嬰兒醫護

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 2268


1381#
發表於 05-4-28 14:25 |只看該作者

Re: bb五個月左右的媽媽入來傾下計 (再續 - 現已八個月啦)......

小心女人,
都係如你的名, 小心d 好!


大宅

積分: 2268


1382#
發表於 05-4-28 14:37 |只看該作者

Re: bb五個月左右的媽媽入來傾下計 (再續 - 現已八個月啦)......

Longbma
好mid of may, 令我想起首歌-First of May…..I was young……..我係老餅, 唔係唔夠秤的比人攪大肚的媽媽.

晴晴會狂揺床欄, 叫 “呀呀….”
直至我起身, 好似 king-kong!

Katisbbmama,
我都有興趣去look, 我可能會6/5 去睇下!

小心女人,
9秒9! 你可以入圍奧運!


報名媽媽5月小型聚會
1) longbma 17-20/5 – ok
2) tulipgdn 17, 19, 20/5 - ok


大宅

積分: 2268


1383#
發表於 05-4-28 14:44 |只看該作者

Re: bb五個月左右的媽媽入來傾下計 (再續 - 現已八個月啦)......

shan,

我朋友已經覆我, 佢會今個星期係廣州 look 一 look,
佢應該可以幫我買一部!

Katisbbmama,
係一盞有小小冶療效用的熱燈!


男爵府

積分: 8147


1384#
發表於 05-4-28 15:09 |只看該作者

Re: bb五個月左右的媽媽入來傾下計 (再續 - 現已八個月啦)......

報名媽媽5月小型聚會
1) longbma 17-20/5 – ok
2) tulipgdn 17, 19, 20/5 - ok
3) 小心女人 19, 20/5 - ok

李家兩條King - 大哥哥Cyrus B, 細佬佬Ryan Lee, 都係爹爹媽媽既心肝寶貝, 得閒入黎我地網頁look look啦!


大宅

積分: 2268


1385#
發表於 05-4-28 15:28 |只看該作者

Re: bb五個月左右的媽媽入來傾下計 (再續 - 現已八個月啦)......

好媽媽之5月小聚

1) longbma 17-20/5 – ok
2) tulipgdn 17, 19, 20/5 - ok
3) 小心女人 19, 20/5 - ok


子爵府

積分: 13613


1386#
發表於 05-4-28 15:52 |只看該作者

Re: bb五個月左右的媽媽入來傾下計 (再續 - 現已八個月啦)......

好媽媽之5月小聚

1) longbma 17-20/5 – ok
2) tulipgdn 17, 19, 20/5 - ok
3) 小心女人 19, 20/5 - ok
4) Shan 17-19/5 - ok


子爵府

積分: 13613


1387#
發表於 05-4-28 15:53 |只看該作者

Re: bb五個月左右的媽媽入來傾下計 (再續 - 現已八個月啦)......

小心女人,
如果 cyrus 再燒返, 你要帶佢去睇醫生喇, 點都要搵出原因嘛!!!

tulipgdn,
真係唔該晒你呀!!!


大宅

積分: 2745


1388#
發表於 05-4-28 15:56 |只看該作者

Re: bb五個月左右的媽媽入來傾下計 (再續 - 現已八個月啦)......

我個電腦short左成朝, e+先開到機, 唉 :-(

好開心昨晚大家可以bi li ba la.

tulipgdn,
係呀, 我覺得請到好工人差不多好似中六合彩敢高興

shan / 小心女人 / milka,

我番到屋企, yanyan仲未sleep, 我睇到佢識用手按住地下 (由跪/坐o既姿勢都可以好快敢站起來 )我諗番起佢好似識左好耐 (起碼有2個月啦), 可能因為佢7個月大時已經識自己係bb床扶住扒上黎企, & 佢右輕磅所以好容易做到.

係呢, 我地下次出黎應該講下bb e+識做麥 ?-( 交流下 :mrgreen:

milka (strong woman),

我覺得你好strong, 亦好偉大, 如果我有你一半, 我諗當期時我產後唔會敢唔開心.

longbma,

yanyan昨晚面上有出紅粒, 但e+少左d拉, 可能右係打針反應. 你longlong紅點係咪無晒拉???


大宅

積分: 2708


1389#
發表於 05-4-28 15:56 |只看該作者

Re: bb五個月左右的媽媽入來傾下計 (再續 - 現已八個月啦)......

好媽媽之5月小聚

1) longbma 17-20/5 – ok
2) tulipgdn 17, 19, 20/5 - ok
3) 小心女人 19, 20/5 - ok
4) Shan 17-19/5 - ok
5) milka 18-20 - ok


大宅

積分: 2745


1390#
發表於 05-4-28 16:00 |只看該作者

Re: bb五個月左右的媽媽入來傾下計 (再續 - 現已八個月啦)......

tulipgdn,

你講果盞燈唔知同我中醫介紹果盞一唔一樣呢, 不過好貴ga, 幾百 / 千多元, 佢話平時照都有保健作用.


大宅

積分: 2745


1391#
發表於 05-4-28 16:02 |只看該作者

Re: bb五個月左右的媽媽入來傾下計 (再續 - 現已八個月啦)......


好媽媽之5月小聚

1) longbma 17-20/5 – ok
2) tulipgdn 17, 19, 20/5 - ok
3) 小心女人 19, 20/5 - ok
4) Shan 17-19/5 - ok
5) milka 18-20 - ok
6) sweet2004 19, 20/5 - ok


大宅

積分: 2708


1392#
發表於 05-4-28 16:07 |只看該作者

Re: bb五個月左右的媽媽入來傾下計 (再續 - 現已八個月啦)......

sweet2004 寫道:


shan / 小心女人 / milka,

我番到屋企, yanyan仲未sleep, 我睇到佢識用手按住地下 (由跪/坐o既姿勢都可以好快敢站起來 )我諗番起佢好似識左好耐 (起碼有2個月啦), 可能因為佢7個月大時已經識自己係bb床扶住扒上黎企, & 佢右輕磅所以好容易做到.

係呢, 我地下次出黎應該講下bb e+識做麥 ?-( 交流下 :mrgreen:

milka (strong woman),

我覺得你好strong, 亦好偉大, 如果我有你一半, 我諗當期時我產後唔會敢唔開心.

sweet2004,
Yan Yan "Hole Hole" yeah ar!
Michelle is very lazy - even stand up for few mins she also don't want! Don't know when she will learn how to walk..... Hope before 18 mos. la.... if not...

I am not as strong as you mention ar! Actually I am quite "Snake" "grad" ka!. Luckly I have my backup - God, if not ...... :-(

Will u join our next gathering on May?


子爵府

積分: 13613


1393#
發表於 05-4-28 16:11 |只看該作者

Re: bb五個月左右的媽媽入來傾下計 (再續 - 現已八個月啦)......

sweet2004,
yanyan 真係好叻呀!!! 其實呢個動作我都覺得幾難架, 尤其係佢地平衡得未係咁好時, 佢都做到, 真係好叻!!!

哈哈.....我地好快又可以再見喇!!


大宅

積分: 2708


1394#
發表於 05-4-28 16:11 |只看該作者

Re: bb五個月左右的媽媽入來傾下計 (再續 - 現已八個月啦)......

Sweet2004,
I saw u put your name on the list already!


男爵府

積分: 8147


1395#
發表於 05-4-28 16:53 |只看該作者

Re: bb五個月左右的媽媽入來傾下計 (再續 - 現已八個月啦)......

好明顯, 以依度已報名既人黎睇, 只有19/5係全部人都得, 錦就不如暫定19/5啦!

好媽媽之5月小聚
日期: 5月15日
地點 : 多數都係T.S.T.(中間點)

1) longbma 17-20/5 – ok
2) tulipgdn 17, 19, 20/5 - ok
3) 小心女人 19, 20/5 - ok
4) Shan 17-19/5 - ok
5) milka 18-20 - ok
6) sweet2004 19, 20/5 - ok
李家兩條King - 大哥哥Cyrus B, 細佬佬Ryan Lee, 都係爹爹媽媽既心肝寶貝, 得閒入黎我地網頁look look啦!


子爵府

積分: 13613


1396#
發表於 05-4-28 17:03 |只看該作者

Re: bb五個月左右的媽媽入來傾下計 (再續 - 現已八個月啦)......

小心女人 寫道:
好明顯, 以依度已報名既人黎睇, 只有19/5係全部人都得, 錦就不如暫定19/5啦!

好媽媽之5月小聚
日期: 5月19日
地點 : 多數都係T.S.T.(中間點)

1) longbma
2) tulipgdn
3) 小心女人
4) Shan
5) milka
6) sweet2004



男爵府

積分: 8147


1397#
發表於 05-4-28 17:09 |只看該作者

Re: bb五個月左右的媽媽入來傾下計 (再續 - 現已八個月啦)......

pizza hut之友,
pizza again?????
李家兩條King - 大哥哥Cyrus B, 細佬佬Ryan Lee, 都係爹爹媽媽既心肝寶貝, 得閒入黎我地網頁look look啦!


子爵府

積分: 13613


1398#
發表於 05-4-28 17:48 |只看該作者

Re: bb五個月左右的媽媽入來傾下計 (再續 - 現已八個月啦)......

哈哈....你話我呀?? 今次食第二樣野啦, 唔.....問下尖咀友啦....


男爵府

積分: 7525


1399#
發表於 05-4-28 17:50 |只看該作者

Re: bb五個月左右的媽媽入來傾下計 (再續 - 現已八個月啦)......

小心女人 寫道:
好明顯, 以依度已報名既人黎睇, 只有19/5係全部人都得, 錦就不如暫定19/5啦!

好媽媽之5月小聚
日期: 5月15日
地點 : 多數都係T.S.T.(中間點)

1) longbma 17-20/5 – ok
2) tulipgdn 17, 19, 20/5 - ok
3) 小心女人 19, 20/5 - ok
4) Shan 17-19/5 - ok
5) milka 18-20 - ok
6) sweet2004 19, 20/5 - ok
7) katiebbmama 17-20/5 - ok
我又來 !


男爵府

積分: 8147


1400#
發表於 05-4-28 17:58 |只看該作者

Re: bb五個月左右的媽媽入來傾下計 (再續 - 現已八個月啦)......

好明顯, 以依度已報名既人黎睇, 只有19/5係全部人都得, 錦就不如暫定19/5啦!

好媽媽之5月小聚
日期: 5月15日
地點 : 多數都係T.S.T.(中間點)

1) longbma
2) tulipgdn
3) 小心女人
4) Shan
5) milka
6) sweet2004
7) katiebbmama
李家兩條King - 大哥哥Cyrus B, 細佬佬Ryan Lee, 都係爹爹媽媽既心肝寶貝, 得閒入黎我地網頁look look啦!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo