自由講場

跳至

首頁

尾頁
   1


伯爵府

積分: 17335


121#
發表於 13-7-26 21:46 |只看該作者

回覆:大家寫字靚唔靚?

似麥兜


子爵府

積分: 10988

親子達人勳章 hashtag影視迷勳章


122#
發表於 13-7-26 21:50 |只看該作者
靚!由中四到宜家,中英文都被人話我啲字靚。我見到人哋啲字靚過我,我會學佢啲筆跡,令自己寫字有進步。


寶石宮

積分: 434321

大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


123#
發表於 13-7-26 21:55 |只看該作者

回覆:大家寫字靚唔靚?

唔覺靚




珍珠宮

積分: 32359

醒目開學勳章 畀面勳章


124#
發表於 13-7-26 21:58 |只看該作者

回覆:AQSIQ 的帖子

Jm們,可以嗎
myphoto.jpg



點評

Catrabbitc  掂喎  發表於 13-7-27 11:31

NNN


珊瑚宮

積分: 106986

親子王國15週年勳章 BK Milk勳章


125#
發表於 13-7-26 22:01 |只看該作者
lovelykitty 發表於 13-7-26 20:57
吓!練?是但寫㗎噃
hee hee 講下笑你手字靚靚呀!


珍珠宮

積分: 42987


126#
發表於 13-7-26 22:03 |只看該作者

引用:Quote:lovelykitty+發表於+13-7-26+20:57+

原帖由 greenpea 於 13-07-26 發表
hee hee 講下笑喳你手字靚靚呀!





水晶宮

積分: 53075

熱血金章 至尊種植勳章 畀面勳章 2011精緻種植勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


127#
發表於 13-7-26 22:06 |只看該作者

回覆:大家寫字靚唔靚?

我d字體小學書法拎甲,不過,之後冇進步了,以成人寫字來計就醜




禁止訪問

積分: 15254


128#
發表於 13-7-26 22:18 |只看該作者

回覆:KAYLEYMA 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 15254


129#
發表於 13-7-26 22:19 |只看該作者

回覆:KAYLEYMA 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 7286


130#
發表於 13-7-26 22:20 |只看該作者

引用:睇心情心情差咪十號強風

原帖由 SUGAR0612 於 13-07-26 發表
睇心情心情差咪十號強風
Me Too


複式洋房

積分: 235


131#
發表於 13-7-26 22:26 |只看該作者

回覆:大家寫字靚唔靚?

我都唔靚,所以寫memo俾外面的人,我會請同事幫手




複式洋房

積分: 235


132#
發表於 13-7-26 22:27 |只看該作者

回覆:大家寫字靚唔靚?

但超想學寫靚D字!中英都想!




子爵府

積分: 13627

DHA勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 畀面勳章


133#
發表於 13-7-26 22:29 |只看該作者
一般啦


子爵府

積分: 12234

馬年勳章


134#
發表於 13-7-26 22:38 |只看該作者

引用:我覺得自己寫字好肉酸,中文,英文,數字寫

原帖由 AQSIQ 於 13-07-26 發表
我覺得自己寫字好肉酸,中文,英文,數字寫得最差係中文字,我見人地d字跡好靚,好想學
...
幼稚園果陣寫字得7x分,咁多科之中最低,到小學中學d字都係好肉酸。
到中學畢業之後抄報紙字,d字整齊左好多,連我爸都讚過


珍珠宮

積分: 38387


135#
發表於 13-7-27 03:38 |只看該作者

回覆:大家寫字靚唔靚?

我中文似小学雞


男爵府

積分: 9469

BK Milk勳章


136#
發表於 13-7-27 04:12 |只看該作者

回覆:大家寫字靚唔靚?

英文好啲,但有人話太撩,中文尚算可以,不過共通缺點都係太大隻同太大力,我老公數過我寫字嘅力度係可以過到7-8頁紙,後面可以feel到凹凹凸凸好似盲人凸字咁


男爵府

積分: 7696


137#
發表於 13-7-27 04:23 |只看該作者

回覆:大家寫字靚唔靚?

靚架,中小學都係代表學校出賽架,我姑仔請飲啲帖全部都係我寫




水晶宮

積分: 67645

wyeth冷知識勳章 畀面勳章 大廚勳章


138#
發表於 13-7-27 04:35 |只看該作者

回覆:大家寫字靚唔靚?

ex62話睇我個手字,就知我個人知書識墨。只係佢d仔寫得核突。

不過字乃人之衣冠。

不知所謂的乙陸!!!


子爵府

積分: 11643

大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


139#
發表於 13-7-27 04:44 |只看該作者

引用:英文好啲,但有人話太撩,中文尚算可以,不

原帖由 幸福蔡太 於 13-07-27 發表
英文好啲,但有人話太撩,中文尚算可以,不過共通缺點都係太大隻同太大力,我老公數過我寫字嘅力度係可以過 ...
我又係大大力寫落去,d字好實




瑪瑙宮

積分: 139324

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


140#
發表於 13-7-27 04:49 |只看該作者

引用:我手字自細都幾好架,所以讀書時經常被老師

原帖由 dream100 於 13-07-26 發表
我手字自細都幾好架,所以讀書時經常被老師欽點出黑板幫手寫。我成為老豆既書僮,每逢要寫書信回鄉,寫賀禮 ...
D字好d係有著數,之前返工,我工作能力麻麻,我本身都唔打算長做有個同事好勤力,經驗好過我好多,但boss 升我無升佢,因此佢好唔鍾意我,佢覺得我同boss岩咀型,並唔係靠實力,其實係因為佢d字係超級肉酸,而升上既位係每日都要寫report fax去
D政府部門,佢d字連boss都睇唔到


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo