立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
瑪瑙宮
積分: 142864
原文章由 winwin815 於 08-10-29 00:27 發表 唔關事, 只係佢大個啦, 多多事實, 成日"要爸爸個d", "要bibi個d", 一時又話要坐自己飯椅, 一時又話要坐爸爸張椅
公爵府
積分: 26018
原文章由 chickenwing2006 於 08-10-29 00:29 發表 佢甘為食 ..... 點解唔恨食飯呢 ?? cash 6:30 食完自己個 d , 到 8:00 我地食佢又咩都 要食 .... fish , 才 , 牛肉都要食架 , 番左學真係好似易餓 好多甘架 !! ...
原文章由 chickenwing2006 於 08-10-29 00:27 發表 而家無功課都好 d , 再大 d 有功課真係慘 .... 我好怕挑燈夜戰架
大宅
積分: 2205
原文章由 winwin815 於 08-10-29 00:32 發表 咁大個d又唔使訓咁多架啫
原文章由 HoneySu 於 08-10-29 00:35 發表 好似話去到十幾歲先至訓8個夠架.
積分: 135797
原文章由 chickenwing2006 於 08-10-28 23:28 發表 natalie, 但佢文文肯叫人 ma , 個個比都唔叫 ... 佢未夠突出 lor !! 再講文文外型真係幾可愛既 .... 肥都都麻
原文章由 hksandy_ma 於 08-10-28 23:36 發表 民生都我杯茶,不過佢中學就仲未係直資,好似話攪緊,到謙謙大個都應該係私校啦。
原文章由 winwin815 於 08-10-29 00:54 發表 講開功課, 我樓下間ywca, 居然n1已有功課, 每week要寫週記, 唔知點解, 我真係覺得好無謂, 真係攞家長黎搞
積分: 3065
原文章由 hallonatalie 於 08-10-29 00:54 發表 噤就真係要快 d 喺邊樹套到料返嚟, d 學校 buy 乜好喎 ! 我亞囝都肥嘟嘟, 把口氹到人架 ! 呢期叫 d 茶樓亞姐做 "靚女", 百佳執貨哥哥仔做 "靚仔", 死未 ! ...
原文章由 HoneySu 於 08-10-29 01:02 發表 唔係呀化, 唔知我果間要唔要呢?? 字都未識寫, 點寫週記呀
原文章由 corriatai 於 08-10-29 01:02 發表 世界仔
原文章由 hallonatalie 於 08-10-29 01:06 發表 係哭笑不得就真 ! 每朝跟埋婆婆, 嫲嫲 & d 師奶一齊行百佳, 去茶樓飲茶, 把口氹死人, 未落 order 已經有嘢食喇 !
原文章由 chickenwing2006 於 08-10-29 01:13 發表 文 ma, 呢 d 可能先真係名校 .... 唔怪得你話呢間係 shatin 都好出名啦 !!
原文章由 corriatai 於 08-10-29 01:08 發表 $1.5先天不足 (肥o都o都), 等我後天教下$1.5先
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy