跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 12555


1381#
發表於 04-12-5 00:33 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

瞓喇

[size=small]My little baby Vivian !


侯爵府

積分: 23951


1382#
發表於 04-12-5 00:37 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

Ada, Chun ma and 豬 ma,
承你們的貴言, 希望亞女快啲好番!


侯爵府

積分: 23951


1383#
發表於 04-12-5 00:41 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

我都瞓啦
今晚仲要同亞女搏命.
早抖, 各位靚媽.


大宅

積分: 1221


1384#
發表於 04-12-5 00:53 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

我想問下人奶媽咪,bb每次啜幾耐? 隔幾耐要食? 你地餵一邊定係兩邊都餵?


男爵府

積分: 7640


1385#
發表於 04-12-5 01:12 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

我隻B好懶每次啜10-15mins., 大約2-2.5hrs.要食, 半夜有時3個幾鐘先要食, 每次都係餵一邊, 下一次餵另外果邊, 佢唔鐘意歎奶架! 所以食十幾分鐘便攪掂, 你餵成點呀?

hkclownfish 寫道:
我想問下人奶媽咪,bb每次啜幾耐? 隔幾耐要食? 你地餵一邊定係兩邊都餵?


男爵府

積分: 7735


1386#
發表於 04-12-5 01:17 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

kyleung 寫道:
想起謙謙出世時只有2.5kg,個心幾唔舒服呀!
早產令自己心理上好大壓力.
滿月後有4kg,真係開心番哂!
同埋真係更鼓勵到自己夜晚努力起身餵奶
謙謙真係吸收到的


係呀!早產心理壓力真係好大,不過睇住亞b有d成績,而且跟到進度,真係好開心架!所以頭o個個月雖然好辛苦,但係真係好藉得架!!

一齊努力................


男爵府

積分: 7735


1387#
發表於 04-12-5 01:20 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

happy_mother 寫道:
Elaine,
因為她腳內彎(有人叫馬蹄足), 天生的, 曾經因為咁, 喊到我CC下, 不過 Physio 話佢不太serious, 只要比心机做物理治療就OK, 所以明知佢會痛, 都要狠心同佢做, 無計啦!


加油呀!!只要比心機,一定會無事架!!我地都要一齊努力呀!! 為你打氣呀!


大宅

積分: 1221


1388#
發表於 04-12-5 01:21 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

chunchunmama,
我個bb大約3-4小時食一次,有時一邊可以食15分鐘以上,不過係啜啜停停,要不斷搞醒佢。呢幾日餵左一邊(約15分鐘),試下俾佢食埋另一邊,有時佢都肯食,但通常啜10分鐘左右(都係啜下停下)。
而家佢兩邊食,我無左谷奶,會唔會已經唔夠奶?


男爵府

積分: 7735


1389#
發表於 04-12-5 01:21 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

見你地個個餵人奶餵得咁好,真係好羡慕呢!!你地要繼續努力呀!!


大宅

積分: 1221


1390#
發表於 04-12-5 01:31 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

Elainecnc,
多謝你的鼓勵,我會努力! 不過有時候真係好辛苦同累。
你咁夜都未訓? 唔通你同我一樣等緊bb起身開餐? 唔知我個bb幾點肯起身。


大宅

積分: 1221


1391#
發表於 04-12-5 01:37 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

做人奶媽真係有壓力,bb食左幾多無得睇。佢啜得短時間怕佢唔飽,逼佢又驚佢怕左我。佢食得太長時間又驚佢飽過龍,今日個傻豬狂啜,結果飽到頂住個肚仔訓唔到,扭計扭左3個鍾。 :evil:


男爵府

積分: 7735


1392#
發表於 04-12-5 02:29 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

hkclownfish

你等到未呀!我個b今日食奶個時間遲左,加上之前o個餐佢遲左起身食,所以攪到唔拖唔水,本來9點食完,12點零1點食,點知佢成11點先起身,你計一計都知啦,3點食.......頭先都諗住博一博佢訓左就唔理佢,點知蘇小姐一路氹極都唔訓,眼碌碌,好精靈....今日下午同佢落公園影相又唔係咁喎!真激c!!!!!!!!佢而家又訓左喇!你話我點好!! :evil: :evil: :evil:


男爵府

積分: 7735


1393#
發表於 04-12-5 02:36 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

hkclownfish 寫道:
做人奶媽真係有壓力,bb食左幾多無得睇。佢啜得短時間怕佢唔飽,逼佢又驚佢怕左我。佢食得太長時間又驚佢飽過龍,今日個傻豬狂啜,結果飽到頂住個肚仔訓唔到,扭計扭左3個鍾。 :evil:


我都好明白,呢個都係我一直唔敢全人奶o既原因,芷晴早產,出世得2.05kg,真係好輕....(所以我見你地d b個個都有番咁上下,都係好羨慕架!!好彩芷晴都算爭氣,而家應該有10磅喇!)所以我一直都係泵出黎,唔敢埋身餵,就係驚你講唔知佢食夠唔夠,因為我一定要保證佢食到一個份量先可以追番個進度,故做唔到全人奶,其實都有d遺憾架!而家連1oz都唔知泵唔泵到............... 不過我都有心思思,間中會埋身餵下佢,安撫下佢,又安撫下自己,係咪好傻呢.........................................

所以你地要努力呀!!加油 努力


男爵府

積分: 7735


1394#
發表於 04-12-5 03:29 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

hkclownfish

我諗你等到,應該訓左添喇!!

你地成日話0300見,都冇人嘰!!!扼人.......... :evil: :evil: :evil: :evil:

算把啦!芷晴仲係訓得好冧............我都唔等喇,佢喊先算!!訓喇!


男爵府

積分: 7640


1395#
發表於 04-12-5 07:19 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

hkclownfish,
你個BB約3-4小時先食, 都幾好呀! 咁我隻B係小食多餐型!
你係唔係等佢喊先比佢食架? 我半夜多數都係, 不過有時日間佢瞓得耐左, 我都會抱起佢比佢啜。
健康院姑娘話最好每次餵BB食清哂一邊先, 因為後奶脂肪多D會長肉喎! 如果BB唔夠先比另一邊佢食喎!


男爵府

積分: 7640


1396#
發表於 04-12-5 07:33 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

其實餵人奶時都不用太緊張, 驚佢食得唔夠? 只要bb每日有6條以上既濕尿片, 同埋有重到都不會有太大問題! 有時佢地啜咁耐我估係歎奶咋! 佢地好識享受架! 係媽咪懷抱咁舒服比我都唔想停啦:mrgreen: 我大仔以前都好鐘意食成粒鐘先肯放過我架!

hkclownfish 寫道:
做人奶媽真係有壓力,bb食左幾多無得睇。佢啜得短時間怕佢唔飽,逼佢又驚佢怕左我。佢食得太長時間又驚佢飽過龍,今日個傻豬狂啜,結果飽到頂住個肚仔訓唔到,扭計扭左3個鍾。 :evil:
:mrgreen:


男爵府

積分: 7640


1397#
發表於 04-12-5 07:43 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

Elainecnc,

晴晴都好叻女, 宜家有10lbs好好成績!
辛苦哂媽咪啦, 大家繼續努力!
其實餵人奶都係順其自然好, 餵到就餵囉!
餵唔到都不緊要,食奶粉BB一樣都會肥肥白白架!
你宜家間中都比佢啜下, bb同你都咁enjoy, 我絕對唔會覺得你傻啦! 反而要讚你喎!


複式洋房

積分: 116


1398#
發表於 04-12-5 11:01 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

各位媽咪,我都係泵奶出黎instead of 埋身餵,我想問下會唔會慢慢無左供應呀? 我想至少係呢3個月產假餵人奶。我問健康院姑娘,佢就話唔會。唔知真定假呢?

你地個b會唔會成日au 奶,我個b呢2日日日都au 奶,嚇c我。唔知佢係咪唔舒服呢。真係辛苦。 :-(
我的 Elyse BB於11月16日出世


男爵府

積分: 5167


1399#
發表於 04-12-5 13:12 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

如果只係泵出黎唔埋身餵, 奶量係會減少架, 所以都要俾bb啜啜架.

至於嘔奶, 醫生話bb只係吐一兩啖奶係冇問題架, 但飲三安嘔一安先至要留意咋喎.

人奶......我同chunchunmama一樣諗法, 餵得多少得多少啦, 唔好俾太大壓力自己啦.
我的曳豬囡囡在浸會順產出世架 ! 3.05kg-Oct 04; 4.9kg-Nov 04; 6.1kg-Dec 04; 6.8kg-Jan 05; 10.3kg-Dec 05; 12.0kg-Jul 06; 14.0kg-Jan 07; 14.6kg-Jun 07; 16.2kg-Jan 08; 17.6kg-Jun 08; 19.0kg-Jan 09;  19.8kg-Jun 09; 22.4kg-Jan 10; 22.6kg-Jun 10


男爵府

積分: 5167


1400#
發表於 04-12-5 13:24 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

elaine,
芷睛追到十磅, 全是你的功勞和心機啦.

金撈媽,
我發覺我囡囡的大脾仔.....都好勁喎, 點解架? 怕唔怕呀?
奀豬媽,
會唔會係我的人奶太多脂肪, 佢太長肉呀. :cry:
真係唔知點算呢.
我的曳豬囡囡在浸會順產出世架 ! 3.05kg-Oct 04; 4.9kg-Nov 04; 6.1kg-Dec 04; 6.8kg-Jan 05; 10.3kg-Dec 05; 12.0kg-Jul 06; 14.0kg-Jan 07; 14.6kg-Jun 07; 16.2kg-Jan 08; 17.6kg-Jun 08; 19.0kg-Jan 09;  19.8kg-Jun 09; 22.4kg-Jan 10; 22.6kg-Jun 10

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo