
原文章由 jojoebady 於 08-12-5 13:38 發表
好多謝大家既支持!我都知道之後條路一定唔易行,不過我會堅持!
我哥哥下星期三結婚,屋企人個個都好忙,所以我都唔敢同我屋企人講住,亦好彩我搬左同我男朋友屋企人住,有咩唔舒服我屋企人都唔知更加唔會懷疑!其實依家最煩就係... ...
原文章由 jojoebady 於 08-12-5 13:38 發表
好多謝大家既支持!我都知道之後條路一定唔易行,不過我會堅持!
我哥哥下星期三結婚,屋企人個個都好忙,所以我都唔敢同我屋企人講住,亦好彩我搬左同我男朋友屋企人住,有咩唔舒服我屋企人都唔知更加唔會懷疑!其實依家最煩就係... ...