懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 6396

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


1381#
發表於 08-12-5 13:25 |只看該作者
Actually my husband hasn't shown much emotion about our bb either...we have always planned to have a bb, but when it finally happened, he didn't seem excited at all. The only time when he showed some interest was when we walked pass a wooden toy shop and he suggested to buy a toy for our bb...

原文章由 himuimui 於 08-12-5 12:37 發表
Really? I've thought he is joking. Sometimes he said he needs to save more money , not to but IT magazines, not to eat outside, not to ... ... And I said, just keep the normal lift style, we ...


洋房

積分: 51


1382#
發表於 08-12-5 13:38 |只看該作者
好多謝大家既支持!我都知道之後條路一定唔易行,不過我會堅持!
我哥哥下星期三結婚,屋企人個個都好忙,所以我都唔敢同我屋企人講住,亦好彩我搬左同我男朋友屋企人住,有咩唔舒服我屋企人都唔知更加唔會懷疑!其實依家最煩就係...我爸爸係一個好傳統既人,我搬左出去同男朋友住佢已經唔鍾意,更何況有左...真係唔知點同我爸爸講,至於我媽媽,我其實有暗示過可能結婚,不過唔擺酒,跟住我媽媽就話:唔擺酒...得...過十萬禮金呀,唔係都唔洗傾!"唏....賣女咩....依家我同男朋友又唸住搬,因為唔想同佢媽媽住,因為佢媽媽吸煙,我每晚返到去聞到煙味就想嘔,依家又要唸搬屋,又要唸結婚,又要唸亞b,咩都要錢....真係好煩架....
其實我都好明白,為亞b...我地應該註冊先,但又唔知點攪好,如果自己兩個走去簽紙,好似好唔尊重我爸爸,所以依家日日都好似有d抑鬱,情緒起落好大,不過真係好好彩...我仲識上黎e到同各位傾下,個心先舒服d,大家唔好介意我打得咁長。
只係你地小小既支持,我都覺得心情好多了!

[ 本文章最後由 jojoebady 於 08-12-5 13:40 編輯 ]


大宅

積分: 4075


1383#
發表於 08-12-5 13:42 |只看該作者
原文章由 Jcat 於 08-12-5 11:59 發表



hehe....我昨晚才去kfc食燒春雞. 好味.

我口味無乜改變喎, 只是要戒口, 老公好嚴啊, 好多野都唔俾我食



有時可以放縱下都好嘅, 食得素多都想食下肉la


男爵府

積分: 5544


1384#
發表於 08-12-5 13:53 |只看該作者
加油呀,可能前面會有一段難過d的日子,但守得雲開見月明,你家人始終都係愛你同關心你,他們不會要你太難受的。最重要係保持心境開朗,對你同bb都好d!

原文章由 jojoebady 於 08-12-5 13:38 發表
好多謝大家既支持!我都知道之後條路一定唔易行,不過我會堅持!
我哥哥下星期三結婚,屋企人個個都好忙,所以我都唔敢同我屋企人講住,亦好彩我搬左同我男朋友屋企人住,有咩唔舒服我屋企人都唔知更加唔會懷疑!其實依家最煩就係... ...


別墅

積分: 511


1385#
發表於 08-12-5 15:08 |只看該作者
冇來一日, 又多咗幾位Mum Mum.....歡迎喔!!

Hey 小米媽,

我今年29歲la.....
過多兩個月就30 la -____-

比我揀, 我都想早D結婚早D生BB ar....
我啱啱先結婚剛剛一年,
之前又為咗結婚要買樓, 買完樓再邊同居邊攪結婚,
本來我都想結完婚即刻生BB ga....
點知我上年Dec wedding,一月我老公就開咗間店比我,
9個月後.....現在小店算是上了軌道,
所以我們就Start our BB action....
Thx god 一試就成功......

所以你有了BB....
不用介意喔!!! 這是很幸福の事!!!

名位Mum Mum 也加油喔!!!

原文章由 小米媽 於 08-12-4 04:30 PM 發表


因為我第二次產檢既時候見到個胎得一粒米咁大咋~~所以我地咪叫佢做小米囉..HEHE....

其實我想問下大家幾多歲有BB架...你地會唔會介意呀?? 因為我得23歲咋, 咁現在D人知道我有左成日都話我浪費晒D二人世界又話我有 ...


別墅

積分: 511


1386#
發表於 08-12-5 15:11 |只看該作者
原文章由 TY33819 於 08-12-5 11:45 AM 發表
registered too.. tks


Oh......I'm too late la.....
仁安個講座Full 咗la


複式洋房

積分: 110


1387#
發表於 08-12-5 15:27 |只看該作者
Hi Syvivi, 我都係29, 過多2個月就30bor~ 同埋過多3個月就結婚剛剛1年~咁橋呀~
你個B現在幾多週呀? 我8週呀~


原文章由 syvivi 於 08-12-5 15:08 發表
冇來一日, 又多咗幾位Mum Mum.....歡迎喔!!

Hey 小米媽,

我今年29歲la.....
過多兩個月就30 la -____-

比我揀, 我都想早D結婚早D生BB ar....
我啱啱先結婚剛剛一年,
之前又為咗結婚要買樓, 買完樓再邊同居邊攪結 ...


別墅

積分: 809


1388#
發表於 08-12-5 15:28 |只看該作者
原文章由 cadencetse 於 08-12-5 12:28 發表
我都登記左仁安產前講座啦!

雖然上星期照到bb心跳,但係好怕會無啦啦停左都唔知,成日都會擔心。希望快d到12wk,就無咁擔心啦!



我反而少了擔心 wor。after check 了有心跳,覺得只要無見紅/流啡,我估代表 baby 無事啦,乜唔係 ga﹖佢會無啦啦無心跳又唔走出來.. 在入面唔知 ga mei﹖死啦,咁我開始有 d 擔心 tim,因為呢兩日有時個肚會痛得好緊要 (起初以為食野時間遲了,baby 唔 happy,攪我.. 叫我食野 tim)


男爵府

積分: 5839


1389#
發表於 08-12-5 15:28 |只看該作者

回覆 #1386 syvivi 的文章

me too, fully booked ,
BTW, 想問問各位bk sisters, 如果我想係仁安生bb, 係咪一定要搵同仁安有掛釣嘅醫生呀? 最遲要幾時決定開刀or順產?係咪可以一邊睇c+, 一邊睇政府做檢查? 唔該哂!!


別墅

積分: 809


1390#
發表於 08-12-5 15:30 |只看該作者
原文章由 makfr 於 08-12-5 11:55 發表
Me too.....以前最like的魚肉燒賣,現在見倒都想嘔....仲有,一d都唔想食菜!



唔食菜唔得 ga,綠葉 veg有好多葉酸,幫 baby 發展個 brain,係頭三個月先有用.. 忍下.. 要食 veg ah


大宅

積分: 1913


1391#
發表於 08-12-5 15:32 |只看該作者
原文章由 syvivi 於 08-12-5 15:11 發表


Oh......I'm too late la.....
仁安個講座Full 咗la



Full左喇?? 我仲未問老公, 未報名架!


禁止訪問

積分: 5279

好媽媽勳章 醒目開學勳章


1392#
發表於 08-12-5 15:36 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 809


1393#
發表於 08-12-5 15:38 |只看該作者
原文章由 jojoebady 於 08-12-5 13:38 發表
好多謝大家既支持!我都知道之後條路一定唔易行,不過我會堅持!
我哥哥下星期三結婚,屋企人個個都好忙,所以我都唔敢同我屋企人講住,亦好彩我搬左同我男朋友屋企人住,有咩唔舒服我屋企人都唔知更加唔會懷疑!其實依家最煩就係... ...


你咁有心機打一大段野,我地點會介意睇呢.. 多謝你分享就真。

知道你受唔少壓力,不過,最好都係放鬆個人,無野會解決唔到,even if parents 第一日接受唔到住,最終你都係佢地既女,點會唔理你 & 個孫呀。可能比少少時間佢地接受下 law。仲有,佢地都係緊你,先反對你同居先,無話唔贊成你地結婚生仔 ga ma。再者,佢地都只係話一/兩句,叫 "教訓" 下者,無話唔 "接受" 既。你聽完佢地講.. 佢地個心就 "gur" 晒 ga la。放心啦,我地成班準 mami 都會支持你 ga,加油呀!


大宅

積分: 1913


1394#
發表於 08-12-5 15:39 |只看該作者
原文章由 jojoebady 於 08-12-5 13:38 發表
好多謝大家既支持!我都知道之後條路一定唔易行,不過我會堅持!
我哥哥下星期三結婚,屋企人個個都好忙,所以我都唔敢同我屋企人講住,亦好彩我搬左同我男朋友屋企人住,有咩唔舒服我屋企人都唔知更加唔會懷疑!其實依家最煩就係... ...



其實我妹妹都係有左bb先結婚架. 當時我daddy mummy當然唔開心啦, 會有閒言閒語話佢地唔識教女, 唔檢點等等, 咁佢地聽左個心都唔好受嘛.

不過daddy mummy話左妹妹, 妹夫兩句跟住都係照樣辦婚事. 仲係開開心心, 無俾面色佢地睇. 其實父母都係錫自己仔女既, 責罵兩句無可避免, 但一家人一定會諒解的.

十萬蚊禮金我估都係意氣說話, 不用在意.

加油呀!!


禁止訪問

積分: 5279

好媽媽勳章 醒目開學勳章


1395#
發表於 08-12-5 15:45 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5839


1396#
發表於 08-12-5 15:46 |只看該作者

回覆 #1392 himuimui 的文章

Thank you himuimui, 你都係打算仁安生bb?現在的收費大約多少呀? 你睇緊邊個e生呀,有冇介紹呀? 我現在9weeks, 應該幾時開始去排號呀?


別墅

積分: 511


1397#
發表於 08-12-5 15:55 |只看該作者
Hi Jomiwan,

好橋ar....
我79年2月 Birthday ga....

BB現在7 weeks 6 days ar......


原文章由 jomiwan 於 08-12-5 03:27 PM 發表
Hi Syvivi, 我都係29, 過多2個月就30bor~ 同埋過多3個月就結婚剛剛1年~咁橋呀~
你個B現在幾多週呀? 我8週呀~


禁止訪問

積分: 5279

好媽媽勳章 醒目開學勳章


1398#
發表於 08-12-5 15:59 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 272


1399#
發表於 08-12-5 16:09 |只看該作者
==> heidifsl, Monkey25 & TY33819,

其實我同jojoebady的情況有d相似... 我同bf都未結婚, 不過小b出現唔係意外, 仲係商量過先決定生的. 因為我本身有多囊卵巢, 係keep住睇e生食藥食左半年先bingo到, 當中的委屈&挫敗感都已經好多, 但一直只有自己承擔(bf根本理解&體會唔到). 其實食到最後一個cycle藥都打定輸數, 已經book埋仁安睇不育(由於仁安不育只接受夫婦的申請, 當時佢提議話註冊左先), 但奇蹟往往呢d時候出現, 就在最後一個cycle藥就有左小b.
但有左小b之後, 我覺得bf並無佢之前所講咁期待, 同埋佢最近先同我講話因為上一段婚姻的陰影而唔想再結婚...... 只怪我當初以為有共識而冇將全部野都攤出黎傾, 搞到而家所有野都係自己一個承擔, 自己一個人去交代...... 我媽咪知道有孫湊好開心, 但就堅持要我地一定要註冊(佢當然係逼我, 而唔係同我bf講). 佢知我有事唔開心, 但我又唔肯講佢知, 所以令佢好擔心.
另外仲有好多兩個人同將來的安排都係未知數, 自己心入面覺得好對小b唔住, 唔只俾唔到一個完整的家佢, 仲搞到咁徬徨....
我都知自己的情緒會對小b的成長影響好大, 但有時好難可以清清楚楚將兩個人的事講俾其他人知(試問能夠守口如瓶的人有幾多個??) 唯有屈埋屈埋放o係自己心入面......


別墅

積分: 511


1400#
發表於 08-12-5 16:19 |只看該作者
Hi Erica,

我都係仁安生BB ar.....
我估係要搵同仁安有掛釣嘅醫生ga....
另外, 我個Dr. 只接開刀...
我見呢度D sister 好多都私家/政府兩邊睇既....

原文章由 ericawong213816 於 08-12-5 03:28 PM 發表
me too, fully booked ,
BTW, 想問問各位bk sisters, 如果我想係仁安生bb, 係咪一定要搵同仁安有掛釣嘅醫生呀? 最遲要幾時決定開刀or順產?係咪可以一邊睇c+, 一邊睇政府做檢查? 唔該哂!! ...

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo