想生BB

跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 13990


1381#
發表於 04-9-3 11:06 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流

imcc0_0, ew911,

咁妳地兩個要加油la, 下個星期尾就到我同shirley 加油, winnie 就去到加拿大加油 yeah ~ yeah ~ yeah


男爵府

積分: 6610


1382#
發表於 04-9-3 11:11 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流

winnie

咁你幾多號過加拿大開工呀??

jojoebebe, shirley, ew911

我地一定會成功, 今個月bingo既.

jojoebebe, shirley,

咁你地下個星期尾都要齊齊努力啦!!! YEAH!! YEAH!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


子爵府

積分: 10672


1383#
發表於 04-9-3 11:15 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流

jojobebe,

係呀,我而家已經開始部處架喇,希望到時有好消息發放啦,我已經叫佐我老公幫我裝佐手寫板架喇,到時因為時差,可能凈係追messages 架咋。

Shirley, imcc0_0

吾記得話您地知,我地張 6 合彩中佐 3 個字呀,有 20 皮收呀,嘻嘻~~~ 係好既開始。。。

imcc0_0 您個 5字中佐2 期呀,今雲您當luck 渦,好趁勢發力喇。。。。


子爵府

積分: 13990


1384#
發表於 04-9-3 11:16 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流

imcc0_0,

妳yesterday 係米去左妳媽媽度飲花膠湯la?? 妳老公有冇食埋d 花膠ar? 咁妳仲落左d 乜野本ar?


男爵府

積分: 7321


1385#
發表於 04-9-3 11:16 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流

總之大家都要努力,yeah
下次見面,一定有人bingo.


子爵府

積分: 13990


1386#
發表於 04-9-3 11:18 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流

winnie,

妳好好運氣wor ~ 咁就唔好俾佢停la.

係lei, 妳睇左幾多次中醫ar? 依家覺得身體點ar?


子爵府

積分: 13990


1387#
發表於 04-9-3 11:20 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流

shirley,

掛左雷x警告la, 妳一陣會唔會出去ar?


子爵府

積分: 10672


1388#
發表於 04-9-3 11:20 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流

imcc0_0,

我會10月6號去,但係如果我 cycle 準,如無意外,我應該係10月19 號果個黎拜開工。。。哎~~~不過我 11月8號就返黎喇,所以機會得一期架咋,我點會吾急丫。


子爵府

積分: 13990


1389#
發表於 04-9-3 11:22 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流

winnie,

妳有冇o念過唔做依份工, 去canada 同妳老公長住ar? 生左bb先返hk lor


男爵府

積分: 7321


1390#
發表於 04-9-3 11:23 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流

jojoebebe
lunch唔出去啦.食自己.
不過一陣去吉記買野,睇下honey去邊到食.
剛聽到行雷.


子爵府

積分: 13990


1391#
發表於 04-9-3 11:24 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流

shirley,


妳去吉記入補品俾妳老公ar


子爵府

積分: 10672


1392#
發表於 04-9-3 11:25 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流

jojoebebe,

我六月開始睇架喇,不過無恆心,一個月睇吾到兩次,但係眼見無乜時間,我七月開始睇多幾次,8月又睇多幾次,不過而家諗住一星期睇 2 次,連埋d 葯可以返煲,我差吾多日日食架,不過條腰仲係成日冤冤痛囉。

不過我覺得食佐d 葯,就期好次比較準d 囉。


子爵府

積分: 13990


1393#
發表於 04-9-3 11:27 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流

winnie,

m come 準左米好lor ∼ 唔駛拖到咁長ar ma. 條腰仲係冤冤痛? 咁個中醫有冇講點解 ?-(


男爵府

積分: 6610


1394#
發表於 04-9-3 11:28 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流

WINNIE

知道啦, 我會架啦.

winnieyiu 寫道:
jojobebe,

係呀,我而家已經開始部處架喇,希望到時有好消息發放啦,我已經叫佐我老公幫我裝佐手寫板架喇,到時因為時差,可能凈係追messages 架咋。

Shirley, imcc0_0

吾記得話您地知,我地張 6 合彩中佐 3 個字呀,有 20 皮收呀,嘻嘻~~~ 係好既開始。。。

imcc0_0 您個 5字中佐2 期呀,今雲您當luck 渦,好趁勢發力喇。。。。


子爵府

積分: 10672


1395#
發表於 04-9-3 11:30 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流

jojoebebe,

我都有諗過架,不過我真係吾捨得份工呀,我成日諗住"嗒" 佢前 4 後6 加碼,如過吾做野先有咪好吾底。。。嘻嘻。。。有佐大晒,吾洗點做又有$$$ 收,幾棧呀!

不過話時話,加上我吾細架喇,所以我咁急囉,就算我真係quit 佐份工,過去做人,做成佐我都會返黎生架,


男爵府

積分: 6610


1396#
發表於 04-9-3 11:32 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流

winnie

但係你係個邊有honey照顧你喎.


子爵府

積分: 13990


1397#
發表於 04-9-3 11:33 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流

winnie,

所以我提意妳去canada陪妳老公直至有左bb就返黎hk lor , 咁樣chance 多d ar ma. 


子爵府

積分: 10672


1398#
發表於 04-9-3 11:33 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流

jojoebebe,

佢話我腎虛,加埋如過M 前後會充血,所以脹佐,墜住條腰咪痛囉。 我d m 應該下個黎拜黎架喇。

jojoebebe 寫道:
winnie,

m come 準左米好lor ∼ 唔駛拖到咁長ar ma. 條腰仲係冤冤痛? 咁個中醫有冇講點解 ?-(


男爵府

積分: 6610


1399#
發表於 04-9-3 11:36 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流

jojoebebe 寫道:
imcc0_0,

妳yesterday 係米去左妳媽媽度飲花膠湯la?? 妳老公有冇食埋d 花膠ar? 咁妳仲落左d 乜野本ar?


jojoe

係呀, 我昨晚返左媽媽度飲花膠湯呀, 我老公都有飲, 至於d花膠梗係有食啦, 本來之前我唔係咁鐘意食呀, 不過而家聽你地咁講, 就一定要食啦. 仲落左d 乜野本, 無啦, 無咩特別呀, 我諗住須其自然!!! :mrgreen: :mrgreen:


子爵府

積分: 13990


1400#
發表於 04-9-3 11:37 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流

winnie,

o我....即係妳m come 前幾日就會腰骨痛.我m come 前一兩日條腰都會痛, 咁食乜野可以補腎ar?

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo