親子旅遊

跳至

首頁

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 36241


1381#
發表於 11-2-28 11:45 |只看該作者
原帖由 LongRyan 於 11-2-28 11:30 發表


都係, d人攞出黎就睇有無人望佢, 唔明有咩咁特別.



哈哈哈 ~~~
打機好正架, 上次呀仔見團友玩不知幾 like ...
但我覺得有 d 大 law ... 帶出街唔多方便 ...


珍珠宮

積分: 33596

DHA勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


1382#
發表於 11-2-28 12:10 |只看該作者
原帖由 LongRyan 於 11-2-28 10:38 發表


多數當腦, 出trip/去街用. 其實'渠'有咩唔好 我係腦痴.


試玩過~ 好"疾"
      


珍珠宮

積分: 42115

醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


1383#
發表於 11-2-28 12:19 |只看該作者
原帖由 smypig 於 11-2-28 12:10 發表


試玩過~ 好"疾"


上咩台?
明天會更好~~


珍珠宮

積分: 33596

DHA勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


1384#
發表於 11-2-28 12:24 |只看該作者
原帖由 LongRyan 於 11-2-28 12:19 發表


上咩台?


123

      


珍珠宮

積分: 42417

畀面勳章 BK Milk勳章


1385#
發表於 11-2-28 12:29 |只看該作者
其實我用ip都已經覺得容易比人睇到我做緊乜...ipad 大咁多....真係完全冇privacy~~我就唔多like帶出街用....


珍珠宮

積分: 36241


1386#
發表於 11-2-28 13:22 |只看該作者
原帖由 Nix1828 於 11-2-28 12:29 發表
其實我用ip都已經覺得容易比人睇到我做緊乜...ipad 大咁多....真係完全冇privacy~~我就唔多like帶出街用....


如果我出 ipad ... 我諗都係去旅行時用多 ... 俾 d 細的一齊打機 ... 係飛機時睇下戲咁 .... 掛


侯爵府

積分: 24981

育兒性格勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


1387#
發表於 11-2-28 14:08 |只看該作者
Hi all, 尋晚番來喇, 今朝番到公司, 意料之外地枱面竟然乜嘢都冇 今次個trip日日都好好天, 但唔夠凍... NIX, 最後果晚去左你介紹果間蟹BUFFET , 不過價錢比你去既時候貴左好多.


侯爵府

積分: 24981

育兒性格勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


1388#
發表於 11-2-28 14:09 |只看該作者
你哋有冇BOOK到AA


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


1389#
發表於 11-2-28 14:11 |只看該作者
你幾時飛ga
原帖由 lestat 於 11-2-28 14:08 發表
Hi all, 尋晚番來喇, 今朝番到公司, 意料之外地枱面竟然乜嘢都冇 今次個trip日日都好好天, 但唔夠凍... NIX, 最後果晚去左你介紹果間蟹BUFFET , 不過價錢比你去既時候貴左好多. ...


珍珠宮

積分: 36241


1390#
發表於 11-2-28 14:12 |只看該作者
原帖由 lestat 於 11-2-28 14:08 發表
Hi all, 尋晚番來喇, 今朝番到公司, 意料之外地枱面竟然乜嘢都冇 今次個trip日日都好好天, 但唔夠凍... NIX, 最後果晚去左你介紹果間蟹BUFFET , 不過價錢比你去既時候貴左好多. ...



welcome back ~~~ ^^

結果 ... 只有 ahmama book 左去沙巴 ... :)


珍珠宮

積分: 42115

醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


1391#
發表於 11-2-28 14:14 |只看該作者
原帖由 lestat 於 11-2-28 14:08 發表
Hi all, 尋晚番來喇, 今朝番到公司, 意料之外地枱面竟然乜嘢都冇 今次個trip日日都好好天, 但唔夠凍... NIX, 最後果晚去左你介紹果間蟹BUFFET , 不過價錢比你去既時候貴左好多. ...


mm想問你幾時返tim!
明天會更好~~


珍珠宮

積分: 42115

醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


1392#
發表於 11-2-28 14:16 |只看該作者
原帖由 1213 於 11-2-28 14:12 發表



welcome back ~~~ ^^

結果 ... 只有 ahmama book 左去沙巴 ... :)



今次貴唔係幾抵 .
明天會更好~~


水晶宮

積分: 51722

好媽媽勳章 醒目開學勳章


1393#
發表於 11-2-28 14:17 |只看該作者
原帖由 lestat 於 11-2-28 14:08 發表
Hi all, 尋晚番來喇, 今朝番到公司, 意料之外地枱面竟然乜嘢都冇 今次個trip日日都好好天, 但唔夠凍... NIX, 最後果晚去左你介紹果間蟹BUFFET , 不過價錢比你去既時候貴左好多. ...


welcome back~ 咁得閑就寫多兩句講下行程啦
aa~~貴到無朋友, 得我落搭 book左cny去沙巴, 計埋都要1300/head.


珍珠宮

積分: 42417

畀面勳章 BK Milk勳章


1394#
發表於 11-2-28 14:20 |只看該作者
....你.....
來無聲...去無影喎.....
咁又飛左轉架啦....
haha...失覺哂...


原帖由 lestat 於 11-2-28 14:08 發表
Hi all, 尋晚番來喇, 今朝番到公司, 意料之外地枱面竟然乜嘢都冇 今次個trip日日都好好天, 但唔夠凍... NIX, 最後果晚去左你介紹果間蟹BUFFET , 不過價錢比你去既時候貴左好多. ...


珍珠宮

積分: 42417

畀面勳章 BK Milk勳章


1395#
發表於 11-2-28 14:22 |只看該作者
查實我都睇緊日本價位...想3月尾/4月同亞哥亞嫂走返轉~
cx好似出左d package唔錯咁, 不過未睇真d~


珍珠宮

積分: 42417

畀面勳章 BK Milk勳章


1396#
發表於 11-2-28 14:24 |只看該作者
有冇上佢website print coupon出黎用??
上次亞哥亞嫂去食, 食完鬧鬼, 話唔新鮮, d蟹出哂水又有雪櫃味喎
原帖由 lestat 於 11-2-28 14:08 發表
NIX, 最後果晚去左你介紹果間蟹BUFFET , 不過價錢比你去既時候貴左好多. ...


珍珠宮

積分: 36241


1397#
發表於 11-2-28 14:31 |只看該作者
原帖由 Nix1828 於 11-2-28 14:22 發表
查實我都睇緊日本價位...想3月尾/4月同亞哥亞嫂走返轉~
cx好似出左d package唔錯咁, 不過未睇真d~



yen 升左 ... 之前我 press 錯制入果 d 依家有賺 ...


侯爵府

積分: 24981

育兒性格勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


1398#
發表於 11-2-28 14:35 |只看該作者
今次最特別係去地獄谷睇雪猿浸溫泉, 去果度落左車都仲要行成9個字, 行入去條路又窄而且又係冰地, 仲要係山邊, 一路行一路 , 但真係好值得去...... 另外草津我哋都好鐘意, 好RELAX, 反而軽井沢好靜,得小貓幾隻, 我哋住Prince Hotel 木屋仔, 果邊好空礦但又冇乜人, 夜晚真係靜到有D驚

原帖由 ahmama 於 11-2-28 14:17 發表


welcome back~ 咁得閑就寫多兩句講下行程啦
aa~~貴到無朋友, 得我落搭 book左cny去沙巴, 計埋都要1300/head.


侯爵府

積分: 24981

育兒性格勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


1399#
發表於 11-2-28 14:39 |只看該作者
COUPON 問左話WEEKEND唔用得..... 我又覺得佢OK喎, 但同北海道果D又真係冇得比.

原帖由 Nix1828 於 11-2-28 14:24 發表
有冇上佢website print coupon出黎用??
上次亞哥亞嫂去食, 食完鬧鬼, 話唔新鮮, d蟹出哂水又有雪櫃味喎


侯爵府

積分: 24981

育兒性格勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


1400#
發表於 11-2-28 14:42 |只看該作者
1300/H
原帖由 ahmama 於 11-2-28 14:17 發表


welcome back~ 咁得閑就寫多兩句講下行程啦
aa~~貴到無朋友, 得我落搭 book左cny去沙巴, 計埋都要1300/head.

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo