立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
子爵府
積分: 12555
侯爵府
積分: 23951
大宅
積分: 1221
男爵府
積分: 7640
hkclownfish 寫道: 我想問下人奶媽咪,bb每次啜幾耐? 隔幾耐要食? 你地餵一邊定係兩邊都餵?
積分: 7735
kyleung 寫道: 想起謙謙出世時只有2.5kg,個心幾唔舒服呀! 早產令自己心理上好大壓力. 滿月後有4kg,真係開心番哂! 同埋真係更鼓勵到自己夜晚努力起身餵奶 謙謙真係吸收到的
happy_mother 寫道: Elaine, 因為她腳內彎(有人叫馬蹄足), 天生的, 曾經因為咁, 喊到我CC下, 不過 Physio 話佢不太serious, 只要比心机做物理治療就OK, 所以明知佢會痛, 都要狠心同佢做, 無計啦!
hkclownfish 寫道: 做人奶媽真係有壓力,bb食左幾多無得睇。佢啜得短時間怕佢唔飽,逼佢又驚佢怕左我。佢食得太長時間又驚佢飽過龍,今日個傻豬狂啜,結果飽到頂住個肚仔訓唔到,扭計扭左3個鍾。 :evil:
複式洋房
積分: 116
積分: 5167
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy