兒童育樂中心雖然舊左d...不過真係好arm3-5歲去玩ga...不過我係星期六朝去...好好彩無咩人...不過到離開時(約14:00)都開始要排隊囉...走ge時候...我個囡話玩得開心過disneyland同ocean park
.gif)
原文章由 miu529 於 08-11-4 09:42 發表
我book了黃慶果民宿, 如果唔急既, 等我返來報告下黃慶果民宿正唔正...
星期六出發台灣玩九天, 好緊張呀, 帶住兩個第一次出門的仔仔..
剛check台灣的天氣, 好似這個week都麻麻地..又陰天又有雨...![]()
我諗都會涼 ...
.gif)

