媽媽會所

跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 14786


1381#
發表於 04-4-6 17:27 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 5

得意爸: 今朝好d, 依家又真係慢咗好多.

另外, 上次得意媽upload你個寶貝女張相, 我都仲未睇到. 我點知, 因為我又忙緊copy & paste part 3 d料時見到囉.


子爵府

積分: 13774


1382#
發表於 04-4-6 17:29 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 5

Logout左出去一陣,arn arm先入得番黎,a排,bk都係唔多掂:-(


公爵府

積分: 28914

醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章


1383#
發表於 04-4-6 17:30 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 5

wendy>>
你禁講開我真係唔知自己focus
我有一顆夜空中最閃耀的星星,我有一個墮入凡間的小天使,還有一個祇能容下我的宇宙。多謝恩賜


子爵府

積分: 13774


1384#
發表於 04-4-6 17:33 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 5

wendy: 恆恆痾shu shu用咩?痰罐定大人廁所
妹豬到而家都唔肯坐廁板,出街又唔肯比我dul住痾,所以出街重要用片片!l


複式洋房

積分: 318


1385#
發表於 04-4-6 17:36 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 5

MIU 寫道:
Logout左出去一陣,arn arm先入得番黎,a排,bk都係唔多掂:-(

me too!


子爵府

積分: 13774


1386#
發表於 04-4-6 17:38 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 5

wendy/m&a mom:
數1-19,都係念口黃,有時停左都要提先記得,並唔係實物一件一件咁數!
顏色都係紅黃藍綠黑,多隻都冇!


複式洋房

積分: 318


1387#
發表於 04-4-6 17:45 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 5

miu > 講起鬚, Cissy 係都要daddy同佢梯 當daddy梯鬚番工時. 都係你醒目, 未抄no, 再pm黎丫唔該.


子爵府

積分: 14786


1388#
發表於 04-4-6 17:45 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 5

Miu: 如果我同恆恆痾shu, 就逗佢; 嫲嫲呢, 就有時逗有時叫佢企. 如果痾ng, 我就俾恆恆坐廁板; 嫲嫲就俾小廁所佢坐. 真係唔同人有唔同要求.

講到顏色, 我都攪唔清恆恆真真正正認到幾多隻, 因為有時佢又會玩野亂咁up, 有時就會即時答到, 所以都唔係好知. 但就好肯定佢識green綠色囉, 因為依隻係佢既至愛, 無論食糖, 揀汽球, 總之有得選擇就必定係綠色.


子爵府

積分: 13774


1389#
發表於 04-4-6 17:54 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 5

得意爸: 己PM比你!

Wendy: 我有時想同妹豬去街時,只比底衭佢著,唔豬咁樣迫唔迫到佢用廁板但又擔心佢會忍尿,真係難搞
妹豬就只認為紅色就係最靚!但佢就唔識要求我地比某一樣野佢時,就指定要紅色既


子爵府

積分: 14786


1390#
發表於 04-4-6 18:00 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 5

得意爸: 我竟然見到cissy相新張喎 今次又會快成咁

Miu: 你同妹豬出街更加唔會俾佢坐廁板啦, 咁dirty. 不如你試下同妹豬一齊坐 (一前一後), 等佢習慣下先, 再改為佢自己坐啦. 我當初都係咁樣架.


複式洋房

積分: 318


1391#
發表於 04-4-6 18:00 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 5

A-Z, 1-19, 紅黃藍綠紫, 不過cissy通常答 : 係顏色


複式洋房

積分: 318


1392#
發表於 04-4-6 18:03 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 5

芸迪 > 等我又試下d高難度動作先,一前一後. 


男爵府

積分: 5370


1393#
發表於 04-4-6 21:36 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 5

Miu: 代Daddy問你係海洋公園仲有無玩其他(除左木馬)喎? Playgroup明晚過數給你.

芸迪: 同晴晴去街多數用學習衭同埋"豆"佢痾, 係屋企, 佢鍾意點就點, 佢多數都會同我地講"痾尿呀,痾尿呀!" or "阿冠", 係街我地就即刻同佢去搵廁所, 有時就叫佢痾落片片到啦. 有幾次因為附近無廁所, 佢係都唔制, 要我地帶佢去老遠廁所tim.

晴晴都唔係好識數數, 自言自語就叻, 顏色多數係紅色, 我家姐話正常小朋友要4歲到先認得晒d顏色喎, 所以我都係盡量教咋.

近來我地都有教晴晴我地既名, 佢成日叫我做"梁米敏", Daddy就"安安Daddy".

呢排晴晴好識表達自己, 有時想食某d野, 佢會講"我好爽食呀!", 同埋我發覺佢原來識唱好多歌, 不過佢唔鍾意係我地面前唱. 有時唔覺意聽到, 都幾得意架.

臨放工時, 維景灣幼兒園話收晴晴返8/9月班喎, 叫我地5月去註冊, 我諗住同晴晴見多幾間先cfm讀邊間.
:-D


子爵府

積分: 14786


1394#
發表於 04-4-7 09:43 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 5

Morning~

Toky: 原來小朋友要4歲先識得d顏色架 咁我都放心d

如果恆恆想食/要某樣野時, 佢會話: "我好鐘意食呀"

報告下先, 禽日恆恆賴咗一次尿, 我放工返到去, 買咗條馬騮仔圍裙(做手工用果d)俾恆恆, 佢掛住睇, 所以唔記得咗話我知. 我一發現佢賴咗, 佢就第一時間講: "媽咪打pat" :-P


子爵府

積分: 13774


1395#
發表於 04-4-7 10:15 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 5

得意爸: 睇黎cissy同妹豬都差唔多播!不過妹豬未認到紫色!咁cissy數到19之後,又到幾多?妹豬話係14:-P

梁米敏: 話比安安daddy知,果日只係玩左1次木馬,但妹豬好似有D驚,中途已想鬆人!我地排隊上觀光塔,妹豬又好鍾意.

我鄰居ee就同囝囝報左明愛,10月番學!佢話好快播!報左顯徑愛鄰同明愛,兩間都ok,不過ee嫌愛鄰舊,唔鍾意!

妹豬唱歌都冇mud人聽過,最好耳福已經係我,爺嬤要佢唱都唔得,有時心情好,mood到,就肯唱比佢地聽,但唔會獨唱,要我做伴唱

Wendy: 就係諗住出街可以逗住佢痾,但係就唔肯law所以攪到而家都重係要夾片出街,佢就大安旨意!著學習衭都一樣,妹豬都當係片片咁用,唔會話要去廁所!


子爵府

積分: 14786


1396#
發表於 04-4-7 11:27 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 5

訪問下你地通常見到小朋友或同佢地傾電話時, 第一句會講mud

我通常都會問佢今日開唔開心呀?


子爵府

積分: 13774


1397#
發表於 04-4-7 11:45 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 5

wendy: 我多數就問:"食左mum mum未呀?"

或者問: "有冇乖呀?"


子爵府

積分: 13774


1398#
發表於 04-4-7 11:52 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 5

wendy: 咁阿仔係唔係答番你:"開心"
妹豬比我既答案暫時都係model answer!同埋係單字多,未識太用到句子!

暫時講野用既字都係好少~


子爵府

積分: 14786


1399#
發表於 04-4-7 12:39 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 5

Miu: 係呀, 標準答案: 開心

"你今日乖唔乖呀?" 通常係我第二個問題

我記得之前睇過一份文章, 話父母通常第一句都係問子女做哂功課未? 依個問題無形中會俾咗壓力小朋友, 建議父母改問佢地最關心既問題. 於是乎, 我都習慣問佢開唔開心呀?


子爵府

積分: 13774


1400#
發表於 04-4-7 12:54 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 5

Wendy: 我都聽過~
我同事每日同佢阿仔(小一)通電話,第一句係:
"你係度做緊咩?"
第二句就係問佢:"做左功課未?"

跟住多數就係我同事已經扯火

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo