興趣嗜好

跳至

首頁

尾頁
   1


公爵府

積分: 25222

好媽媽勳章


1381#
發表於 10-5-18 14:37 |只看該作者
原帖由 AnnaFlower 於 10-5-18 09:47 發表
元配係父母之命,封建婚姻係好慘.
其實中山先生死後,冇乜遺產留比佢地.所以話佢娶有錢女,此非真確,美鹷同慶鹷思想好唔同,慶鹷係革命主義者.其實佢要放棄好多嘢.在當時,身為女子,其實好悲哀.佢2個都唔例外.


人冇完美 ...
人無完人啊.....
你的人格如何,你的人生亦必如何!


公爵府

積分: 25222

好媽媽勳章


1382#
發表於 10-5-18 14:47 |只看該作者
原帖由 sarahcow 於 10-5-18 10:03 發表
死啦... 大家對歷史好有研究....
我有次睇電視見到講以前人地打仗,好順口咁問左句.... 套電視係咪講緊孫中山同毛澤東打仗呀?
我啲歷史好差ka咋
你的人格如何,你的人生亦必如何!


伯爵府

積分: 16617


1383#
發表於 10-5-18 15:00 |只看該作者
原帖由 AnnaFlower 於 10-5-18 13:40 發表
係咪"鉄拳無敵孫中山"呀?好似係早幾年嘅事.


唔係呀... 係寬頻電視播果d 大陸劇集... 講果唔知幾多日o既長征,毛澤東打走國民黨...


公爵府

積分: 25222

好媽媽勳章


1384#
發表於 10-5-18 15:26 |只看該作者
原帖由 牛精仔 於 10-5-18 12:59 發表
涉及國民黨,太多千絲萬褸
一講呢啲...個心就覺好沉重...

你的人格如何,你的人生亦必如何!


翡翠宮

積分: 97426

好媽媽勳章


1385#
發表於 10-5-18 16:13 |只看該作者
原帖由 1013angel 於 10-5-18 15:26 發表
一講呢啲...個心就覺好沉重...


一講依 d , 我諗起我媽次次都講得好激動....


公爵府

積分: 26683

好媽媽勳章 醒目開學勳章


1386#
發表於 10-5-18 16:20 |只看該作者
原帖由 jolo 於 10-5-18 16:13 發表


一講依 d , 我諗起我媽次次都講得好激動....
我讀歷史會流眼淚.所以我吹水咁勁,都係有D逃避心態.
如果我出出邊拗,一定同啲5 毛死過.但我唔想咁嘛.RELAX好過.


翡翠宮

積分: 97426

好媽媽勳章


1387#
發表於 10-5-18 16:45 |只看該作者
原帖由 AnnaFlower 於 10-5-18 16:20 發表
我讀歷史會流眼淚.所以我吹水咁勁,都係有D逃避心態.
如果我出出邊拗,一定同啲5 毛死過.但我唔想咁嘛.RELAX好過.http://blog.roodo.com/onion_club/8 ...




[ 本帖最後由 jolo 於 10-5-18 16:57 編輯 ]


翡翠宮

積分: 97426

好媽媽勳章


1388#
發表於 10-5-18 16:49 |只看該作者
乜公海重咁波濤洶湧o架 ???


公爵府

積分: 26683

好媽媽勳章 醒目開學勳章


1389#
發表於 10-5-18 16:59 |只看該作者
原帖由 jolo 於 10-5-18 16:49 發表
乜公海重咁波濤洶湧o架 ???
阿爺未截數.應該仲有幾日玩.


公爵府

積分: 26683

好媽媽勳章 醒目開學勳章


1390#
發表於 10-5-18 17:09 |只看該作者
原帖由 jolo 於 10-5-18 16:45 發表


我屋企可以話冇咁慘,婆婆係開食店嘅,話佢賺人錢係剝削(咁都唔得???).所以都坐咗監好幾年,放出嚟至過身.

其實呢D都係其次,但人性尊嚴不被重視,先至係我最傷痛嘅.

[ 本帖最後由 AnnaFlower 於 10-5-18 17:11 編輯 ]


伯爵府

積分: 16617


1391#
發表於 10-5-18 17:57 |只看該作者
原帖由 AnnaFlower 於 10-5-18 16:59 發表
阿爺未截數.應該仲有幾日玩.


好煩呀d 人.... 就算唔截都塵埃落定啦... 而家先黎講....


公爵府

積分: 25222

好媽媽勳章


1392#
發表於 10-5-18 18:07 |只看該作者
原帖由 jolo 於 10-5-18 16:13 發表


一講依 d , 我諗起我媽次次都講得好激動....
已成過去....
你的人格如何,你的人生亦必如何!


公爵府

積分: 25222

好媽媽勳章


1393#
發表於 10-5-18 18:09 |只看該作者
原帖由 AnnaFlower 於 10-5-18 16:20 發表
我讀歷史會流眼淚.所以我吹水咁勁,都係有D逃避心態.
如果我出出邊拗,一定同啲5 毛死過.但我唔想咁嘛.RELAX好過.http://blog.roodo.com/onion_club/8 ...
蘿蔔頭.......
你的人格如何,你的人生亦必如何!


公爵府

積分: 25222

好媽媽勳章


1394#
發表於 10-5-18 18:12 |只看該作者
原帖由 AnnaFlower 於 10-5-18 17:09 發表
我屋企可以話冇咁慘,婆婆係開食店嘅,話佢賺人錢係剝削(咁都唔得???).所以都坐咗監好幾年,放出嚟至過身.

其實呢D都係其次,但人性尊嚴不被重視,先至係我最傷痛嘅. ...
我外公畀人批鬥....... :-(
你的人格如何,你的人生亦必如何!


公爵府

積分: 25222

好媽媽勳章


1395#
發表於 10-5-18 18:13 |只看該作者
原帖由 sarahcow 於 10-5-18 17:57 發表


好煩呀d 人.... 就算唔截都塵埃落定啦... 而家先黎講....
咪係囉....
你的人格如何,你的人生亦必如何!


公爵府

積分: 26683

好媽媽勳章 醒目開學勳章


1396#
發表於 10-5-18 18:22 |只看該作者
原帖由 sarahcow 於 10-5-18 17:57 發表


好煩呀d 人.... 就算唔截都塵埃落定啦... 而家先黎講....
一個post 5蚊,你放完火未必揾得多過佢.
佢地趁截數前沖厠呀.


公爵府

積分: 25222

好媽媽勳章


1397#
發表於 10-5-18 18:30 |只看該作者
原帖由 AnnaFlower 於 10-5-18 18:22 發表
一個post 5蚊,你放完火未必揾得多過佢.
佢地趁截數前沖厠呀.
真有5蚊咩
你的人格如何,你的人生亦必如何!


公爵府

積分: 26683

好媽媽勳章 醒目開學勳章


1398#
發表於 10-5-18 18:33 |只看該作者
樓主;開了家內衣專賣店,該取個什麼名字?

     回复;檔中央


樓主:我終於玩出火了——她哥哥是黑社會

回复:她哥哥是黑社會咋了?我靠,你就不會入黨啊.


    
變態樓主:準備割包皮,不想遇見女醫生接診,扭捏半天不好意思說,問大家怎麼辦,該怎麼說?

暴強回复:告訴她把高領改翻領的。

      
變態樓主:通過海南礦泉水喝死人事件,可以看到中國的食品安全堪憂,礦泉水也能喝死人?不是有QS標誌嗎?

暴強回复:弱弱的問一下,QS是不是去死的意思?



變態樓主:一學生,成績年年倒數第一,常與人打架,按領導要求老師想給學生好聽一點的期末評語,怎麼寫啊?

暴強回复:該生成績穩定,動手能力強。



說說中國的30分鐘新聞聯播。

暴強回复:有什麼說的:前十分鐘,領導們很忙。中十分鐘,全國人民都很幸
      福。後十分鐘,世界上其它國家人民都生活在水深火熱之中。


變態樓主:一直希望我和男友能在今年結婚,結果他不肯,後來我們分手了,現在想想難道是因為我逼太緊把他逼走了嗎?

        暴強回复:太緊?是太鬆吧!



bk悶到我要出笑話喇.



[ 本帖最後由 AnnaFlower 於 10-5-18 18:35 編輯 ]


公爵府

積分: 26683

好媽媽勳章 醒目開學勳章


1399#
發表於 10-5-18 18:33 |只看該作者
原帖由 1013angel 於 10-5-18 18:30 發表
真有5蚊咩
公價.


公爵府

積分: 26683

好媽媽勳章 醒目開學勳章


1400#
發表於 10-5-18 19:42 |只看該作者
笑吓又一日.

[ 本帖最後由 AnnaFlower 於 10-5-18 19:45 編輯 ]

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo