立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
公爵府
積分: 29452
原帖由 babymuimui 於 10-10-13 13:53 發表 baby佬未試過打女架, 半次都冇
原帖由 idac_c 於 10-10-13 13:54 發表 嗰時我女歲零夜晚嗰餐我會煮飯(軟身d), 餸就盡量可以撈飯既(如蛋, 魚, 肉餅), 撈好後就同我哋同枱食 如果佢唔食咪餓佢一餐囉, 佢知餓下次就唔會唔食架la~ ...
子爵府
積分: 13058
原帖由 joey_23 於 10-10-13 14:21 發表 阿女好叻叻呀!!! 咁就係正確既態度喇! idac好野!
原帖由 hellomiffy 於 10-10-13 13:56 發表 係咪一齊睇清明上河圖+buffet呀
積分: 28938
原帖由 idac_c 於 10-10-13 13:57 發表 佢病都唔肯食粥, 要用肉鬆引誘佢先食
伯爵府
積分: 16082
原帖由 MaMaSteph 於 10-10-13 12:47 發表 咁好明顯揾人嚟恰啦!! 更加唔好理佢!!! 唔食就由佢, 你要知道佢日頭有粥食有飲奶~ 夜晚唔會餓得去邊!! 唔食唔好逼去, 又氹又鬧咁唔好!! 試吓恨心d, 夜晚照餵佢, 餵到佢唔食就由佢, 收起d粥同唔好俾佢食任何嘢!! 試多 ...
大宅
積分: 2393
原帖由 joey_23 於 10-10-13 14:19 發表 要靚,當然要付出d腳骨力啦~
原帖由 idac_c 於 10-10-13 14:25 發表 茅錯, 絕對不能心軟~
原帖由 joey_23 於 10-10-13 12:50 發表 下次叫佢出 揸鍋龍爪手 擊退d妖怪嘛~
原帖由 安室だがな 於 10-10-13 14:24 發表 我囝囝依家唔比人餵,,佢食完仲自己拎返碗筷入廚房(返學之後先係甘)
原帖由 joey_23 於 10-10-13 14:24 發表 原來你悶悶不樂就係因為無約到gathering~
原帖由 jessicashek 於 10-10-13 14:29 發表 我諗我都要試下心腸硬d先得 但係佢食得唔好, 會連我都無胃口架 一於試下先 咁大個我諗都識講肚餓架啦, 應該唔會餓親架啦
原帖由 joey_23 於 10-10-13 14:22 發表 邊捨得丫~咪同阿佛一樣~
原帖由 TobyChung 於 10-10-13 14:09 發表 我個女夜一夜都唔瞓, 太陽未曬到頭頂都唔起身呀...... 食BRUNCH就差唔多~~ 我阿媽其實唔識煮餸GAR~~ 妳話比藉口我懶又好點都好~~ 如果妳自己湊緊個小朋友, 啲奶奶加把口黎妳都唔鍾意啦~~ 佢搞得掂我個女咪得LOR~~
男爵府
積分: 8178
原帖由 joey_23 於 10-10-13 14:16 發表 佢地幾個寵b寵到上腦架喇~我就黎睇到暈~
原帖由 idac_c 於 10-10-13 14:12 發表 邊個post?
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy