自由講場

跳至

首頁
56789...12

尾頁
   4


大宅

積分: 3885


121#
發表於 13-7-26 19:03 |只看該作者

回覆:有冇人搭小巴會怕叫落車

我十八歲前都唔夠膽叫嫁
係知後番工一定要搭小巴先慢慢習慣


大宅

積分: 3807


122#
發表於 13-7-26 19:07 |只看該作者

回覆:有冇人搭小巴會怕叫落車?

我以前都唔敢叫架,而家都有小小驚




伯爵府

積分: 15878


123#
發表於 13-7-26 19:10 |只看該作者

回覆:有冇人搭小巴會怕叫落車

係,好怕。

阿尼陀佛   enjoy enjoy
black lady/sexy cool/fifty cent/多肉動物/式持恒/沈思懷


子爵府

積分: 11774


124#
發表於 13-7-26 19:19 |只看該作者

回覆:Catrabbitc 的帖子

我有時都會怕
試過有次撘紅van 有個男人話法國有落(意思姐係法國e院)
點知個司機反應好大,講粗口-_- 再答:去法國就撘飛機啦-_-
當時我都啞左
其實有時吾係怕開聲 係怕司機反應,尤其是紅van 個個講法叫落車吾一樣



大宅

積分: 3155

畀面勳章 BK Milk勳章


125#
發表於 13-7-26 19:19 |只看該作者

回覆:有冇人搭小巴會怕叫落車

細個時搭小巴唔熟路,嗌遲左係咁俾個司機小,搞到我好尷尬,仲要俾佢鬧到有得落車為止,所以之後都怕怕


大宅

積分: 1988


126#
發表於 13-7-26 19:20 |只看該作者

回覆:有冇人搭小巴會怕叫落車

細個好驚,以家就吾驚了


寶石宮

積分: 434341

大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


127#
發表於 13-7-26 19:20 |只看該作者

回覆:有冇人搭小巴會怕叫落車?

mouth:




珍珠宮

積分: 39471


128#
發表於 13-7-26 19:22 |只看該作者
咩事咁宅,嗌落車都怕醜???
我唔怕嗌,只怕嗌左佢聽唔到飛站
人生不如意事十常八九,最緊要跌低咗識爬番起身!活在當下,珍惜所有。


男爵府

積分: 5445

玩具勳章


129#
發表於 13-7-26 19:25 |只看該作者

回覆:有冇人搭小巴會怕叫落車

我都怕,因為試點部車嘅機械聲太嘈,叫左十次個司機都聽唔到,之後過左站,全車人望住我,但坐前面嘅人又唔幫下我話比司機知,幾想


子爵府

積分: 13347


130#
發表於 13-7-26 19:26 |只看該作者

引用:老公今日放假,+佢過黎我公司搵我食lunch,+

原帖由 Catrabbitc 於 13-07-26 發表
老公今日放假, 佢過黎我公司搵我食lunch, 食完之後我送佢去搭小巴回家...

老公: 呀...搭巴士要幾耐先返到 ...
因為有時有d地方第一次去,但係要睇到差唔多到先叫落車,所以我怕我唔識落


子爵府

積分: 14630

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


131#
發表於 13-7-26 19:27 |只看該作者
Catrabbitc 發表於 13-7-26 15:24
我都聽過呀, 將佢內心諗ga野叫左出黎
嘿。。好似細個返學舉手叫老師做媽咪一樣


瑪瑙宮

積分: 136960

2025勳章蛇年勳章 減齡達人勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 春季勳章 炎夏勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 育兒性格勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第三回 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


132#
發表於 13-7-26 19:28 |只看該作者
有咩好怕..如果叫有落..司機~無舉手...我會叫多次~


別墅

積分: 787


133#
發表於 13-7-26 19:29 |只看該作者
我家姐怕尷尬唔會叫(坐巴士唔坐上邊/唔搭)
原因佢唔好意思叫人借借 跟住搭到總站


伯爵府

積分: 17307


134#
發表於 13-7-26 19:32 |只看該作者

引用:我就係咁呀.+原來有同道中人,+我到結左婚先

原帖由 wasabi_s 於 13-07-26 發表
我就係咁呀. 原來有同道中人, 我到結左婚先克服到一半. 以前我一定唔搭van 仔 巴士, 只搭mtr. 因為唔識落車 ...
一樣!搭就會揀到總站落,一係搭mtr or bus

   每日都咁開心!!!


寶石宮

積分: 288888

大廚勳章 玩具勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 畀面勳章


135#
發表於 13-7-26 19:32 |只看該作者

引用:老公今日放假,+佢過黎我公司搵我食lunch,+

原帖由 Catrabbitc 於 13-07-26 發表
老公今日放假, 佢過黎我公司搵我食lunch, 食完之後我送佢去搭小巴回家...

老公: 呀...搭巴士要幾耐先返到 ...
以前會;e + 唔會


男爵府

積分: 8215


136#
發表於 13-7-26 19:33 |只看該作者

回覆:有冇人搭小巴會怕叫落車

我!不過我都會叫,就到站就好驚好驚甘,


寶石宮

積分: 318145

開心吸收勳章 hashtag旅遊勳章 大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


137#
發表於 13-7-26 19:43 |只看該作者

引用:唔怕,有時大聲到嚇親隔離大叔 +

原帖由 terrychk 於 13-07-26 發表
唔怕,有時大聲到嚇親隔離大叔
me 2. 我費時佢聽唔到


寶石宮

積分: 318145

開心吸收勳章 hashtag旅遊勳章 大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


138#
發表於 13-7-26 19:44 |只看該作者

引用:我家姐怕尷尬唔會叫(坐巴士唔坐上邊/唔搭)

原帖由 tywdora 於 13-07-26 發表
我家姐怕尷尬唔會叫(坐巴士唔坐上邊/唔搭)
原因佢唔好意思叫人借借 跟住搭到總站 ...
有冇咁誇張呀?會不會自己去買野?


寶石宮

積分: 318145

開心吸收勳章 hashtag旅遊勳章 大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


139#
發表於 13-7-26 19:45 |只看該作者

引用:我有時都會怕試過有次撘紅van+有個男人話法

原帖由 cmting 於 13-07-26 發表
我有時都會怕
試過有次撘紅van 有個男人話法國有落(意思姐係法國e院)
點知個司機反應好大,講粗口-_- 再答: ...
串返佢囉!


寶石宮

積分: 318145

開心吸收勳章 hashtag旅遊勳章 大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


140#
發表於 13-7-26 19:46 |只看該作者

引用:有咩好驚,我驚過站行餐死多d +

原帖由 mei_ 於 13-07-26 發表
有咩好驚,我驚過站行餐死多d
司機會食人咩??


首頁
56789...12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo