136#
發表於 13-1-31 15:28 |只看該作者
回覆 wlhbee 的帖子

無expect過就叫意外啦~do姐話意外 = 意料之外
行埋唔代表次次中㗎嘛
未想佢中嗰次中咗, 咪叫意外囉


大宅

積分: 4650


137#
發表於 13-1-31 15:30 |只看該作者
cheese08 發表於 13-1-31 14:52
加多個套安全D,咁都有無計
睇過雜誌, 醫生話這是謬誤, 加多個套係危險左的, 因為橡膠和橡膠摩擦, 穿洞風險更高


伯爵府

積分: 16920


138#
發表於 13-1-31 15:54 |只看該作者

引用:情難自禁,+我卻其實屬於極度容易受精的女人

原帖由 超級特務 於 13-01-31 發表
情難自禁, 我卻其實屬於極度容易受精的女人.............
哈哈哈


伯爵府

積分: 18394

醒目開學勳章


139#
發表於 13-1-31 15:56 |只看該作者
開心豆豆ma 發表於 13-1-31 09:30
唔做咪冇意外囉

忍得咩?
***生於這世代........有點措手不及***
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
幫助別人不求回報,難度簡單一句"多謝"也沒有 ?為人父母者,不覺得可恥 ?還是你心裡是冷漠世界 ?!


珊瑚宮

積分: 112006

2024年龍年勳章


140#
發表於 13-1-31 15:57 |只看該作者

引用:我戴薬性子宫環。再用埋套。都有左。咁係咪

原帖由 angelheart 於 13-01-31 發表
我戴薬性子宫環。再用埋套。都有左。咁係咪意外?
咁係叫整定




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo