立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
珊瑚宮
積分: 114019
伯爵府
積分: 15625
子爵府
積分: 14092
大宅
積分: 2846
原帖由 sumlam 於 13-04-13 發表 咁去銀行買啦, 可買金粒金條, 買飾金個d要計手工費
珍珠宮
積分: 35138
原帖由 vitasoy910 於 13-04-13 發表 想問銀行點買架? 請高手教路
琥珀宮
積分: 182774
CarrieNazi 發表於 13-4-13 11:56 其實金係點都會有升 (由2008年至今), 只不過短期因外圍因素影響, 如果係自用既, 金價上落都OK唔太大問題, ...
寶石宮
積分: 281776
imconfusing 發表於 13-4-13 11:29 我應為金已跌破晒位。似熊市喎我上年六七月已開始賣
積分: 4465
原帖由 vivibabyvivi 於 13-04-13 發表 好似話正式步入熊市喇, JM你高位放, 好醒喎
Rabbitwong-1987 發表於 13-4-13 14:01 13000有望?
原帖由 vivibabyvivi 於 13-04-13 發表 好多分析員都話會跌, 即管觀望下啦
複式洋房
積分: 235
積分: 1979
原帖由 喜喜天使 於 13-04-13 發表 好後悔咁快買,
禁止訪問
積分: 24499
積分: 33316
原帖由 Yann.L 於 13-04-13 發表 我都係琴日我$16130買入左兩條金鏈
積分: 81803
積分: 4189
喜喜天使 發表於 13-4-13 14:47 我16600入,仲傷心
水晶宮
積分: 68140
原帖由 vivibabyvivi 於 13-04-13 發表 點自用呀 除非結婚買金飾既啫, 依家日常都唔係咁多人帶金器啦, 就算係買, 都係買黎將來保值
原帖由 喜喜天使 於 13-04-13 發表 我16600入,仲傷心
尼古丁 發表於 13-4-13 14:43 我唔制呀, 我重有d 超out娘到秘飾金, 諗住放添家下又睇定d 先 請問各位jm高位幾多
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy