跳至

首頁

尾頁
   2


大宅

積分: 4922


1381#
發表於 09-9-22 18:43 |只看該作者
原帖由 hurley 於 09-9-22 06:30 PM 發表


驅風吖嘛!
PM咗你喇!


thank you ar 收到啦~ 真系好平哦~


大宅

積分: 2579

好媽媽勳章


1382#
發表於 09-9-22 18:47 |只看該作者
原帖由 jojodic 於 09-9-22 17:51 發表


你媽咪好叻呀,我都想學正D天然肥皂呢!


hehe... 佢係話網上有個做咗人媽咪的人呀, 唔係佢mami!


大宅

積分: 2579

好媽媽勳章


1383#
發表於 09-9-22 18:54 |只看該作者
原帖由 babie_s 於 09-9-22 18:03 發表
頭先雀巢打電話俾我,同我confirm地址。。好似話系寄奶粉俾我。。有無媽咪收到雀巢嘅奶粉啊?


上個禮拜雀巢打過電話俾我, 話兩日內會寄罐奶粉嚟. 點知無聲氣. 結果, sat晚 8pm左右, 有個自稱係郵局打嚟的女人, 話派奶粉無人係屋企. 仲叫問我mon再送過嚟好唔好喎? 我怕到時我又出咗街, 咪話自己去郵局拎好過.

跟住, 佢就叫我可以今日下午去攞, 仲叫我抄底個包裹 No.

真係好奇怪. 好疑惑佢哋咁夜都仲開工, 同埋點解派郵包無人收, 唔會有通知咭?


大宅

積分: 2579

好媽媽勳章


1384#
發表於 09-9-22 18:57 |只看該作者
原帖由 babie_s 於 09-9-22 18:26 發表
http://hk.f1.page.auctions.yahoo.com/hk/auction/1120517286?u=firestone64


剛剛系yahoo到穩到lee個薑皂。。
佢嘅成份系 黑庶糖(片糖)、美國甘油皂基、維他命E、天然薑汁、薑蓉

佢仲話100% 天然薑汁、薑蓉,絕對 ...


應該係以下個links:
http://hk.myblog.yahoo.com/beautyemily0927
http://www.fotop.net/soapworld


大宅

積分: 3487


1385#
發表於 09-9-22 19:21 |只看該作者
原帖由 koey5 於 09-9-22 17:50 發表


咦..我老公又係星期四生日啊....大家都請左假..諗緊去邊玩



咁巧合 XD
我地會連續玩兩日, 因為星期五係結婚記念日.
老公請了星期五假, 我就返埋今日放產假啦~

未想到去那處, 因為肚越來越大, 去郊外偏遠地方不便, 而且又要有廁所.... 好難諗呀...


大宅

積分: 3487


1386#
發表於 09-9-22 19:22 |只看該作者
原帖由 gobby926 於 09-9-22 17:59 發表

我都係星期四生日,不過係舊曆.


咁新曆生日時候係咪差唔多生?


大宅

積分: 3487


1387#
發表於 09-9-22 19:22 |只看該作者
原帖由 gobby926 於 09-9-22 17:59 發表

我都係星期四生日,不過係舊曆.


咁新曆生日時候係咪差唔多生?


大宅

積分: 4438


1388#
發表於 09-9-22 19:38 |只看該作者
你咪放前四
我都覺得個人好重 有時都唔想出街除左返工
剛剛食完飯 休息一陣就要落街散步啦

原帖由 gracedolly 於 09-9-22 19:22 發表


咁新曆生日時候係咪差唔多生?
http://lb1f.lilypie.com/m2xKp8.png


男爵府

積分: 5770


1389#
發表於 09-9-22 19:46 |只看該作者
原帖由 Wong_C_Lai 於 09-9-22 18:40 發表


6.5磅ok喎, 我都想阿b係6磅, 生時無咁辛苦.
我執咗個走佬袋, 都安心好多啦.

上次檢查醫生都係話估出生6磅,今日佢話阿b追番d磅數,
所以估6.5磅law.


男爵府

積分: 5770


1390#
發表於 09-9-22 19:48 |只看該作者
原帖由 gracedolly 於 09-9-22 19:22 發表


咁新曆生日時候係咪差唔多生?

唔係呀,新曆係今個星期六呀~


大宅

積分: 2362


1391#
發表於 09-9-22 19:54 |只看該作者
原帖由 babie_s 於 09-9-22 18:03 發表
頭先雀巢打電話俾我,同我confirm地址。。好似話系寄奶粉俾我。。有無媽咪收到雀巢嘅奶粉啊?


我上星期收到雀巢既電話,尋日就送左一罐金裝能恩既奶粉黎。

本來我係想買beanstalk or 和光堂黎做後備,萬一餵唔到人奶先用。不過依家反正有免費既,就唔買住喇。

因為我都係好想盡量餵人奶,呢罐後備,都係過渡啫。


大宅

積分: 2579

好媽媽勳章


1392#
發表於 09-9-22 19:54 |只看該作者
原帖由 gobby926 於 09-9-22 19:46 發表

上次檢查醫生都係話估出生6磅,今日佢話阿b追番d磅數,
所以估6.5磅law.


我個肚都越嚟越大, 行一陣對腳巳好鬼c攰, 好想坐底休息吓. 老公成日叫佢大b, 真係激c我. 今日呀, 行經鴻福堂, 我只係企咗一陣, 睇吓有乜糖水啱食, 個姐姐就派咗張訂豬腳薑的 leaflet 俾我... 唔通我真係好似就生得咁?

今個 friday 去見醫生, 到時先知阿b有幾大.


大宅

積分: 4922


1393#
發表於 09-9-22 19:55 |只看該作者
原帖由 ksorange 於 09-9-22 07:38 PM 發表
你咪放前四
我都覺得個人好重 有時都唔想出街除左返工
剛剛食完飯 休息一陣就要落街散步啦


我都系。。等陣同老公去散步。。


大宅

積分: 4922


1394#
發表於 09-9-22 19:58 |只看該作者
原帖由 popodordor 於 09-9-22 07:54 PM 發表


我上星期收到雀巢既電話,尋日就送左一罐金裝能恩既奶粉黎。

本來我係想買beanstalk or 和光堂黎做後備,萬一餵唔到人奶先用。不過依家反正有免費既,就唔買住喇。

因為我都係好想盡量餵人奶,呢罐後備,都係過渡啫。 ...


其實我一心lum住俾小B食A+。。但系一路都唔收過佢地嘅電話。。但系如果生前都收到A+嘅奶粉。。咁我就唔知應該俾小B食邊個好。。or等我到時確定好俾小B食咩。。我就可以睇下邊個媽媽需要。。


大宅

積分: 2419


1395#
發表於 09-9-22 19:58 |只看該作者
hahahaha
我都有個朋友遲我3個星期生, 太大分d俾佢都好~~唔好浪費
原帖由 hurley 於 09-9-22 18:03 發表


我仲分咗2舊俾我個friend, 佢遲我1.5 months生..... 我諗2舊都夠, 都好大舊....


大宅

積分: 2362


1396#
發表於 09-9-22 20:01 |只看該作者
原帖由 gracedolly 於 09-9-22 19:21 發表



咁巧合 XD
我地會連續玩兩日, 因為星期五係結婚記念日.
老公請了星期五假, 我就返埋今日放產假啦~

未想到去那處, 因為肚越來越大, 去郊外偏遠地方不便, 而且又要有廁所.... 好難諗呀... ...


返埋今日就放假喇?你就好啦!
好好趁呢幾個星期休息下喇!遲D我地都會無覺好訓架喇!


大宅

積分: 2419


1397#
發表於 09-9-22 20:02 |只看該作者
我俾個e-mail address你, 個websit我都唔知去咗邊了~我係send email問佢的~~~
其他媽咪有興趣都可以訂下~

[email protected]
Tsz Yiu Chan


P.S. 我訂咗加蜜糖的, 唸住無咁乾~
原帖由 babie_s 於 09-9-22 18:00 發表


可唔可以PM個website俾我啊。。
我之前有save一個薑皂嘅website,但系頭先穩唔到。。


大宅

積分: 2362


1398#
發表於 09-9-22 20:04 |只看該作者
原帖由 babie_s 於 09-9-22 19:58 發表


其實我一心lum住俾小B食A+。。但系一路都唔收過佢地嘅電話。。但系如果生前都收到A+嘅奶粉。。咁我就唔知應該俾小B食邊個好。。or等我到時確定好俾小B食咩。。我就可以睇下邊個媽媽需要。。 ...


如果我到時餵到人奶,我都唔開呢罐能恩,等再遲D轉返奶粉時先至買返心目中既牌子。


大宅

積分: 4922


1399#
發表於 09-9-22 20:13 |只看該作者
原帖由 Piggyhui 於 09-9-22 08:02 PM 發表
我俾個e-mail address你, 個websit我都唔知去咗邊了~我係send email問佢的~~~
其他媽咪有興趣都可以訂下~

[email protected]
Tsz Yiu Chan


P.S. 我訂咗加蜜糖的, 唸住無咁乾~
...


價錢同size系咩啊?


大宅

積分: 2419


1400#
發表於 09-9-22 20:18 |只看該作者
有薑蓉
45g---------$7
70g---------$18
100g-------$21
無薑蓉
45g---------$8.5
70g---------$20
100g-------$24

加蜜糖唔晒錢的

原帖由 babie_s 於 09-9-22 20:13 發表


價錢同size系咩啊?

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo