單親天地

跳至

首頁

尾頁
   0


侯爵府

積分: 24874

瞓得好勳章


1381#
發表於 10-3-12 12:27 |只看該作者
好多謝大家既關心~我諗我知道應該點做嫁啦~我都決定比多次機會佢~如果再有下一次~先決定送佢去啦~我以經好亂啦~好矛盾~自問呢家送佢去~我喊足一年都似~就比多次機會佢~如再有咁~就送佢去吧~


男爵府

積分: 6903

好媽媽勳章


1382#
發表於 10-3-12 12:28 |只看該作者
原帖由 wayso 於 10-3-12 12:13 發表
係啱,但時間都係一個問題,唔好令怨恨加深囉
我覺得唔應該响呢個時候搞,掉淡左再慢慢傾去寄宿,等佢自願去寄宿好d囉



我同wayso既諗法都幾相似~ 我都覺得係.

同埋有時細路仔會講咗啲會好hurt父母既說話(可能係一時之氣) 你同佢既怨恨加深到有一日. 佢話佢要跟番爸爸, 到時你會好hurt. 你十幾年既心機/愛晒曬


男爵府

積分: 6903

好媽媽勳章


1383#
發表於 10-3-12 12:31 |只看該作者
原帖由 sasa0516 於 10-3-12 12:27 發表
好多謝大家既關心~我諗我知道應該點做嫁啦~我都決定比多次機會佢~如果再有下一次~先決定送佢去啦~我以經好亂啦~好矛盾~自問呢家送佢去~我喊足一年都似~就比多次機會佢~如再有咁~就送佢去吧~ ...


決定咗就好啦~ 要同佢好好咁傾呢件事. 既然決定咗就唔好諗咁多啦~ 雖然比好多意見你, 搞到你好亂. 但只要你自己認為咁對係啱同舒服既就好啦.


禁止訪問

積分: 24347

好媽媽勳章 大廚勳章


1384#
發表於 10-3-12 12:31 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 24347

好媽媽勳章 大廚勳章


1385#
發表於 10-3-12 12:32 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


瑪瑙宮

積分: 141689

環保接龍勳章


1386#
發表於 10-3-12 12:33 |只看該作者
係架,你而家係"當局者迷",真係要小心處理呢件事,決定錯左好影響關係
亞仔都10歲啦,佢已有自己思想架啦
原帖由 sasa0516 於 10-3-12 12:27 發表
好多謝大家既關心~我諗我知道應該點做嫁啦~我都決定比多次機會佢~如果再有下一次~先決定送佢去啦~我以經好亂啦~好矛盾~自問呢家送佢去~我喊足一年都似~就比多次機會佢~如再有咁~就送佢去吧~ ...

[ 本帖最後由 wayso 於 10-3-12 12:42 編輯 ]


男爵府

積分: 7999

好媽媽勳章


1387#
發表於 10-3-12 12:33 |只看該作者
原帖由 sasa0516 於 10-3-12 12:27 發表
好多謝大家既關心~我諗我知道應該點做嫁啦~我都決定比多次機會佢~如果再有下一次~先決定送佢去啦~我以經好亂啦~好矛盾~自問呢家送佢去~我喊足一年都似~就比多次機會佢~如再有咁~就送佢去吧~ ...
最緊要你先冷靜左先


瑪瑙宮

積分: 141689

環保接龍勳章


1388#
發表於 10-3-12 13:22 |只看該作者
做乜無晒人呢??嗰個去晒冷靜呀???


瑪瑙宮

積分: 145167

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


1389#
發表於 10-3-12 13:25 |只看該作者
個男人都有病架,話一齊就一齊,唔鍾意就打人,鍾意就攬人,叫佢去死啦,你惡d同佢講,你唔好再緃個仔喇,唔好搞到連個仔都無得見呀!
原帖由 sasa0516 於 10-3-12 12:12 發表

唉~~佢爸爸咪好理直氣壯咁話~你同返我一齊咪可以比一個好既家庭佢囉~咪可以咩都滿足佢囉~
我就係唔想囉~
我唔想再比佢見佢啦~




我都好希望會係咁呀~ ...
緣是天意,份是人為,有緣相遇者,珍惜緣份的來臨


瑪瑙宮

積分: 145167

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


1390#
發表於 10-3-12 13:26 |只看該作者
咁你要比仔仔清楚知道,呢個係最後機會先得喎,唔好比佢以為一次又一次,次次都有下一次喎!!
原帖由 sasa0516 於 10-3-12 12:27 發表
好多謝大家既關心~我諗我知道應該點做嫁啦~我都決定比多次機會佢~如果再有下一次~先決定送佢去啦~我以經好亂啦~好矛盾~自問呢家送佢去~我喊足一年都似~就比多次機會佢~如再有咁~就送佢去吧~ ...
緣是天意,份是人為,有緣相遇者,珍惜緣份的來臨


瑪瑙宮

積分: 145167

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


1391#
發表於 10-3-12 13:30 |只看該作者
我喺度架....不過頭先比我2個大佬煩住,比佢地激死喇,一個就不停咁煩,一個唔出聲,但個tray底收埋勁多嘢,要我幫佢執tray!!
原帖由 wayso 於 10-3-12 13:22 發表
做乜無晒人呢??嗰個去晒冷靜呀???
緣是天意,份是人為,有緣相遇者,珍惜緣份的來臨


男爵府

積分: 7999

好媽媽勳章


1392#
發表於 10-3-12 13:31 |只看該作者
原帖由 wayso 於 10-3-12 13:22 發表
做乜無晒人呢??嗰個去晒冷靜呀???
係啦
你去左邊呀


男爵府

積分: 7999

好媽媽勳章


1393#
發表於 10-3-12 13:32 |只看該作者
原帖由 ChammyMAMA 於 10-3-12 13:25 發表
個男人都有病架,話一齊就一齊,唔鍾意就打人,鍾意就攬人,叫佢去死啦,你惡d同佢講,你唔好再緃個仔喇,唔好搞到連個仔都無得見呀!
冇錯


瑪瑙宮

積分: 141689

環保接龍勳章


1394#
發表於 10-3-12 13:38 |只看該作者
你去左BANK未呀?而家落緊雨喎
原帖由 ChammyMAMA 於 10-3-12 13:30 發表
我喺度架....不過頭先比我2個大佬煩住,比佢地激死喇,一個就不停咁煩,一個唔出聲,但個tray底收埋勁多嘢,要我幫佢執tray!!


瑪瑙宮

積分: 145167

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


1395#
發表於 10-3-12 13:40 |只看該作者
我一陣仲要去九龍灣機電署呀!
原帖由 wayso 於 10-3-12 13:38 發表
你去左BANK未呀?而家落緊雨喎
緣是天意,份是人為,有緣相遇者,珍惜緣份的來臨


瑪瑙宮

積分: 141689

環保接龍勳章


1396#
發表於 10-3-12 13:40 |只看該作者
見無人咪閃囉
原帖由 ikle 於 10-3-12 13:31 發表
係啦
你去左邊呀


大宅

積分: 2326

好媽媽勳章


1397#
發表於 10-3-12 13:40 |只看該作者
o岩o岩同男朋友傾完電話, 我話好唔開心, 佢都知係因為我搵唔到個律師~
佢成日都o係我唔開心o既時候踩多我兩腳~
我話晏o的搵個舊同事幫手問下, 佢就話我最好o既方法咁遲先出~
我唔開心都係想佢氹下我, 佢竟然話都唔關佢事 (次次都係咁)~
唔關佢事就唔洗氹我咩?! 我話佢要黎襯o架?!
之後佢就話最多今晚請我食甜品, 我唔係細路女呀!!
其實我只係想聽佢講一句 "唔好唔開心啦" 咁o者!!
我悔氣話唔傾, 佢就同我講 "拜拜"~
講到最後, 先同我講一句 "唔好唔開心"~
本身已經唔開心, 同佢傾完之後仲慶~
係次次都係咁, 激死... 激死...


瑪瑙宮

積分: 141689

環保接龍勳章


1398#
發表於 10-3-12 13:41 |只看該作者
落雨,可能會凍架
原帖由 ChammyMAMA 於 10-3-12 13:40 發表
我一陣仲要去九龍灣機電署呀!


大宅

積分: 2326

好媽媽勳章


1399#
發表於 10-3-12 13:41 |只看該作者
原帖由 wayso 於 10-3-12 13:38 發表
你去左BANK未呀?而家落緊雨喎

下?! 乜又落雨呀??


大宅

積分: 2326

好媽媽勳章


1400#
發表於 10-3-12 13:42 |只看該作者
原帖由 ChammyMAMA 於 10-3-12 13:40 發表
我一陣仲要去九龍灣機電署呀!

又要出街呀?! 記住帶返把遮呀!!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo