懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 1817


1381#
發表於 08-1-22 17:15 |只看該作者

回覆 #1368 phoebie 的文章

我都係呀,有時o向屋企好眼訓,但又心思思掛住同你o地傾,所以有時都無訓到...:lol


大宅

積分: 3104


1382#
發表於 08-1-22 17:22 |只看該作者
岩岩就係諗住出去攤下條腰...
點知訓著左
我而家成日都係咁
訓一陣就會自己彈醒
(真係彈架)
mama:肥脾phoebie bb:纖腰冰(冰)


大宅

積分: 3104


1383#
發表於 08-1-22 17:24 |只看該作者

回覆 #1376 CheukC9 的文章

我諗我都係要靠我奶奶
好彩既係 佢真係好錫我
係老人家長氣d
我地就唔會請陪月啦
因為我矛做野 老公已經辛苦左好多啦
見佢而家成日樣樣慳
mama:肥脾phoebie bb:纖腰冰(冰)


大宅

積分: 1817


1384#
發表於 08-1-22 17:25 |只看該作者
原文章由 waiwai2006 於 08-1-22 17:08 發表
唔該晒你, 咁要煲幾耐呀 ?


唔好咁客氣啦,大家都咁熟law!:loveliness:

(thank you Phoebie既help,更正一下)
係"燉"唔係"煲",因為"燉"會比較"精華"o的,我意思係營養會"出"多o的.
我媽咪話最少"燉"2個小時喎,"等"左之後大約可以飲到3碗多o的.

[ 本文章最後由 開心叮噹 於 08-1-22 21:55 編輯 ]


大宅

積分: 3104


1385#
發表於 08-1-22 17:30 |只看該作者

回覆 #1384 開心叮噹 的文章

kaka
我幫你補充一下吧
我睇左好耐至明啊
係燉吧 ^^
大家咁熟 你唔會怪我多事吧
mama:肥脾phoebie bb:纖腰冰(冰)


民房

積分: 4


1386#
發表於 08-1-22 19:05 |只看該作者

我都係8月生的

大家好^^我都係8月生的,第1次..唔知係點樣,又第1次上呢個綱..仲有樣野想問下.我停食孕藥4個月就有左喇!但張說明書話要停6個月先可以有bb.但我睇醫生又話應該冇問題.我好擔心呀!請問有冇d好的醫生(荃灣`新界地方)介紹下呢.


大宅

積分: 3104


1387#
發表於 08-1-22 19:45 |只看該作者
歡迎你啊0808靚媽媽
我住屯門 唔知會唔會遠左d呢
張怡雲醫生丫
佢要預約架
地址係:屯門柏麗2320
電話:24408787
我覺得佢講野好中肯
希望幫到你啦^^
我都係決定天日就打去佢度
去約期照oscar 我怕新年佢會休幾日息
mama:肥脾phoebie bb:纖腰冰(冰)


大宅

積分: 2616


1388#
發表於 08-1-22 21:41 |只看該作者
荃灣胡廣森 好好,不過要排好耐先可以睇, 起碼要排個幾月
sorry 我冇電話係手

原文章由 rachel.ccc 於 08-1-22 19:05 發表
大家好^^我都係8月生的,第1次..唔知係點樣,又第1次上呢個綱..仲有樣野想問下.我停食孕藥4個月就有左喇!但張說明書話要停6個月先可以有bb.但我睇醫生又話應該冇問題.我好擔心呀!請問有冇d好的醫生(荃灣`新界地方)介紹 ...


大宅

積分: 1817


1389#
發表於 08-1-22 21:50 |只看該作者
原文章由 waiwai2006 於 08-1-22 17:11 發表
我都聽有d人話打完都有d痛, 不過就唔係好痛, 好似重要睇係開到幾多度打.... 唔知呀, 不過我上次真係好正, 打完真係一d都唔痛架, 同老公重有傾有講.......未打之前, 痛到c c下, 聞氣完全幫唔到我, 見到老公想打佢, 太 ...


返到屋企都有同媽咪傾過,若果真係順產的話都會用"無痛",我諗點都有o的help既,見埋你既message,信心都大o的!:mrgreen:


大宅

積分: 1817


1390#
發表於 08-1-22 21:52 |只看該作者
原文章由 phoebie 於 08-1-22 17:22 發表
岩岩就係諗住出去攤下條腰...
點知訓著左
我而家成日都係咁
訓一陣就會自己彈醒
(真係彈架)


咁正呀...我日日返工食左飯之後都想訓陣,無奈o向office點訓都唔舒服既...:tongue:


大宅

積分: 1817


1391#
發表於 08-1-22 21:54 |只看該作者
原文章由 phoebie 於 08-1-22 17:30 發表
kaka
我幫你補充一下吧
我睇左好耐至明啊
係燉吧 ^^
大家咁熟 你唔會怪我多事吧


傻啦...點會怪你呢,唔該你就真,好多字我諗極都唔知點打...


大宅

積分: 2616


1392#
發表於 08-1-22 21:54 |只看該作者
係呀, 用無痛然後順產幾好呀, 又唔使開肚, 始終康復會快好多, 我即日已經可以喂奶落床

好羨慕你呀, 同媽咪咁好感情, 佢俾到好多advice你, 我第時有咩唔識都要你幫我問下呀"伯有"先


原文章由 開心叮噹 於 08-1-22 21:50 發表


返到屋企都有同媽咪傾過,若果真係順產的話都會用"無痛",我諗點都有o的help既,見埋你既message,信心都大o的!:mrgreen:


大宅

積分: 1817


1393#
發表於 08-1-22 21:58 |只看該作者
原文章由 rachel.ccc 於 08-1-22 19:05 發表
大家好^^我都係8月生的,第1次..唔知係點樣,又第1次上呢個綱..仲有樣野想問下.我停食孕藥4個月就有左喇!但張說明書話要停6個月先可以有bb.但我睇醫生又話應該冇問題.我好擔心呀!請問有冇d好的醫生(荃灣`新界地方)介紹 ...


welcome! 我諗問題不大既,因我見好多case都係剛停孕藥就有左,生出黎既bb都好健康,而你醫生都話無問題,所以你放心啦!
我就月尾將會睇余啟文醫生,佢係呢度好多媽咪都推介既,我睇完好的話再介紹你呀.:mrgreen:


大宅

積分: 1817


1394#
發表於 08-1-22 22:06 |只看該作者
原文章由 waiwai2006 於 08-1-22 21:54 發表
係呀, 用無痛然後順產幾好呀, 又唔使開肚, 始終康復會快好多, 我即日已經可以喂奶落床

好羨慕你呀, 同媽咪咁好感情, 佢俾到好多advice你, 我第時有咩唔識都要你幫我問下呀"伯有"先


...


其實真係幾開心架,一路以黎同媽咪都好close,special我知道有左之後,佢真係煲&整左好多"正野"補下我同bb,因我由細到大都唔識煮野,佢真係help左我好多,雖然口就無多謝佢,但心裡都無限感激... advise方面就少少啦,因佢話生我o個時既野已經忘記得一乾二淨啦,好多時佢都叫我自己慢慢諗,因仲有幾個月時間喎!

無問題~ 你客氣啦...大家互相交流下姐!


大宅

積分: 1817


1395#
發表於 08-1-22 22:09 |只看該作者
去沖涼了...明天再傾,希望大家同bb訓好o的發返個靚夢.:loveliness:


大宅

積分: 3104


1396#
發表於 08-1-22 23:11 |只看該作者
好少夜晚仲會上黎同大家chat
因為....
我今日食左好多野 唔想咁早訓=-="
一早食左個波仔飯 下就食左3件蘿白糕+隻咸肉種 老公返黎就食左個飯 岩岩仲食左個魚柳包
好少咁好胃口 講比老公知都嚇親佢
mama:肥脾phoebie bb:纖腰冰(冰)


大宅

積分: 4063


1397#
發表於 08-1-23 00:27 |只看該作者
phoebie, 你好勁呀. 食左咁多嘢. 我晚餐只係食左個吉野家牛肉細飯咋. 不過成盒食晒好叻. 但你都早d瞓啦.

我今晚最夜瞓. 比老公鬧啦. :mrgreen: :mrgreen:


原文章由 phoebie 於 08-1-22 23:11 發表
好少夜晚仲會上黎同大家chat
因為....
我今日食左好多野 唔想咁早訓=-="
一早食左個波仔飯 下就食左3件蘿白糕+隻咸肉種 老公返黎就食左個飯 岩岩仲食左個魚柳包
好少咁好胃口 講比老公知都嚇親佢 ...


大宅

積分: 3104


1398#
發表於 08-1-23 10:11 |只看該作者
早晨啊
琴晚又訓唔到啦:-(
好辛苦 終於9點幾都要起身....
一陣食左野都一定要訓多陣
mama:肥脾phoebie bb:纖腰冰(冰)


子爵府

積分: 14514


1399#
發表於 08-1-23 10:48 |只看該作者
嘩~無睇兩日追post追到暈喇!哈哈~~
睇到大家講發夢,我都覺得奇怪,自從有左小b.我隔日就會發夢,但不是次次都關小b事,好多時會夢見我過左身嘅爸爸 又會在夢中夢見2個bb,是一模一樣的,哈哈~我同老公講會唔會是孖b呢?
佢話我傻傻地,依家小b都仲未穩就諗孖b,嫌未驚夠喎~:p
我仲有成個星期先可以去再檢查呀!唔知小b點樣,是否仲在我個肚度呢?
其實....除在照照聲波,我地依家仲可以點先知bb是否健康地成長呀?


大宅

積分: 3104


1400#
發表於 08-1-23 10:56 |只看該作者

回覆 #1399 芝芝 的文章

我真係今朝起身至諗起你幾日矛上黎
好掛住你又好想知你而家點啊(太熱情了吧.不過係真架)
我諗你爸爸係想支持你啊^^
其實果次我照唔到阿b心跳我有諗過去睇中醫 比佢把下脈^^"
但我矛去到 老公唔比=-="
佢成日叫我乖乖地等下wo...
唔好擔心 我地呢個係奧運b 佢一定會好乖好好架^^
mama:肥脾phoebie bb:纖腰冰(冰)

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo