跳至

首頁

尾頁
   0


瑪瑙宮

積分: 142864

好媽媽勳章


1381#
發表於 08-10-29 00:29 |只看該作者
佢甘為食 ..... 點解唔恨食飯呢 ??

cash 6:30 食完自己個 d , 到 8:00 我地食佢又咩都
要食 .... fish , 才 , 牛肉都要食架 , 番左學真係好似易餓
好多甘架 !!

原文章由 winwin815 於 08-10-29 00:27 發表
唔關事, 只係佢大個啦, 多多事實, 成日"要爸爸個d", "要bibi個d", 一時又話要坐自己飯椅, 一時又話要坐爸爸張椅


公爵府

積分: 26018

畀面勳章


1382#
發表於 08-10-29 00:30 |只看該作者
恨架, 咪就係"要爸爸個d"囉....

我都唔知應該分開食好d, 定一齊食好d, 我記得睇書話應該一齊食, 就算佢依家唔多食, 亦唔會食自己個碗, 我都照攞出黎, 放少少飯落去, 叫做佢有一碗自己飯

原文章由 chickenwing2006 於 08-10-29 00:29 發表
佢甘為食 ..... 點解唔恨食飯呢 ??

cash 6:30 食完自己個 d , 到 8:00 我地食佢又咩都
要食 .... fish , 才 , 牛肉都要食架 , 番左學真係好似易餓
好多甘架 !!

...

[ 本文章最後由 winwin815 於 08-10-29 00:31 編輯 ]
歡迎參觀『文。穎之家』
文文小公主Corliss出生於28/9/2006, 重2.99kg, 31/12/2008重13.4kg, 高85cm
小穎小王子Wayne出生於01/11/2007, 重3.5kg, 27/2/2009重11.8kg, 高78m, 頭圍49cm


公爵府

積分: 26018

畀面勳章


1383#
發表於 08-10-29 00:32 |只看該作者
咁大個d又唔使訓咁多架啫

原文章由 chickenwing2006 於 08-10-29 00:27 發表
而家無功課都好 d , 再大 d 有功課真係慘 ....

我好怕挑燈夜戰架
歡迎參觀『文。穎之家』
文文小公主Corliss出生於28/9/2006, 重2.99kg, 31/12/2008重13.4kg, 高85cm
小穎小王子Wayne出生於01/11/2007, 重3.5kg, 27/2/2009重11.8kg, 高78m, 頭圍49cm


大宅

積分: 2205


1384#
發表於 08-10-29 00:34 |只看該作者
係呀,我都怕怕. 最怕要勞氣. 唔想發生家庭暴力事件.
原文章由 chickenwing2006 於 08-10-29 00:27 發表
而家無功課都好 d , 再大 d 有功課真係慘 ....

我好怕挑燈夜戰架


大宅

積分: 2205


1385#
發表於 08-10-29 00:35 |只看該作者
好似話去到十幾歲先至訓8個夠架.
原文章由 winwin815 於 08-10-29 00:32 發表
咁大個d又唔使訓咁多架啫


公爵府

積分: 26018

畀面勳章


1386#
發表於 08-10-29 00:37 |只看該作者
我估香港人一定唔合格囉

原文章由 HoneySu 於 08-10-29 00:35 發表
好似話去到十幾歲先至訓8個夠架.

[ 本文章最後由 winwin815 於 08-10-29 00:53 編輯 ]
歡迎參觀『文。穎之家』
文文小公主Corliss出生於28/9/2006, 重2.99kg, 31/12/2008重13.4kg, 高85cm
小穎小王子Wayne出生於01/11/2007, 重3.5kg, 27/2/2009重11.8kg, 高78m, 頭圍49cm


瑪瑙宮

積分: 142864

好媽媽勳章


1387#
發表於 08-10-29 00:52 |只看該作者
係呀 .... 到 18 先係 8 個 hours 咋 !!


原文章由 HoneySu 於 08-10-29 00:35 發表
好似話去到十幾歲先至訓8個夠架.


瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


1388#
發表於 08-10-29 00:54 |只看該作者
噤就真係要快 d 喺邊樹套到料返嚟, d 學校 buy 乜好喎 !

我亞囝都肥嘟嘟, 把口氹到人架 !

呢期叫 d 茶樓亞姐做 "靚女", 百佳執貨哥哥仔做 "靚仔", 死未 !

原文章由 chickenwing2006 於 08-10-28 23:28 發表
natalie,

但佢文文肯叫人 ma , 個個比都唔叫 ... 佢未夠突出 lor !!

再講文文外型真係幾可愛既 .... 肥都都麻


公爵府

積分: 26018

畀面勳章


1389#
發表於 08-10-29 00:54 |只看該作者
講開功課, 我樓下間ywca, 居然n1已有功課, 每week要寫週記, 唔知點解, 我真係覺得好無謂, 真係攞家長黎搞
歡迎參觀『文。穎之家』
文文小公主Corliss出生於28/9/2006, 重2.99kg, 31/12/2008重13.4kg, 高85cm
小穎小王子Wayne出生於01/11/2007, 重3.5kg, 27/2/2009重11.8kg, 高78m, 頭圍49cm


瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


1390#
發表於 08-10-29 01:01 |只看該作者
民生好似一年返上午班, 一年返下午班架 !

我就覺得怪怪地囉 ! 叫 d 小朋友點習慣好吖 ! :;pppp:

我走咗個 shipping 同事個女就係讀緊民生, 今年 K3 要揀小一, 諗兩諗都係照直升上去, 費事煩喎 !

不過, d 學費都唔 "嘢小" 架 !

原文章由 hksandy_ma 於 08-10-28 23:36 發表
民生都我杯茶,不過佢中學就仲未係直資,好似話攪緊,到謙謙大個都應該係私校啦。


大宅

積分: 2205


1391#
發表於 08-10-29 01:02 |只看該作者
唔係呀化, 唔知我果間要唔要呢?? 字都未識寫, 點寫週記呀
原文章由 winwin815 於 08-10-29 00:54 發表
講開功課, 我樓下間ywca, 居然n1已有功課, 每week要寫週記, 唔知點解, 我真係覺得好無謂, 真係攞家長黎搞


大宅

積分: 3065


1392#
發表於 08-10-29 01:02 |只看該作者
世界仔

原文章由 hallonatalie 於 08-10-29 00:54 發表
噤就真係要快 d 喺邊樹套到料返嚟, d 學校 buy 乜好喎 !

我亞囝都肥嘟嘟, 把口氹到人架 !

呢期叫 d 茶樓亞姐做 "靚女", 百佳執貨哥哥仔做 "靚仔", 死未 !

...


瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


1393#
發表於 08-10-29 01:03 |只看該作者
我諗我亞囝讀果間應該唔使啩 !

我就真係無聽過嘞 !

原文章由 HoneySu 於 08-10-29 01:02 發表
唔係呀化, 唔知我果間要唔要呢?? 字都未識寫, 點寫週記呀


大宅

積分: 3065


1394#
發表於 08-10-29 01:04 |只看該作者
週記

原文章由 winwin815 於 08-10-29 00:54 發表
講開功課, 我樓下間ywca, 居然n1已有功課, 每week要寫週記, 唔知點解, 我真係覺得好無謂, 真係攞家長黎搞


公爵府

積分: 26018

畀面勳章


1395#
發表於 08-10-29 01:04 |只看該作者
我就係醒起你朗b開學先講咋, 咪係家長寫囉, 美其名為小朋友留個紀念喎, 仲要貼晒相咁架, 我朋友話好彩剛整返好部printer, 唔係下下去晒相都幾煩, 同埋有d families唔似我地0610班mami咁多節目架嘛, 我朋友就每星期為呢篇週記苦惱, 同埋好似仲有工作紙架, 不過就唔係寫字囉, 佢話返sat就好忙

原文章由 HoneySu 於 08-10-29 01:02 發表
唔係呀化, 唔知我果間要唔要呢?? 字都未識寫, 點寫週記呀
歡迎參觀『文。穎之家』
文文小公主Corliss出生於28/9/2006, 重2.99kg, 31/12/2008重13.4kg, 高85cm
小穎小王子Wayne出生於01/11/2007, 重3.5kg, 27/2/2009重11.8kg, 高78m, 頭圍49cm


瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


1396#
發表於 08-10-29 01:06 |只看該作者
係哭笑不得就真 !

每朝跟埋婆婆, 嫲嫲 & d 師奶一齊行百佳, 去茶樓飲茶, 把口氹死人, 未落 order 已經有嘢食喇 !



原文章由 corriatai 於 08-10-29 01:02 發表
世界仔


大宅

積分: 3065


1397#
發表於 08-10-29 01:08 |只看該作者
$1.5先天不足 (肥o都o都), 等我後天教下$1.5先

原文章由 hallonatalie 於 08-10-29 01:06 發表
係哭笑不得就真 !

每朝跟埋婆婆, 嫲嫲 & d 師奶一齊行百佳, 去茶樓飲茶, 把口氹死人, 未落 order 已經有嘢食喇 !


瑪瑙宮

積分: 142864

好媽媽勳章


1398#
發表於 08-10-29 01:13 |只看該作者
文 ma,

呢 d 可能先真係名校 .... 唔怪得你話呢間係 shatin
都好出名啦 !!



原文章由 winwin815 於 08-10-29 00:54 發表
講開功課, 我樓下間ywca, 居然n1已有功課, 每week要寫週記, 唔知點解, 我真係覺得好無謂, 真係攞家長黎搞


公爵府

積分: 26018

畀面勳章


1399#
發表於 08-10-29 01:15 |只看該作者
no...呢間係我嫌棄個間, 文文唔係讀呢間架, 只係文文個同學仔讀, 我地朝朝撞到佢媽媽湊仔返學, 佢地學校又好奇怪, 幼稚園生個書包用料好重, 所以朝朝見到我朋友趕頭趕命, 又揹書包, 又抱仔, 個日佢話逢星期一好多野, 因為要交功課, 書包好重, 再抱唔到個仔, 好彩個仔個日肯行足全程咋

原文章由 chickenwing2006 於 08-10-29 01:13 發表
文 ma,

呢 d 可能先真係名校 .... 唔怪得你話呢間係 shatin
都好出名啦 !!

歡迎參觀『文。穎之家』
文文小公主Corliss出生於28/9/2006, 重2.99kg, 31/12/2008重13.4kg, 高85cm
小穎小王子Wayne出生於01/11/2007, 重3.5kg, 27/2/2009重11.8kg, 高78m, 頭圍49cm


瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


1400#
發表於 08-10-29 01:16 |只看該作者
唔係吖, $1.50 都幾可愛架 !

尤其是佢笑起個樣, 好 nice 呀 !

原文章由 corriatai 於 08-10-29 01:08 發表
$1.5先天不足 (肥o都o都), 等我後天教下$1.5先


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo