跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 17542


1381#
發表於 08-3-17 09:28 |只看該作者
早晨!!!

我地聽晚去邊樹wet呀


伯爵府

積分: 17542


1382#
發表於 08-3-17 09:30 |只看該作者
吓...咁...去多次囉...一定一定要話比佢知邊個制唔好禁呀
原文章由 校長 於 08-3-16 22:20 發表
今日去了花展、花好靚

可惜在晚餐時,琳琳deleted 所有相片

好在,我昨晚手痕uploaded 行山照片,唔係仲想殺人呀


水晶宮

積分: 54392


1383#
發表於 08-3-17 09:31 |只看該作者
有咩好介紹ar
原文章由 karencircle 於 08-3-17 09:28 發表
早晨!!!

我地聽晚去邊樹wet呀


水晶宮

積分: 54392


1384#
發表於 08-3-17 09:49 |只看該作者
去多次都好ar... d 花甘靘
原文章由 karencircle 於 08-3-17 09:30 發表
吓...咁...去多次囉...一定一定要話比佢知邊個制唔好禁呀


水晶宮

積分: 54392


1385#
發表於 08-3-17 16:13 |只看該作者
想問清楚明晚係米happy nite ka ...(好似吾係聽晚甘kei )...事關我要同yauba預早講定...如果吾係聽晚佢無預我吾煮飯佢食ka
原文章由 karencircle 於 08-3-17 09:28 發表
早晨!!!

我地聽晚去邊樹wet呀

[ 本文章最後由 tszyau2000 於 08-3-17 16:14 編輯 ]


伯爵府

積分: 17542


1386#
發表於 08-3-17 16:18 |只看該作者
我預左ga, 等車車同校長覆實就成了.
原文章由 tszyau2000 於 08-3-17 16:13 發表
想問清楚明晚係米happy nite ka ...(好似吾係聽晚甘kei )...事關我要同yauba預早講定...如果吾係聽晚佢無預我吾煮飯佢食ka


水晶宮

積分: 54392


1387#
發表於 08-3-17 16:32 |只看該作者
我都預左...但我又諗佢兩個吾知點ar...真係成事至同yauba 講...我d quota好難得ka..無咩幾何可以閒日happy nite
原文章由 karencircle 於 08-3-17 16:18 發表
我預左ga, 等車車同校長覆實就成了.


侯爵府

積分: 20954


1388#
發表於 08-3-17 17:29 |只看該作者
油長, OO >> 我未搵到校長 ....


伯爵府

積分: 16163


1389#
發表於 08-3-17 19:41 |只看該作者
油媽
你地happy nite 吾好預我嘞,我未nut 到身


侯爵府

積分: 20954


1390#
發表於 08-3-17 21:13 |只看該作者
油媽, OO >> 終於搵到校長, 佢去左外星 ,
佢可以出嚟呀, 大家諗下想食咩 .

a ma 再諗諗出唔出到嚟, 抖抖氣呀 ,
丁丁 >> 妳呢


水晶宮

積分: 54392


1391#
發表於 08-3-17 22:12 |只看該作者
SORRY

聽晚我lai 吾到happy nite la...yauba 有親戚自遠方lai 左香港...明晚要返麻麻到食飯...最老土yauba la..我吾同佢明晚去happy..佢都吾記得同我講......你地食得開心d la..又要等下次la
原文章由 cherrybibi 於 08-3-17 21:13 發表
油媽, OO >> 終於搵到校長, 佢去左外星 ,
佢可以出嚟呀, 大家諗下想食咩 .

a ma 再諗諗出唔出到嚟, 抖抖氣呀 ,
丁丁 >> 妳呢 ...


男爵府

積分: 7989

好媽媽勳章


1392#
發表於 08-3-18 06:39 |只看該作者
車車 >> 唔好意思. 6299剛剛尋日返咗鄉下, 晚上如果得 c6一個睇住 2 個, 佢實俾呢d :evil: 面色我睇. 我都係唔出 lai 啦. 下次有機會再一齊 dinner 啦


原文章由 cherrybibi 於 08-3-17 21:13 發表
丁丁 >> 妳呢 ...


侯爵府

積分: 20954


1393#
發表於 08-3-18 10:27 |只看該作者
油長 & 丁丁 >> 唔緊要喇, 食飯大把機會, 唔好攪到另
一半唔開心呀.


伯爵府

積分: 17559


1394#
發表於 08-3-18 11:36 |只看該作者
原文章由 cherrybibi 於 08-3-18 10:27 發表
油長 & 丁丁 >> 唔緊要喇, 食飯大把機會, 唔好攪到另
一半唔開心呀.


我今晚返學,去唔到dinner.


水晶宮

積分: 54392


1395#
發表於 08-3-18 11:37 |只看該作者
早晨ar


侯爵府

積分: 20954


1396#
發表於 08-3-18 12:20 |只看該作者
都估到你忙

原文章由 wensi 於 08-3-18 11:36 發表


我今晚返學,去唔到dinner.


大宅

積分: 1821


1397#
發表於 08-3-18 12:43 |只看該作者
車車,

我真係咩都想, 又怕佢留屋企悶. 需然我唔係太悶的人, 但有時都會諗唔到咩玩 ? 因為tired, ha ha.

oo,

我又係唔想佢太早返學, 因為學習條路還是很長. 等佢玩多少少啦.

cat cat,

意見不一, 一定會. 算我多咀, 知爸咁講好似不妥當, 因為果囡佢都有份, 一定要大家合作, 才可成功. 你慢慢再同佢傾吓啦, 我同你都要一齊學好教細路呀! 君爸唔會"空"佢, 真係打.....打. 因為佢明白如果"空"佢, 佢係唔會驚, 只會變本加厲.

a ma,

你這個提議都幾好, 讀萬卷書不如行萬里路, 都是你作風. 睇你成日帶"2個A仔女" 周圍去就知啦.

校長,

d 花係未都好靚, 因為我都會同君君去睇.


伯爵府

積分: 16163


1398#
發表於 08-3-18 18:26 |只看該作者
月餅
係呀,小朋友要學習既機會仲有好多
尋日我地全家去左山頂行山,仲遇見朝偉tim,佢好nice
今日就同a妹去中環食撈丁,行下街又去維園玩,最後仲踩埋落吉吉島,攰c我 mouth:


大宅

積分: 1821


1399#
發表於 08-3-18 21:59 |只看該作者
朝偉都比你見到

咁去吉豬島有咩收獲?


原文章由 reginang 於 08-3-18 18:26 發表
月餅
係呀,小朋友要學習既機會仲有好多
尋日我地全家去左山頂行山,仲遇見朝偉tim,佢好nice
今日就同a妹去中環食撈丁,行下街又去維園玩,最後仲踩埋落吉吉島,攰c我 mouth: ...


伯爵府

積分: 16163


1400#
發表於 08-3-18 22:39 |只看該作者
去吉吉島行下超市,原本有個bb 指甲cutter,上星期用完之後搵吾返,咪要買返個囉,跟住買尿片,wet tissue...
春裝d 貨又未返齊,都冇靚衫仔買

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo