美容扮靚

跳至

首頁

尾頁
   552


大宅

積分: 1200


1381#
發表於 14-5-6 09:33 |只看該作者

回覆:markbrother 的帖子

唔算好耐,我都試過,你都可以sd email比cs/seller問下究竟有冇貨。同埋唔會收存倉費


大宅

積分: 3681


1382#
發表於 14-5-6 09:41 |只看該作者

回覆:bb081090 的帖子

我有件貨由26apr 開始一直都是 on domestic delivery ,聯絡左cs&seller 都冇覆,我仲可以做咩?




大宅

積分: 3243


1383#
發表於 14-5-6 12:02 |只看該作者

回覆:llmom 的帖子

http://item2.gmarket.co.kr/English/detailview/item.aspx?goodscode=169338606
我買2,10,19
比平時大一個碼


大宅

積分: 3243


1384#
發表於 14-5-6 12:03 |只看該作者

回覆:yiuyiumun 的帖子

Korea放假



大宅

積分: 3243


1385#
發表於 14-5-6 12:05 |只看該作者

回覆:koeykoe 的帖子

http://item2.gmarket.co.kr/English/detailview/item.aspx?goodscode=169338606

係好廋款,我買比平時大一個碼ok無問題

點評

bb081090  岩岩見到你POST LINK啦, 唔該哂  發表於 14-5-7 09:34


水晶宮

積分: 51279


1386#
發表於 14-5-6 15:33 |只看該作者
水之藍 發表於 14-5-6 12:02
http://item2.gmarket.co.kr/English/detailview/item.aspx?goodscode=169338606
我買2,10,19
比平時大一 …
Thx !


侯爵府

積分: 21273


1387#
發表於 14-5-6 18:23 |只看該作者

引用:又加單,趕得切combine+shipment+,今次第一

原帖由 B__B 於 14-05-06 發表
又加單,趕得切combine shipment ,今次第一轉送貨好快,好多都到倉,希望第二個啲都係



...
你加單買鞋?
我媽睇中我對花花鞋
佢想要囉




侯爵府

積分: 21273


1388#
發表於 14-5-6 18:24 |只看該作者

引用:唔好意思,+我見好多朋友近排g野都話無貨,比

原帖由 yantoby 於 14-05-05 發表
唔好意思, 我見好多朋友近排g野都話無貨,比seller cancel單,
其實係近排定不嬲都有甘gei情況發生?
我上個月 ...
我都係一件無貨,其他都有
不過依家多人用,所以好快無貨




侯爵府

積分: 21273


1389#
發表於 14-5-6 18:26 |只看該作者

引用:唔好意思我冇時間追之前既post,我想直接發

原帖由 yuyu.c 於 14-05-05 發表
唔好意思我冇時間追之前既post,我想直接發問,我第一次用gmarket,有一件貨1號order到依家都未送貨,而其他 ...
可以msg seller!! 你可以睇發問區一,第一頁有教




水晶宮

積分: 53728

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


1390#
發表於 14-5-6 18:28 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+yuyu.c+於+14-05-05+發表唔好

原帖由 tpcmela 於 14-05-06 發表
可以msg seller!! 你可以睇發問區一,第一頁有教
我send比佢但個mail彈返轉頭。係咪斯只有send或問gmarket CS ?我都有send去CS 但未覆。




侯爵府

積分: 21273


1391#
發表於 14-5-6 18:31 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+tpcmela+於+14-05-06+發表可

原帖由 yuyu.c 於 14-05-06 發表
我send比佢但個mail彈返轉頭。係咪斯只有send或問gmarket CS ?我都有send去CS 但未覆。



...
彈番轉頭?我未試過喎!你係contact seller度打喎。。。




侯爵府

積分: 21273


1392#
發表於 14-5-6 18:33 |只看該作者

引用:我有件貨由26apr+開始一直都是+on+domestic

原帖由 yiuyiumun 於 14-05-06 發表
我有件貨由26apr 開始一直都是 on domestic delivery ,聯絡左cs&seller 都冇覆,我仲可以做咩?



...
你日日炸佢地啦!
因為轉on domestic delivery 我地無得cancel ....




水晶宮

積分: 53728

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


1393#
發表於 14-5-6 18:36 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+yuyu.c+於+14-05-06+發表我se

原帖由 tpcmela 於 14-05-06 發表
彈番轉頭?我未試過喎!你係contact seller度打喎。。。
我淨係搵到seller 個email address 咋,仲有邊度可contact seller?




侯爵府

積分: 21273


1394#
發表於 14-5-6 18:38 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+tpcmela+於+14-05-06+發表彈

原帖由 yuyu.c 於 14-05-06 發表
我淨係搵到seller 個email address 咋,仲有邊度可contact seller?
你等等我login....




侯爵府

積分: 21273


1395#
發表於 14-5-6 18:41 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+tpcmela+於+14-05-06+發表彈

原帖由 yuyu.c 於 14-05-06 發表
我淨係搵到seller 個email address 咋,仲有邊度可contact seller?
去my gmarket... 之後會show哂你買左既野!
之後禁你想查貨個間店舖!
myphoto.jpg




水晶宮

積分: 53728

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


1396#
發表於 14-5-6 18:42 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+yuyu.c+於+14-05-06+發表我淨

原帖由 tpcmela 於 14-05-06 發表
去my gmarket... 之後會show哂你買左既野!
之後禁你想查貨個間店舖!
按佐彈尼個
myphoto.jpg




侯爵府

積分: 21273


1397#
發表於 14-5-6 18:43 |只看該作者

回覆:yuyu.c 的帖子

再禁圈住個位。。之後就會彈msg box
myphoto.jpg




侯爵府

積分: 21273


1398#
發表於 14-5-6 18:43 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+tpcmela+於+14-05-06+發表去m

原帖由 yuyu.c 於 14-05-06 發表
按佐彈尼個
用英文啦




侯爵府

積分: 21273


1399#
發表於 14-5-6 18:44 |只看該作者

回覆:yuyu.c 的帖子

之後就會咁
myphoto.jpg




水晶宮

積分: 53728

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


1400#
發表於 14-5-6 18:44 |只看該作者

引用:再禁圈住個位。。之後就會彈msg+box+ +

原帖由 tpcmela 於 14-05-06 發表
再禁圈住個位。。之後就會彈msg box
我個冇呀,我試吓用ie先




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo