跳至

首頁
56789...45

尾頁
   0


侯爵府

積分: 21021


121#
發表於 07-4-23 23:36 |只看該作者

Re: ★2004年10月媽媽會★ - Part V

歌利亞 寫道:
早~~

格格,
能者多勞呀


多勞到呢幾日朝八晚八, 仲要星期三先返到office, 真係唔知我座山有幾高幾大喇


男爵府

積分: 6179


122#
發表於 07-4-23 23:45 |只看該作者

Re: ★2004年10月媽媽會★ - Part V

Himby 寫道:
有一次我諗住整古卓謙,攞佢細個張相問佢"呢個係咪細佬呀",點知佢話"唔係,呢個係卓謙",仲指住細佬話"細佬係呢度"



唉~我都想上多d黎..但真係忙到癲左..又開會,又做report, 個位又開揚, 上網就真係太揚喇, 連msn我都唔敢亂黎呀. :-(


大宅

積分: 4676


123#
發表於 07-4-24 08:44 |只看該作者

Re: ★2004年10月媽媽會★ - Part V


大宅

積分: 4450


124#
發表於 07-4-24 09:18 |只看該作者

Re: ★2004年10月媽媽會★ - Part V



格格,
咁你有冇後悔轉左工呀 以前都唔水開ot :lol: :lol: :lol:


大宅

積分: 1727


125#
發表於 07-4-24 10:35 |只看該作者

Re: ★2004年10月媽媽會★ - Part V

早晨


男爵府

積分: 7152

好媽媽勳章


126#
發表於 07-4-24 10:38 |只看該作者

Re: ★2004年10月媽媽會★ - Part V

morning

yy
今日得閒上黎o既

維比
咁妳咪仲忙過以前囉......冇辦法啦高層係要成日開會同做好多report架

格格
乜妳轉左工咩? (sorry呀我out左)
朝8晚8又確係好難頂喎,尤其是我地呢d有小朋友o既,真係晚晚都想by頭班lift歸家架嘛。


子爵府

積分: 10537


127#
發表於 07-4-24 11:02 |只看該作者

Re: ★2004年10月媽媽會★ - Part V


早晨呀 BK都short short地架

而家"紅色暴雨"呀


子爵府

積分: 11369


128#
發表於 07-4-24 11:25 |只看該作者

Re: ★2004年10月媽媽會★ - Part V

Morning
頭先check完up返公司果時好似夜晚放工咁...好彩今日醫生返得早,我早左check完up,返到公司果時仲未落出雨...

[size=small]♡玲妹,
唔講得笑呀,衡衡勁似謙謙細個呀...十足Twins:mrgreen:

[size=small]♡魚媽,
我禽日發覺一樣野呀,你老公原來識笑架,我同佢講bye bye果時,佢同我笑呀,仲同小魚笑果個樣一模一樣添呀...好正


大宅

積分: 3548


129#
發表於 07-4-24 11:26 |只看該作者

Re: ★2004年10月媽媽會★ - Part V

早晨!~~
而家係紅色暴雨ar!! 下午校唔使返學wor!

yoyo,
hi~~~long time no see la :mrgreen:


男爵府

積分: 7152

好媽媽勳章


130#
發表於 07-4-24 11:34 |只看該作者

Re: ★2004年10月媽媽會★ - Part V

魚媽
妳冇上黎幾日,呢樹好冷清呀~~見返妳真好

梅梅
頭先個天真係黑到好似mid-night咁呀,仲落好大雨添呀,妳咁lucky快d去買六合彩啦

幸一
係啦,卓謙今日唔駛返學咯。


子爵府

積分: 11369


131#
發表於 07-4-24 11:50 |只看該作者

Re: ★2004年10月媽媽會★ - Part V

[size=small]♡玲妹,
我要多謝個醫生至啱呀,唔係佢咁早返我就橙!:lol:

Himby 寫道:
梅梅
頭先個天真係黑到好似mid-night咁呀,仲落好大雨添呀,妳咁lucky快d去買六合彩啦


男爵府

積分: 7152

好媽媽勳章


132#
發表於 07-4-24 12:04 |只看該作者

Re: ★2004年10月媽媽會★ - Part V

梅梅
醫生早返固之然緊要啦,但都要妳夠lucky先得o既


子爵府

積分: 11369


133#
發表於 07-4-24 12:08 |只看該作者

Re: ★2004年10月媽媽會★ - Part V

[size=small]♡玲妹,
聽你咁講真係要買番注喎


大宅

積分: 1353


134#
發表於 07-4-24 12:26 |只看該作者

Re: ★2004年10月媽媽會★ - Part V

hello all


男爵府

積分: 7152

好媽媽勳章


135#
發表於 07-4-24 13:31 |只看該作者

Re: ★2004年10月媽媽會★ - Part V

妙妙
好耐冇見呀
妳同anson係咪好返晒喇?


珍珠宮

積分: 38086

好媽媽勳章


136#
發表於 07-4-24 13:33 |只看該作者

Re: ★2004年10月媽媽會★ - Part V



Jas媽,
我今朝又係去左做產檢呀, 不過我係去了政府做.
係呢, 你的小b係咪都已經掉了頭? 我的妹妹已經掉了頭. 頭仔落左少少咁多.

re: 幼稚園唔水返學
智程間幼稚園勁近屋企, 所以落雨攪到下晝班唔水返學, 我覺得蝕左一日俾學校. 我寧願智程返學好過在屋企對住姐姐無無聊聊咁...


男爵府

積分: 6179


137#
發表於 07-4-24 13:42 |只看該作者

Re: ★2004年10月媽媽會★ - Part V

高層又點會要做report 呢?!

Himby 寫道:
維比
咁妳咪仲忙過以前囉......冇辦法啦高層係要成日開會同做好多report架


子爵府

積分: 11369


138#
發表於 07-4-24 13:48 |只看該作者

Re: ★2004年10月媽媽會★ - Part V

[size=small]♡智程媽,
係呀今日去check up,做盤腔檢查呀,睇下夠唔夠位生咁囉,醫生話我夠位,不過子宮頸仲係緊,無咁快生得!小b好耐前已經個頭仔落左架啦,所以我覺得好墮呀:lol:


子爵府

積分: 10537


139#
發表於 07-4-24 14:34 |只看該作者

Re: ★2004年10月媽媽會★ - Part V


係呀好耐無上黎啦.. 好掛住妳地呀


珍珠宮

積分: 38086

好媽媽勳章


140#
發表於 07-4-24 14:50 |只看該作者

Re: ★2004年10月媽媽會★ - Part V

茉莉媽,
咦? 做盤腔檢查... 我仲以為馱第一胎時夠位生, 咁第二胎就唔水做添. 我最最怕做婦科檢查架嘞. 生智程時, 我覺得陣痛都唔難捱&唔係最辛苦. 最辛苦係要俾姑娘檢查開左幾多度.
小b的頭落左 ~ 我在網上睇d資料話第二胎(或打後)小b的頭冇咁快落. 咁細佬都好快心喎.

首頁
56789...45

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo