自由講場

跳至

首頁
56789...10

尾頁
   11


伯爵府

積分: 16464

畀面勳章


121#
發表於 13-5-20 00:23 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+qmui+於+13-05-19+發表甘上下

原帖由 miss0217 於 13-05-19 發表
你C6屋企叫細路仔係咪叫阿"蟹",最細叔同細嬸會"長爹""長娘"?
無錯啦,登登登,我係長娘距地有時喊幾仔架

Be crazy. Be stupid. Be weird. Be whatever. Because life is too short to be anything but happy.


伯爵府

積分: 16464

畀面勳章


122#
發表於 13-5-20 00:25 |只看該作者

回覆:yunyan 的帖子

我99成日返去 “怒”

Be crazy. Be stupid. Be weird. Be whatever. Because life is too short to be anything but happy.


伯爵府

積分: 16464

畀面勳章


123#
發表於 13-5-20 00:27 |只看該作者

回覆:miss0217 的帖子

我吳嫁就跟c6返過一次,係村住左兩日!距住去 浸溫泉

Be crazy. Be stupid. Be weird. Be whatever. Because life is too short to be anything but happy.


伯爵府

積分: 16464

畀面勳章


124#
發表於 13-5-20 00:30 |只看該作者

回覆:Man_yu 的帖子

仲要係斜系


Be crazy. Be stupid. Be weird. Be whatever. Because life is too short to be anything but happy.


公爵府

積分: 25065


125#
發表於 13-5-20 00:31 |只看該作者

回覆:呢度有無台山人呀?^^

我係浮石,不過估唔到咁多台山人,哈哈我聽得明少少,唔識講


公爵府

積分: 25689


126#
發表於 13-5-20 00:32 |只看該作者

回覆:呢度有無台山人呀?^^

我老公鄉下係,但我唔記得咩村添


大宅

積分: 4173


127#
發表於 13-5-20 00:38 |只看該作者

引用:我99成日返去+“怒”

原帖由 qmui 於 13-05-20 發表
我99成日返去 “怒”
我都想 但係無時間




公爵府

積分: 25384


128#
發表於 13-5-20 00:38 |只看該作者

回覆:呢度有無台山人呀?^^

真係好多同鄉




大宅

積分: 2993


129#
發表於 13-5-20 02:02 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Yanb_mama+於+13-05-19+發表

原帖由 longlongchen 於 13-05-19 發表
咦!我有親戚都係都斛南村,有d係白石
可能我老豆識你親戚架啵,我大伯二伯仲住響南村,我老豆隔2,3個月就返去一轉




大宅

積分: 2346


130#
發表於 13-5-20 02:34 |只看該作者
qmui 發表於 13-5-19 22:57
你住個到??
唔係~隨手影既~哈!


大宅

積分: 2346


131#
發表於 13-5-20 02:43 |只看該作者
miss0217 發表於 13-5-19 23:13
你C6屋企叫細路仔係咪叫阿"蟹",最細叔同細嬸會"長爹""長娘"?
阿蟹~阿 mooi~阿大娘~阿 yeah~帶企~bill sim~長kam~顧 paul~

恩平話我都學左少少


大宅

積分: 1560


132#
發表於 13-5-20 09:27 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+longlongchen+於+13-05-19+發

原帖由 Yanb_mama 於 13-05-20 發表
可能我老豆識你親戚架啵,我大伯二伯仲住響南村,我老豆隔2,3個月就返去一轉



...
我阿媽間中會返架:


伯爵府

積分: 16464

畀面勳章


133#
發表於 13-5-20 09:31 |只看該作者

引用:Quote:miss0217+發表於+13-5-19+23:13+你C6

原帖由 Babegirl.wanted 於 13-05-20 發表
阿蟹~阿 mooi~阿大娘~阿 yeah~帶企~bill sim~長kam~顧 paul~

恩平話我都學左少少
我都係嫁左先識聽

Be crazy. Be stupid. Be weird. Be whatever. Because life is too short to be anything but happy.


大宅

積分: 2992


134#
發表於 13-5-20 10:56 |只看該作者
Babegirl.wanted 發表於 13-5-20 02:43
阿蟹~阿 mooi~阿大娘~阿 yeah~帶企~bill sim~長kam~顧 paul~

恩平話我都學左少少

仲有姐叫阿"之"

已經好叻...我完全識聽唔識講...


珍珠宮

積分: 37380

醒目開學勳章 畀面勳章


135#
發表於 13-5-20 12:13 |只看該作者
我都係台山人,應該係開平,我爺爺話係社前(?),我都唔知邊度黎
我太婆湊大我幾姊弟,佢講台山話嘅,所以我識聽,但唔識講台山話
台山人叫阿嫲做「阿人」,叫太婆做「白白」
我C6唔係台山人,但自認識聽,好搞笑


大宅

積分: 2992


136#
發表於 13-5-20 14:13 |只看該作者
soso1227 發表於 13-5-20 12:13
我都係台山人,應該係開平,我爺爺話係社前(?),我都唔知邊度黎
我太婆湊大我幾姊弟,佢講台山話嘅,所 ...

恩平都係...阿嫲叫阿"引", 但太嫲太婆至叫太"白"


珍珠宮

積分: 37380

醒目開學勳章 畀面勳章


137#
發表於 13-5-20 16:24 |只看該作者
Shirleyloveyou 發表於 13-5-19 11:41
呀day即係家姐

阿 D = 家姐


男爵府

積分: 8770

2018復活節勳章


138#
發表於 13-5-20 16:32 |只看該作者
我都係台山人, 不過我未未返過去同唔太識聽


男爵府

積分: 9978


139#
發表於 13-5-20 21:34 |只看該作者
回覆 Babegirl.wanted 的帖子

hello!姐妹,從未回過家鄉,對我來講是一個大大的遺憾!


男爵府

積分: 9978


140#
發表於 13-5-20 21:37 |只看該作者
回覆 longlongchen 的帖子

可惜鄉間已沒有多少親人,無緣一試.

首頁
56789...10

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo