自由講場

跳至

首頁
56789...10

尾頁
   4


伯爵府

積分: 15625


121#
發表於 13-11-20 15:10 |只看該作者
Ianianian 發表於 13-11-20 15:05
你有BB,佢郁你不到!
但生完就得!


呢個我預左....但問題係依家到放產假前...


禁止訪問

積分: 10925


122#
發表於 13-11-20 15:12 |只看該作者

引用:Quote:Ianianian+發表於+13-11-20+15:05+你

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 14437


123#
發表於 13-11-20 15:15 |只看該作者
CarrieNazi 發表於 13-11-20 15:10
呢個我預左....但問題係依家到放產假前...
呢段時間, 醫生寫紙話你不宜上班到生為止佢都要俾你放架喇..佢吹你唔漲架
一句講哂, 你都打算搵工既就唔使理, 做好本份, 我相信無一個大肚婆係想 為左產檢個半日而望個肚有D咩問題, 有事先要返去覆診啫, 好人好姐成日去做咩喎.

樓主加油 生個健健康康既BB!


子爵府

積分: 12468


124#
發表於 13-11-20 15:23 |只看該作者

回覆:CarrieNazi 的帖子

唔好轉,記得每次傾呢啲野都做錄音,千其唔好簽名。



大宅

積分: 2370


125#
發表於 13-11-20 15:24 |只看該作者
如果你諗住之後唔做的話都唔係太難搞。

首先, 我唔覺得應該俾佢扣人工囉, 如果你請得多, 有時可能NO PAY, 請夠4日都只出五分四糧, 果度都有扣架啦。

另外, 我覺得你唔好俾你上司太多位入囉, 根本唔駛考慮佢嘅建議。

你可以同佢講返唔接受減薪同轉PART TIME, 總之我返工都係盡晒力, 又唔係吞POP, 都係有需要先請病假, 至於人手方面, 唔係我去諗方法解決啦, 係你要諗方法解決囉, 我有能力都做左你個位啦!


伯爵府

積分: 15625


126#
發表於 13-11-20 15:27 |只看該作者
艾莉 發表於 13-11-20 15:15
呢段時間, 醫生寫紙話你不宜上班到生為止佢都要俾你放架喇..佢吹你唔漲架
一句講哂, 你都打算搵工既就唔使 ...


咪就係囉, 我都唔想病嫁...我病好影響個細...唔理個大都要理個細嫁啦...再加上我D錢咁緊, 我睇次醫生唔洗錢咩...最平急症都要$100啦...貪過癮呀?

我今日都係食緊肉碎粥炸...好在我有食維他命, 頂住先...我今次咁樣柯嘔, 都唔見左成 1 KG以上...我膽心影響亞B...


伯爵府

積分: 15625


127#
發表於 13-11-20 15:29 |只看該作者
真的假不了 發表於 13-11-20 15:23
唔好轉,記得每次傾呢啲野都做錄音,千其唔好簽名。

我之前一路都無錄音....所以我好多時都只有唔出聲...因為我怕佢錄反我轉頭


大宅

積分: 2675


128#
發表於 13-11-20 15:34 |只看該作者
唔可以屈服..大肚婆唔可以郁你架喎...去平機會投訴 !


伯爵府

積分: 15625


129#
發表於 13-11-20 15:36 |只看該作者
riceburger 發表於 13-11-20 15:24
如果你諗住之後唔做的話都唔係太難搞。

首先, 我唔覺得應該俾佢扣人工囉, 如果你請得多, 有時可能NO PAY, ...

你後面個句....我無吉C講....MARK面都似...因為我知佢個人係痴痴地, 我唔想佢發癲嚇親我....




男爵府

積分: 5469

畀面勳章


130#
發表於 13-11-20 15:50 |只看該作者
你打去平機會問啦~~佢地會教你....

若佢再煩你, 攪到你有咩事, 佢仲大獲~~

佢再同你講野時, 你就話唔轉~~再煩你, 就同佢講佢比左PRESSURE你, 叫佢唔好再嚇你, 怕有事佢擔當唔起~~~~


唔好屈服....你比佢蝦到一次,佢以後會不斷蝦其他JM:pppp:

點評

RSG媽媽  無錯  發表於 13-11-20 16:12


伯爵府

積分: 15625


131#
發表於 13-11-20 16:00 |只看該作者
唉,咁既公司,我唔會介紹比人做。廢事累人,攞個病假都咁


瑪瑙宮

積分: 128853

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


132#
發表於 13-11-20 16:08 |只看該作者
CarrieNazi 發表於 13-11-20 14:53
我係今個月唔知做咩咁都要病...

我好都半日個D都係產檢, 有到診紙...我之前問過勞記, 佢話呢D就會 ...

最多佢扣你錢 但佢無權唔比你去產檢


瑪瑙宮

積分: 128853

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


133#
發表於 13-11-20 16:11 |只看該作者
CarrieNazi 發表於 13-11-20 14:53
我係今個月唔知做咩咁都要病...

我好都半日個D都係產檢, 有到診紙...我之前問過勞記, 佢話呢D就會 ...

佢咁樣對你仲有得好來好去咩 根本就係覺得你好蝦
唔好客氣啦 上勞工處同平機會投訴


侯爵府

積分: 21308


134#
發表於 13-11-20 16:11 |只看該作者

回覆:唉~~唔知點好...想喊...可以有咩人幫到我

打去勞工處問清楚先。不過要有心理準備,而家唔炒得你,生完係炒得你。同唔同公司反面要睇你再搵工嘅能力同其他因素。


伯爵府

積分: 15625


135#
發表於 13-11-20 16:12 |只看該作者
本帖最後由 CarrieNazi 於 13-11-20 16:14 編輯
RSG媽媽 發表於 13-11-20 16:08
最多佢扣你錢 但佢無權唔比你去產檢

佢扣我錢都唔好迫我轉反工時間同人工呀...我唔會成日病呱?!! 大吉利事咩.. 點扣都唔會多過我轉左, 收入少一節嫁...

佢無話唔比我產檢, 不過唔比我請病假炸....我鬼知我幾時病同唔病...


瑪瑙宮

積分: 128853

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


136#
發表於 13-11-20 16:14 |只看該作者
本帖最後由 RSG媽媽 於 13-11-20 16:14 編輯
CarrieNazi 發表於 13-11-20 16:12
佢無話唔比我產檢, 不過唔比我請病假炸....我鬼知我幾時病同唔病...

你有醫生紙唔係詐病就可以請 你應該錄佢音 拿上勞工處佢c得


伯爵府

積分: 15625


137#
發表於 13-11-20 16:15 |只看該作者
RSG媽媽 發表於 13-11-20 16:14
你有醫生紙唔係詐病就可以請 最多no pay 話之佢

咪就係囉...我真係唔係好明, 佢言語間講到好似我特登請假休息咁囉...


瑪瑙宮

積分: 128853

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


138#
發表於 13-11-20 16:16 |只看該作者
CarrieNazi 發表於 13-11-20 16:12
佢扣我錢都唔好迫我轉反工時間同人工呀...我唔會成日病呱?!! 大吉利事咩.. 點扣都唔會多過我轉左, 收入少 ...

佢無得逼你轉架 ..... 做咩你無兇返佢轉頭呀 蝦大肚婆咁賤格


瑪瑙宮

積分: 128853

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


139#
發表於 13-11-20 16:18 |只看該作者
CarrieNazi 發表於 13-11-20 16:15
咪就係囉...我真係唔係好明, 佢言語間講到好似我特登請假休息咁囉...

佢都低能架 病緊係要休息啦


伯爵府

積分: 15625


140#
發表於 13-11-20 16:37 |只看該作者
所以我咪話佢痴線, 剛剛佢出去有事做, 叫我準時收工反去休息, 我話"哦"
佢就再講一句, "聽日記住反工"

我真係想罵佢, 好想我病呀??

痴線...

首頁
56789...10

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo