潮流時尚

跳至

首頁

尾頁
   12


珊瑚宮

積分: 112006

2024年龍年勳章


121#
發表於 13-3-6 08:53 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+mum-LCC+於+13-03-05+發表本

原帖由 amber-darling 於 13-03-06 發表
我都係同hubby去,兼target珍珠呀,想買耳環,吊款去到9mm都carry到,但貼耳款戴太大我好似唔多襯 到時睇 ...
買多d閃閃返黎閃爆我啦




珊瑚宮

積分: 112006

2024年龍年勳章


122#
發表於 13-3-6 08:53 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+李豆豆+於+13-03-06+發表點解

原帖由 amber-darling 於 13-03-06 發表
Saturday okay ma?
星期六要湊仔呀




侯爵府

積分: 20211


123#
發表於 13-3-6 11:50 |只看該作者

回覆:珠寶展

我唔見咗張pass呀




公爵府

積分: 28208


124#
發表於 13-3-6 11:56 |只看該作者


侯爵府

積分: 22317


125#
發表於 13-3-6 11:57 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+amber-darling+於+13-03-06+

原帖由 李豆豆 於 13-03-06 發表
星期六要湊仔呀
Oh.... 爸爸睇住先得無?!




侯爵府

積分: 22317


126#
發表於 13-3-6 11:58 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+amber-darling+於+13-03-06+

原帖由 李豆豆 於 13-03-06 發表
買多d閃閃返黎閃爆我啦
Sat我只能逗留few hours咋,因為突然晏晝有個不得不去嘅gathering,最憎趕頭趕命




珊瑚宮

積分: 112006

2024年龍年勳章


127#
發表於 13-3-6 12:01 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+李豆豆+於+13-03-06+發表星期

原帖由 amber-darling 於 13-03-06 發表
Oh.... 爸爸睇住先得無?!
我就係諗住同爸爸一齊去,爸爸尋晚話同我去周大叔睇喎,如果去唔到珠寶展又冇得格下價




侯爵府

積分: 22317


128#
發表於 13-3-6 12:01 |只看該作者

引用:我唔見咗張pass呀 +

原帖由 ckm80 於 13-03-06 發表
我唔見咗張pass呀
搵清楚,應該喺度嘅~ 今日唔知喺邊個題睇到有sis話報紙有free ticket,又或者俾$100入場😌




珊瑚宮

積分: 112006

2024年龍年勳章


129#
發表於 13-3-6 12:02 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+李豆豆+於+13-03-06+發表買多

原帖由 amber-darling 於 13-03-06 發表
Sat我只能逗留few hours咋,因為突然晏晝有個不得不去嘅gathering,最憎趕頭趕命



...
已經足夠滿載而歸啦




侯爵府

積分: 22317


130#
發表於 13-3-6 12:06 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+amber-darling+於+13-03-06+

原帖由 李豆豆 於 13-03-06 發表
我就係諗住同爸爸一齊去,爸爸尋晚話同我去周大叔睇喎,如果去唔到珠寶展又冇得格下價



...
咁.... 有邊個可以暫時幫幫手? 以前我都喺大叔度買,因為呀娘一直幫襯開識人,但點discount法,都係貴,不過好處係service好,肯拎好多收埋嘅貨俾你揀,又可以唔駛擔心俾人呃囉~




侯爵府

積分: 22317


131#
發表於 13-3-6 12:08 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+amber-darling+於+13-03-06+

原帖由 李豆豆 於 13-03-06 發表
已經足夠滿載而歸啦
承你貴言,第一次去,又咁多booth,想慢慢睇慢慢揀吖嘛,怕衝動亂買




複式洋房

積分: 168


132#
發表於 13-3-6 12:36 |只看該作者
之前入過8蚊粒..正到震


侯爵府

積分: 22985

2025勳章蛇年勳章 最關心BB問題熱投勳章 畀面勳章


133#
發表於 13-3-6 13:45 |只看該作者

回覆:珠寶展

係啦〜 買多d 返黎share 下




珊瑚宮

積分: 112006

2024年龍年勳章


134#
發表於 13-3-6 14:35 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+李豆豆+於+13-03-06+發表我就

原帖由 amber-darling 於 13-03-06 發表
咁.... 有邊個可以暫時幫幫手? 以前我都喺大叔度買,因為呀娘一直幫襯開識人,但點discount法,都 ...
應該我99可以幫手既,睇下點啦,我又唔急買既,之前買左隻戒指後已經解左毒,都係想買隻線戒啫

大叔就我老公識人,唔知平完差得多唔多喇




珊瑚宮

積分: 112006

2024年龍年勳章


135#
發表於 13-3-6 14:37 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+李豆豆+於+13-03-06+發表已經

原帖由 amber-darling 於 13-03-06 發表
承你貴言,第一次去,又咁多booth,想慢慢睇慢慢揀吖嘛,怕衝動亂買



...
都係呀,買完發現第二間更平會嘔血




侯爵府

積分: 22317


136#
發表於 13-3-6 19:35 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+amber-darling+於+13-03-06+

原帖由 李豆豆 於 13-03-06 發表
應該我99可以幫手既,睇下點啦,我又唔急買既,之前買左隻戒指後已經解左毒,都係想買隻線戒啫

大 ...
你呢句\"唔急嘅\"又真係令我calm down hahaa~ 咁又係,買到就買,買唔到就算,咁急住買做乜呢hahaaa~!!




珊瑚宮

積分: 112006

2024年龍年勳章


137#
發表於 13-3-6 20:14 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+李豆豆+於+13-03-06+發表應該

原帖由 amber-darling 於 13-03-06 發表
你呢句"唔急嘅"又真係令我calm down hahaa~ 咁又係,買到就買,買唔到就算,咁急住買做乜呢hahaaa~!! :wa ...
呢d都係奢侈品啫,慢慢睇到啱,揀到好中意既先買都唔遲丫,戴遲d買遲d都冇所謂既




禁止訪問

積分: 4737


138#
發表於 13-3-6 20:27 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1112


139#
發表於 13-3-6 20:48 |只看該作者

回覆:珠寶展

想聽日去買卡裝介子,可否推介邊間booth好?




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo