親子旅遊

跳至

首頁

尾頁
   21


男爵府

積分: 5746


1381#
發表於 08-11-3 21:55 |只看該作者
fi fi

張電話咭大約NT345,因我先生去買

而圓山育樂中心,都舊舊地。但我囝囝(4歲半)一樣都玩得很很開心,因有他至愛嘅碰碰車(玩了2次)要排長龍、迷你電動電單車及長滑梯,還有其他......。因我星期曰去比較多人玩,建議平日去,可能不用排隊。

我也有去中正紀念館及國父紀念館(想給囝囝看換兵儀式),兩個館都周圍走來走去。但我比較喜歡去中正紀念館參觀。

但的士叔叔話去忠烈祠睇換兵儀式好睇過國父紀念館


侯爵府

積分: 23002

好媽媽勳章 醒目開學勳章


1382#
發表於 08-11-3 22:17 |只看該作者
外觀佢係相當唔錯,

但記憶中浴室係麻麻地嫁咋
而且佢係企缸來嫁
d 水温唔太穩定, 我同仔沖涼都要快手快腳

食物都OK嫁. 佢包早晚各一餐
早餐係自助, 但其實台中d自助早餐款式麻麻
我仔每次都係得多士一樣岩食嫁咋!

網上評語應該係"星光流域"或"黃慶果民宿"多野食d嫁
但我未試過
原文章由 littlebb.ng 於 08-11-3 18:04 發表
010,

唔該晒, 我睇咗你個blog呀, d資料真係好齊全!

我估我會跟你book豐田, 想問你:

1. 佢地個浴室清潔嗎... 同bb去旅行最擔心沖涼問題...
2. 食物好食嗎?

Thanks!

...


男爵府

積分: 9345


1383#
發表於 08-11-4 08:20 |只看該作者
Man04,

忠烈祠....呢個景點我未去過呀,我見好多旅行團都會去呢樹,我估應該係最精彩啩!

碰碰車,電動電單車...wow,我囝至鍾意嫁!!!


原文章由 Man04 於 08-11-3 21:55 發表
fi fi

張電話咭大約NT345,因我先生去買

而圓山育樂中心,都舊舊地。但我囝囝(4歲半)一樣都玩得很很開心,因有他至愛嘅碰碰車(玩了2次)要排長龍、迷你電動電單車及長滑梯,還有其他......。因我星期曰去比較多人玩,建議平日 ...
http://lbyf.lilypie.com/ueJWp8.png


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


1384#
發表於 08-11-4 09:18 |只看該作者
man04...

我同你ge行程都差唔多wor...又係住wonster...又係去左你講果d地方 兒童育樂中心雖然舊左d...不過真係好arm3-5歲去玩ga...不過我係星期六朝去...好好彩無咩人...不過到離開時(約14:00)都開始要排隊囉...走ge時候...我個囡話玩得開心過disneyland同ocean park
原文章由 Man04 於 08-11-3 21:55 發表
fi fi

張電話咭大約NT345,因我先生去買

而圓山育樂中心,都舊舊地。但我囝囝(4歲半)一樣都玩得很很開心,因有他至愛嘅碰碰車(玩了2次)要排長龍、迷你電動電單車及長滑梯,還有其他......。因我星期曰去比較多人玩,建議平日 ...


大宅

積分: 1152


1385#
發表於 08-11-4 09:32 |只看該作者
我又有野麻煩大家!我想直接fax去酒店訂房,請問各位,有冇訂房from比我呢?謝謝各位!


洋房

積分: 164


1386#
發表於 08-11-4 09:42 |只看該作者
我book了黃慶果民宿, 如果唔急既, 等我返來報告下黃慶果民宿正唔正...
星期六出發台灣玩九天, 好緊張呀, 帶住兩個第一次出門的仔仔..
剛check台灣的天氣, 好似這個week都麻麻地..又陰天又有雨...
我諗都會涼涼地, 要再執過d衫先得


原文章由 010 於 08-11-3 22:17 發表

網上評語應該係"星光流域"或"黃慶果民宿"多野食d嫁
但我未試過
...


侯爵府

積分: 23002

好媽媽勳章 醒目開學勳章


1387#
發表於 08-11-4 10:12 |只看該作者
原文章由 miu529 於 08-11-4 09:42 發表
我book了黃慶果民宿, 如果唔急既, 等我返來報告下黃慶果民宿正唔正...
星期六出發台灣玩九天, 好緊張呀, 帶住兩個第一次出門的仔仔..
剛check台灣的天氣, 好似這個week都麻麻地..又陰天又有雨...
我諗都會涼 ...


miu529
一定會涼,我暑假去...早上又熱又晒...但入夜就好涼下啦
我同仔仔都要著抓毛衫...
但唔怕凍的daddy就仍是短tee一件囉
而家應該會更加凍….真係帶唔夠衫, 又唔介意
試下問民宿主人借, 佢地多數都好好人嫁!

提下你地...有對講機記住帶返對係身
方便分開行時隨時聯絡,唔使下下親身由街頭走到街尾!

影多d相民宿返來,等我下次再去參考參考


男爵府

積分: 5746


1388#
發表於 08-11-4 11:50 |只看該作者
portiabb

yes!開心過去海洋公園及迪士尼,好arm小朋友去玩。入場費NT30(大人)NT15(小童)。遊樂券每樣每人NT20

妳住哪種房,我覺得尊爵房張床已佔了房間大部份面積,唔知其他房如何?

還有在網上訂了幾本台灣及其他國家旅遊書(好抵),在便利店取好方便。(謝謝fi fi幫我找到取放地點,非常之近萬事達)


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


1389#
發表於 08-11-4 12:15 |只看該作者
我住第2平果隻雙人房咋...張床都有4呎半多d...又係佔左大部份空間...不過我無窗

至於去玩果度真係good...一開始已經好豪咁唱左nt$400比亞囡慢慢玩 ...跟住入coins果d又係...佢話玩邊隻都得...因為實在太抵玩...d機總括黎講都令過又大過hk果d...
原文章由 Man04 於 08-11-4 11:50 發表
portiabb

yes!開心過去海洋公園及迪士尼,好arm小朋友去玩。入場費NT30(大人)NT15(小童)。遊樂券每樣每人NT20

妳住哪種房,我覺得尊爵房張床已佔了房間大部份面積,唔知其他房如何?

還有在網上訂了幾本台灣及其他國家旅遊 ...


洋房

積分: 164


1390#
發表於 08-11-4 12:15 |只看該作者
我無對講機啊, 你地會買來專for去旅行用? or平日都會用來玩?

我已叫老公要勁影相, 乜野都影一餐, 已經問人借定portable harddisk抄相, 唔怕影爆card...
不過老公好似驚返來執相執死佢, 唔想喪影...:;pppp:


原文章由 010 於 08-11-4 10:12 發表

提下你地...有對講機記住帶返對係身
方便分開行時隨時聯絡,唔使下下親身由街頭走到街尾!

影多d相民宿返來,等我下次再去參考參考


洋房

積分: 164


1391#
發表於 08-11-4 12:21 |只看該作者
請問呢個育樂中心, 2.5歲都合玩嗎?


原文章由 portiabb 於 08-11-4 09:18 發表
man04...

我同你ge行程都差唔多wor...又係住wonster...又係去左你講果d地方 兒童育樂中心雖然舊左d...不過真係好arm3-5歲去玩ga...不過我係星期六朝去...好好彩無咩人...不過到離開時(約14:00)都開始要排隊 ...


男爵府

積分: 9345


1392#
發表於 08-11-4 12:36 |只看該作者
chrischnis,

咁你想訂邊間飯店呀?

原文章由 chrischris 於 08-11-4 09:32 發表
我又有野麻煩大家!我想直接fax去酒店訂房,請問各位,有冇訂房from比我呢?謝謝各位!
http://lbyf.lilypie.com/ueJWp8.png


大宅

積分: 1152


1393#
發表於 08-11-4 13:14 |只看該作者
我上網睇過幾間,褔華,神旺都幾貴,千多蚊一晚!而家美旅館和天成就平d,可否比d意見?重有我去北投想住荷豐,你又覺得點?唔該晒你!或者你可提意其他,謝謝

原文章由 fi-fi 於 08-11-4 12:36 發表
chrischnis,

咁你想訂邊間飯店呀?


子爵府

積分: 11547


1394#
發表於 08-11-4 13:47 |只看該作者
請問呢個育樂中心晌邊度架?

原文章由 miu529 於 08-11-4 12:21 發表
請問呢個育樂中心, 2.5歲都合玩嗎?


子爵府

積分: 11547


1395#
發表於 08-11-4 13:53 |只看該作者
fi-fi,

咁唔該晒妳先! 我想今個trip去4日, 打算去zoo, babyboss, 九份, 唔知仲有咩好去呢? 我估今個trip應該唔太辛苦, 因為我帶住個亞仔無得去夜街, 大家要早早休息!!!

原文章由 fi-fi 於 08-11-4 12:36 發表
chrischnis,

咁你想訂邊間飯店呀?


大宅

積分: 1152


1396#
發表於 08-11-4 13:58 |只看該作者
FI FI你好
我上荷豐溫泉個網,如果上網BOOK房,要登記做會員,重要填信用咭資料作實。係咪就係咁訂就可以?


子爵府

積分: 12743


1397#
發表於 08-11-4 17:10 |只看該作者
portiabb

個育樂中心你估啱唔啱4歲&2.5歲呢?你地花左幾耐時間係度呀?

可唔可以俾你個行程我參考下呀?我地12月中會同2個女去

thx


大宅

積分: 2080


1398#
發表於 08-11-4 18:20 |只看該作者
各位想問下,我年初三1月28日出發.1月31日回港,4大2細去台北.岩岩見到http://travel.priceline.com.hk 呢個網,來回機票(坐中華)去程機號CI602,早上10:35分,回程CI92521:15分都是直航機.成人1670,兒童1250(未計稅及附加費623元)好似好平!
因我從未試過自己訂機票,所以吾識,而且要網上訂要即時用信用卡比錢(怕訂錯左,無得更改退錢)請問有經驗的朋友,可否幫我去呢個網睇下訂吾訂得過呀!
有無人係呢間訂過機票呢???謝謝幫忙!!

[ 本文章最後由 fionlai60 於 08-11-4 18:21 編輯 ]


男爵府

積分: 9345


1399#
發表於 08-11-4 19:10 |只看該作者
chrischris,

荷豐館個線上訂房暫停了,你經邊度入到去訂房呀?或者你打個電話/傳單過去問下點訂房喇!!!

2008/09/23 21:30 起 CTIN台灣旅遊聯盟 已暫停所有線上訂房服務,旅遊景點資訊與飯店介紹資訊仍正常服務。訂房業務請直接以電話向飯店洽詢訂房,謝謝北投‧荷豐館溫泉渡假飯店, (02)28979955

http://secure.network.com.tw/hotel/b_order/xtep1.asp?strHID=2-0038&checkindate=&checkoutdate=&dtCurViewMonthIn=&dtCurViewMonthOut=&vipatm=&FromWhere=&Spec=&Normal=

原文章由 chrischris 於 08-11-4 13:58 發表
FI FI你好
我上荷豐溫泉個網,如果上網BOOK房,要登記做會員,重要填信用咭資料作實。係咪就係咁訂就可以?
http://lbyf.lilypie.com/ueJWp8.png


男爵府

積分: 9345


1400#
發表於 08-11-4 19:17 |只看該作者
chrischris,

家美,我就未住過...亦都無聽過朋友住過,所以比唔到意見你,但頭先我上去家美個官方網度睇過,間野幾新淨,房都好似幾大,最好一樣野係....訂房唔洗比錢住,可以揀check-in時付款...呢樣真係good喇,&...佢價錢係比天成平成2舊水港紙一晚喎,真係唔洗諗,可以一試喎!

原文章由 chrischris 於 08-11-4 13:14 發表
我上網睇過幾間,褔華,神旺都幾貴,千多蚊一晚!而家美旅館和天成就平d,可否比d意見?重有我去北投想住荷豐,你又覺得點?唔該晒你!或者你可提意其他,謝謝

...
http://lbyf.lilypie.com/ueJWp8.png

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo