跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 10563


1381#
發表於 08-6-26 13:14 |只看該作者
原文章由 baby_iloveu 於 08-6-25 17:08 發表


嘩.. 勁呀.. 做完.. 都 1:30 喇..

今日好忙.. 你地下午有無返工呀~?


做完都係1:15pm姐...哈哈哈...不過好好睇...唔知我可以捱到幾多日唔瞓睇佢羅...


大宅

積分: 3200


1382#
發表於 08-6-26 13:29 |只看該作者

回覆 #1376 kayoivan 的文章

Daddy問過Miss CC,如果要帶小朋友返去都可以,到時會有個Playroom比佢地玩。


大宅

積分: 1421


1383#
發表於 08-6-26 13:30 |只看該作者
原文章由 baby_iloveu 於 08-6-24 16:01 發表


wahaaaa.. 超好睇..
逢星期一都唔會去街街.. 放工即返去睇..
我覺得好睇過惡作劇之吻

係呀,我都覺得好睇過惡作劇2吻,我係foxy download落黎睇的,e家係唔係做到16集呀,e家我download緊16集唔知有冇得睇呢...


等待驗證會員

積分: 935


1384#
發表於 08-6-26 13:52 |只看該作者
原文章由 tkyc 於 08-6-26 13:30 發表

係呀,我都覺得好睇過惡作劇2吻,我係foxy download落黎睇的,e家係唔係做到16集呀,e家我download緊16集唔知有冇得睇呢...


嘩.. 你咁快的.. 我睇到 15 囉..
我係.. 朋友 dl.. 比我的..
我唔知.. 佢係邊樹 dl 呀..


等待驗證會員

積分: 935


1385#
發表於 08-6-26 13:54 |只看該作者
原文章由 hello_mimi 於 08-6-26 13:14 發表


做完都係1:15pm姐...哈哈哈...不過好好睇...唔知我可以捱到幾多日唔瞓睇佢羅...


你地.. 約下午呀..
我約左早上呀.. 見唔到你地 tim

係呀.. 各位.. 樂樂返埋呢個月.. 7月我唔比佢返喇~~
返.. 10日又要比一個月學費.. 好似好唔抵 :p
等佢.. 休息下.. 8月就返新學校了..

各位..明天就係 樂樂.. last day ... 係 新一代了..
樂樂會掛住大家的...


大宅

積分: 1421


1386#
發表於 08-6-26 14:32 |只看該作者
原文章由 baby_iloveu 於 08-6-26 13:54 發表


你地.. 約下午呀..
我約左早上呀.. 見唔到你地 tim

係呀.. 各位.. 樂樂返埋呢個月.. 7月我唔比佢返喇~~
返.. 10日又要比一個月學費.. 好似好唔抵 :p
等佢.. 休息下.. 8月就返新學校了..

各位..明天就係 樂樂. ...

O.....再見la....jane都會掛住樂樂架,不在學校見未係bk見 law...不過你要post番張相喎


別墅

積分: 676


1387#
發表於 08-6-26 16:24 |只看該作者
原文章由 baby_iloveu 於 08-6-26 13:54 發表


你地.. 約下午呀..
我約左早上呀.. 見唔到你地 tim

係呀.. 各位.. 樂樂返埋呢個月.. 7月我唔比佢返喇~~
返.. 10日又要比一個月學費.. 好似好唔抵 :p
等佢.. 休息下.. 8月就返新學校了..

各位..明天就係 樂樂. ...


Oh....聽日係樂樂last day啦, Jeffrey一定掛住樂樂ga!

祝樂樂係新學校開開心心快快樂樂咁學習!

希望日後有機會相見啦!

樂媽,多d上嚟 chat啦! 唔好唔記得我哋e班新一代靚ma呀!


別墅

積分: 676


1388#
發表於 08-6-26 16:27 |只看該作者
原文章由 hello_mimi 於 08-6-26 13:10 發表
Parent's Day我唔帶Cherry啦...放工後直去school...

Kayo, 我點九...你2點喎...到時會見到你...


係呀, 我2:00pm (本來我想2:30pm,不過Ms CC話太遲,叫我早D).

Sat見啦!


等待驗證會員

積分: 935


1389#
發表於 08-6-26 17:11 |只看該作者
原文章由 tkyc 於 08-6-26 14:32 發表

O.....再見la....jane都會掛住樂樂架,不在學校見未係bk見 law...不過你要post番張相喎


我都會上來的.. 一定喇...
唔知點解我 post 唔到相喎.. 我會再試..
佢個 system 成日話我 error....


等待驗證會員

積分: 935


1390#
發表於 08-6-26 17:14 |只看該作者
原文章由 kayoivan 於 08-6-26 16:24 發表


Oh....聽日係樂樂last day啦, Jeffrey一定掛住樂樂ga!

祝樂樂係新學校開開心心快快樂樂咁學習!

希望日後有機會相見啦!

樂媽,多d上嚟 chat啦! 唔好唔記得我哋e班新一代靚ma呀! ...


多謝呀..
我當然會成日上來喇~~~
都會留意新一代的朋友仔嘛~~~
到時.. 我都會講你地知.. 樂樂係新學校.. 有咩新野玩的

新學校.. 有家教會的.. 希望都會識到更多新家長好似你地咁好喇...

希望日後有機會在升小一時.. 見返就好喇..
或者中一都可能會一齊的.. haha


子爵府

積分: 10563


1391#
發表於 08-6-26 22:08 |只看該作者
樂樂last day...真係好快呀...今晚我同Cherry講左...樂樂返埋聽日就唔返學架啦...我諗Cherry都要返黎講一輪"樂樂無返學"先習慣...到家陣都仲講緊"Ms. Aish無返學"...

樂Ma...記得日日都黎chat下喎...仲有share新既幼稚園情報比我地知呀...

希望好快我地又再聚首...

希望佢地黎緊k1個個都一樣過著愉快既幼稚園生活...

PS: 幾時搵我食lunch呀...


子爵府

積分: 10563


1392#
發表於 08-6-26 22:10 |只看該作者
原文章由 kayoivan 於 08-6-26 16:27 發表


係呀, 我2:00pm (本來我想2:30pm,不過Ms CC話太遲,叫我早D).

Sat見啦!


我都係...原本係2:00pm..佢要我早d...因為得我地2個錦晏咋...哈哈哈

SEE YOU!


等待驗證會員

積分: 935


1393#
發表於 08-6-27 09:40 |只看該作者
原文章由 hello_mimi 於 08-6-26 22:08 發表
樂樂last day...真係好快呀...今晚我同Cherry講左...樂樂返埋聽日就唔返學架啦...我諗Cherry都要返黎講一輪"樂樂無返學"先習慣...到家陣都仲講緊"Ms. Aish無返學"...

樂Ma...記得日日都黎chat下喎...仲有share新既 ...


樂樂都會好掛住大家的..
希望.. 將來.. 有機會做返同學喇.. 好快我地就要傾.. 小一問題..
到時. 我都會上來.. 煩大家的..

Cherry媽.. 我都好想同你食飯.. 之但係日日落雨.. 都唔想出去 :p
懶鬼.. haha..
同埋.. 之前.. 婆婆唔舒服.. 我放個星期大假.. 好多野都未清得哂.. 家下日日都ot.. 真係暈低..
但點都好喇.. 下星期點都要搵日同你食飯.. 等我哂埋去旅行 d 相比你先.. 我約你呀.. ok?


等待驗證會員

積分: 935


1394#
發表於 08-6-27 09:42 |只看該作者
原文章由 hello_mimi 於 08-6-26 22:10 發表


我都係...原本係2:00pm..佢要我早d...因為得我地2個錦晏咋...哈哈哈

SEE YOU!


haha.. 我約.. 11:30 .. Ms. CC 都叫我早 d ..
唔關事喇.. :p
不過最後我約左.. 12:00 haha.. 我會帶埋樂樂返去.. 影幾張相留念的..
大家個日入課室時.. 有無留意佢地坐的位有自己張相的.. 好得意.. 最衰個日我唔記得影.. 希望明天有得影返喇~~~


別墅

積分: 676


1395#
發表於 08-6-27 12:57 |只看該作者
原文章由 baby_iloveu 於 08-6-27 09:42 發表


haha.. 我約.. 11:30 .. Ms. CC 都叫我早 d ..
唔關事喇.. :p
不過最後我約左.. 12:00 haha.. 我會帶埋樂樂返去.. 影幾張相留念的..
大家個日入課室時.. 有無留意佢地坐的位有自己張相的.. 好得意.. 最衰個日我 ...


好開心聽日唔水返工shortweek, so我同Ms CC改早D 1:00pm,我都會帶埋Jeffrey返學校玩,到時希望見到樂樂,可以影吓相啦.

SEE U!


大宅

積分: 3075


1396#
發表於 08-7-2 16:29 |只看該作者
好耐冇同你哋傾計啦! 見到你哋D小朋友都咁適應校園生活真係可喜可賀!



我個仔到依家都仲係成日都跟住晒, 返playgroup都仲未可以自己上堂. 開學嗰陣時都唔知點算......

睇返你哋之前d post, 如果想佢哋eng好d, 真係日常都要同佢哋同英文對答先得嫁. 我有陣時坐車見到有位媽媽同佢對仔女都係用英文對答, 佢都係new gen o既學生嚟嫁

著重得eng, 中文真係無可避免會差少少.....唯有自己幫佢哋補補去.:;pppp:, 但有陣時d嘢真係冇可能"十全十美".


大宅

積分: 3075


1397#
發表於 08-7-2 16:31 |只看該作者
duplicate post

[ 本文章最後由 chunwai_315 於 08-7-2 16:32 編輯 ]


別墅

積分: 676


1398#
發表於 08-7-3 12:05 |只看該作者
原文章由 chunwai_315 於 08-7-2 16:29 發表
好耐冇同你哋傾計啦! 見到你哋D小朋友都咁適應校園生活真係可喜可賀!



我個仔到依家都仲係成日都跟住晒, 返playgroup都仲未可以自己上堂. 開學嗰陣時都唔知點 ...


多謝你的分享!

真係冇計啦,唯有自己多教佢中文lor, 真係沒有十全十美的!


等待驗證會員

積分: 935


1399#
發表於 08-7-3 12:45 |只看該作者
當然喇..
我而家同樂樂轉的學校.. 就無新一代咁好的英文了..
之不過就會平均返 D .. 會有中文學.. 但英文就一定無你地咁好喇.. 所以咩都無十全十美..

個日我去家長會.. 先發現 樂樂 原來可以好乖咁坐係位.. 20 MIN.. 返學真係令小朋友唔同的..
家中的小霸王.. 只要老師一行埋去.. OR 望一望.. 佢地就好乖咁坐係度自己玩..等爸爸媽媽可以同老師傾計 haha:;pppp:


大宅

積分: 1421


1400#
發表於 08-7-3 18:23 |只看該作者
想問下咁多位靚太,12/7你哋會唔會去嗰個畢業禮呀

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo