自由講場

跳至

首頁

尾頁
   4


大宅

積分: 2380


121#
發表於 13-3-13 18:06 |只看該作者

回覆:到底依家啲人諗咩?定係我犯咩罪?

憎人富貴厭人貧




男爵府

積分: 8110


122#
發表於 13-3-13 18:17 |只看該作者

回覆:到底依家啲人諗咩?定係我犯咩罪?

我個樣又係生得好baby face加上又細粒,雖然當時22歲,但好似15,6歲咁,又係有咗結婚,但我無你咁兜口兜面比人話,但係受盡路人既目光,個個望到我樣再望埋大肚,好似我生嘢咁,即爭大隻眼打個突,當時都唔開心,心諗我夠晒年齡做咩要咁目光,我朋友叫我唔好理人問心無愧就得


珍珠宮

積分: 37662

玩具勳章 畀面勳章 叻叻勳章 wyeth冷知識勳章 爸B勳章


123#
發表於 13-3-13 18:33 |只看該作者

回覆:到底依家啲人諗咩?定係我犯咩罪?

你case我當年都有相似甘,不過人地無出聲,只係掃描從頭到腳甘,但我果陣比你大幾年生,d 人都當我未足秤甘。生完甘內到依嫁,有時落樓,有時d阿嬸會問,真係你仔?你吾講仲諗住你中學生。調轉諗咪come老


大宅

積分: 4090


124#
發表於 13-3-13 18:36 |只看該作者

回覆:到底依家啲人諗咩?定係我犯咩罪?

我同你差吾多。我16歲生。。。。。我大住肚俾街外人指住我話、甘我話返佢地。佢地又話反我肯定俾人搞大個肚。條佬走左佬。。次次出街都俾人甘話。。。好彩大女宜家大左。個個話我好有福氣。甘早有二個女





公爵府

積分: 28591


125#
發表於 13-3-13 18:38 |只看該作者

回覆:到底依家啲人諗咩?定係我犯咩罪?

其實十七歲真係好細個,仲讀緊中學,大左肚比人講就預左架啦。


伯爵府

積分: 15699


126#
發表於 13-3-13 18:39 |只看該作者

回覆:到底依家啲人諗咩?定係我犯咩罪?

好多人都係睇表面就判人罪,唔洗太勞氣




大宅

積分: 3724


127#
發表於 13-3-13 18:47 |只看該作者

回覆:到底依家啲人諗咩?定係我犯咩罪?

我都係17歲生,但我又高,個樣又成熟,所以d人以為我2x歲mouth:但我記得我去產檢時,d人聽到我幾歲時,都會啤一啤我但我想講我係計劃生mouth:
d無知又8婆嘅人真係好討厭




大宅

積分: 3724


128#
發表於 13-3-13 18:49 |只看該作者

引用:我同你差吾多。我16歲生。。。。。我大住肚

原帖由 GARNETT 於 13-03-13 發表
我同你差吾多。我16歲生。。。。。我大住肚俾街外人指住我話、甘我話返佢地。佢地又話反我肯定俾人搞大個肚 ...
點解d人咁好笑,覺得後生生一定係不負責任再老豆走佬㗎mouth:上一代大把十幾歲生啦mouth:咁佢地係咪都無老豆先




子爵府

積分: 13621


129#
發表於 13-3-13 18:49 |只看該作者

回覆:ashley_baby 的帖子






大宅

積分: 4585

好媽媽勳章


130#
發表於 13-3-13 19:09 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Ashley_ash+於+13-03-13+發表

原帖由 drizzle 於 13-03-13 發表
你又咁m同樓主同名
睇到我有些亂。




公爵府

積分: 27128


131#
發表於 13-3-13 19:15 |只看該作者
佢地好膚淺
期待2019


大宅

積分: 4090


132#
發表於 13-3-13 19:29 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+GARNETT+於+13-03-13+發表我

原帖由 copper201221 於 13-03-13 發表
點解d人咁好笑,覺得後生生一定係不負責任再老豆走佬㗎上一代大把十幾歲生啦咁佢地係咪都 ...
所以我開頭會同人嘈!到宜家吾會。因為嘈黎都改變吾到。




禁止訪問

積分: 3081


133#
發表於 13-3-14 00:22 |只看該作者

引用:咁17歲大肚,男人供給滿身名牌。的確俾人感

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 41818

hashtag影視迷勳章 玩具勳章 春季勳章 BK猜猜猜慶中秋


134#
發表於 13-3-14 00:30 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 3081


135#
發表於 13-3-14 00:55 |只看該作者

引用:Quote:ELSA927+發表於+13-3-14+00:22+我以

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 67964


136#
發表於 13-3-14 00:56 |只看該作者

回覆:到底依家啲人諗咩?定係我犯咩罪?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 41818

hashtag影視迷勳章 玩具勳章 春季勳章 BK猜猜猜慶中秋


137#
發表於 13-3-14 01:06 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Ashley_ash+於+13-03-14+發表

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 27503


138#
發表於 13-3-14 01:07 |只看該作者
ashley_baby 發表於 13-3-13 17:41
唔係,係避孕方法係喺學校性教育學番黎,同埋,我都有學到有能力負責任先發生關係

...



我學校冇教我打針避孕...安全套就有


珍珠宮

積分: 38085


139#
發表於 13-3-14 01:18 |只看該作者
本帖最後由 goat 於 13-4-4 19:31 編輯

回覆 copper201221 的帖子

上一代又點同? 上一代過左20歲未結婚, 已經被人笑。十幾歲結婚, 好命o既三張幾就做人阿麻/阿婆。如果我30幾歲就抱孫, 嬲死多過開心。而家社會環境唔同, 十幾歲就生仔的確會被人指指點點, 樓主(或所有早婚/未婚少女)選擇行呢條路, 就應有心理準備‧


禁止訪問

積分: 3081


140#
發表於 13-3-14 01:18 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+ELSA927+於+13-03-14+發表用

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo