立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
侯爵府
積分: 24874
男爵府
積分: 6903
原帖由 wayso 於 10-3-12 12:13 發表 係啱,但時間都係一個問題,唔好令怨恨加深囉 我覺得唔應該响呢個時候搞,掉淡左再慢慢傾去寄宿,等佢自願去寄宿好d囉
原帖由 sasa0516 於 10-3-12 12:27 發表 好多謝大家既關心~我諗我知道應該點做嫁啦~我都決定比多次機會佢~如果再有下一次~先決定送佢去啦~我以經好亂啦~好矛盾~自問呢家送佢去~我喊足一年都似~就比多次機會佢~如再有咁~就送佢去吧~ ...
禁止訪問
積分: 24347
瑪瑙宮
積分: 141689
積分: 7999
積分: 145167
原帖由 sasa0516 於 10-3-12 12:12 發表 唉~~佢爸爸咪好理直氣壯咁話~你同返我一齊咪可以比一個好既家庭佢囉~咪可以咩都滿足佢囉~ 我就係唔想囉~ 我唔想再比佢見佢啦~ 我都好希望會係咁呀~ ...
原帖由 wayso 於 10-3-12 13:22 發表 做乜無晒人呢??嗰個去晒冷靜呀???
原帖由 ChammyMAMA 於 10-3-12 13:25 發表 個男人都有病架,話一齊就一齊,唔鍾意就打人,鍾意就攬人,叫佢去死啦,你惡d同佢講,你唔好再緃個仔喇,唔好搞到連個仔都無得見呀!
原帖由 ChammyMAMA 於 10-3-12 13:30 發表 我喺度架....不過頭先比我2個大佬煩住,比佢地激死喇,一個就不停咁煩,一個唔出聲,但個tray底收埋勁多嘢,要我幫佢執tray!!
原帖由 wayso 於 10-3-12 13:38 發表 你去左BANK未呀?而家落緊雨喎
原帖由 ikle 於 10-3-12 13:31 發表 係啦 你去左邊呀
大宅
積分: 2326
原帖由 ChammyMAMA 於 10-3-12 13:40 發表 我一陣仲要去九龍灣機電署呀!
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy