懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   10


別墅

積分: 984


121#
發表於 13-7-21 07:17 |只看該作者
how abt bt hand


男爵府

積分: 7119


122#
發表於 13-7-21 08:05 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Sicitsoi+於+13-07-21+發表搭

原帖由 ahsingcat 於 13-07-21 發表
唔該唒
不過唔好處就係好快唔啱,用到一歲到就要upgrade,但我生三個,賺返。




男爵府

積分: 8849

大廚勳章 BK Milk勳章


123#
發表於 13-7-21 08:25 |只看該作者

回覆:想問一下大家怎麼樣帶NB回家?

一定係 car seat . 一次意外足以致命


禁止訪問

積分: 4136


124#
發表於 13-7-21 15:17 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+choly_bo+於+13-07-21+發表我

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 47239

畀面勳章


125#
發表於 13-7-21 17:10 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+viva4ever+於+13-07-21+發表

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 26910


126#
發表於 13-7-21 17:21 |只看該作者

引用:如果自己渣車接C9及BB出院,大家是否會買給

原帖由 finacc 於 13-07-18 發表
如果自己渣車接C9及BB出院,大家是否會買給NB用的carseat 呢? (其實頭一年多不多會帶BB坐車呢?)



...
搵人幫妳抱住NB BB一起坐私家車回家,妳自己就唔好抱喇(我嫂嫂生2個囝都係我抱他們回家的)




大宅

積分: 1515


127#
發表於 13-7-21 18:01 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+野豬媽+於+13-07-19+發表0-4

原帖由 viva4ever 於 13-07-19 發表
有幾個角度可以攪,香港好似買要3000,如果你想買,可以幫你買
即係平訓都ok拉喎,咁好好喎。請問香港邊度有尼? 想去睇睇。thx


大宅

積分: 1515


128#
發表於 13-7-21 18:14 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+tong-fong+於+13-07-18+發表

原帖由 tong-fong 於 13-07-18 發表
3.5歳
買D可以坐耐少少
我係怕俾差佬捉到要俾320咋
請問你個架可以坐到幾歲,同咩牌子? thx


禁止訪問

積分: 47239

畀面勳章


129#
發表於 13-7-21 20:02 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+viva4ever+於+13-07-19+發表

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 47069

畀面勳章


130#
發表於 13-7-21 21:25 |只看該作者
回覆 choly_bo 的帖子

會唔會係精神緊張之類??

因為我弟小時候一見到學校就嘔,

心理醫生話佢見到學校就緊張所以嘔,

大D就冇事


別墅

積分: 721


131#
發表於 13-7-21 21:47 |只看該作者
must use car seat la. Let baby gets used to car seat is very good ar.


別墅

積分: 610


132#
發表於 13-7-21 21:50 |只看該作者

回覆:想問一下大家怎麼樣帶NB回家?

Finally I have bought Combi Cocorro .... It is for 0m to 4 years old!!




別墅

積分: 721


133#
發表於 13-7-21 21:56 |只看該作者
combi and peg perego are both good.


大宅

積分: 1965


134#
發表於 13-7-21 22:19 |只看該作者

回覆:想問一下大家怎麼樣帶NB回家?

New born 出院心抱啦! 又不是重。




大宅

積分: 4602


135#
發表於 13-7-21 23:57 |只看該作者

引用:如果自己渣車接C9及BB出院,大家是否會買給

原帖由 finacc 於 13-07-18 發表
如果自己渣車接C9及BB出院,大家是否會買給NB用的carseat 呢? (其實頭一年多不多會帶BB坐車呢?)



...
買0-4 carseat




男爵府

積分: 8054


136#
發表於 13-7-22 00:05 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+tong-fong+於+13-07-18+發表3

原帖由 alovejenbb 於 13-07-21 發表
請問你個架可以坐到幾歲,同咩牌子? thx
0至6歲
我喺荃灣愉新城baby0/3買



CONNIE


禁止訪問

積分: 4136


137#
發表於 13-7-22 02:05 |只看該作者

引用:回覆+choly_bo+的帖子會唔會係精神緊張之類

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 32328


138#
發表於 13-7-22 03:34 |只看該作者

回覆:想問一下大家怎麼樣帶NB回家?

用可訓低的咩帶,再帶安全帶(但只帶自己身體,絕對不可連bb 㧜。)


珍珠宮

積分: 32328


139#
發表於 13-7-22 03:38 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+finacc+於+13-07-18+發表如果

原帖由 cherrieloy 於 13-07-18 發表
本帖最後由 cherrieloy 於 13-7-18 07:50 編輯
第三個月你就會想帶佢出街了,幾個月開始你實個個星期出街呀!


大宅

積分: 2896


140#
發表於 13-7-22 06:01 |只看該作者

回覆:想問一下大家怎麼樣帶NB回家?

點解呢個post好似變咗比有車同冇車嘅父母開戰咁嘅!!


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo