想生BB

跳至

首頁

尾頁
   1


侯爵府

積分: 21177


1381#
發表於 11-8-15 09:32 |只看該作者
KiKiWitch 發表於 11-8-15 08:46
如果唔怕帶得多嘢,可以去$10店買個手唧嘅吹氣泵。用完第日拎嚟幫bb吹水泡去游水都得。



...

我老公咪就係pump loh!!!
唔使錢,唔side地方!haha

我姨生自己學識左游水,琴日將佢細個果個水泡帶黎比我bb

<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1m.lilypie.com/saBSp8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>


侯爵府

積分: 21177


1382#
發表於 11-8-15 09:33 |只看該作者
Vana 發表於 11-8-14 23:24
Let me search more information sin

Thanks
<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1m.lilypie.com/saBSp8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>


子爵府

積分: 10627

好媽媽勳章


1383#
發表於 11-8-15 09:49 |只看該作者
gangting 發表於 11-8-13 21:51
我係產前產後見有jm講懷疑湯肚狂徒再現,疑兇叫史X仔,各位請小心

又有??
上次花都嗰個唔係拉咗坐監咩!? 仲有?


子爵府

積分: 10627

好媽媽勳章


1384#
發表於 11-8-15 09:51 |只看該作者
Vana 發表於 11-8-13 22:04
個陣我地仲搞笑..... 出院2-3日....又nipple又奶樽...仲有量杯同spoon....

因為返健康院, 我地話bb食得麻 ...

katie好醒喎! 咩都識用~
叮叮頭嗰幾日返健康院, 姑娘又係教過我用量杯仔架!
姑娘示範就識飲, 返到屋企我試就唔得囉~


子爵府

積分: 10627

好媽媽勳章


1385#
發表於 11-8-15 09:56 |只看該作者
hunghung215 發表於 11-8-14 00:10
我想問下大家意見.

我而家個工人有可取之處, 佢都錫bb既, bb嘈, 佢會唱下歌暗佢.

餵奶, 掃風點可以求其架!!
我個工人好俾心機餵叮叮架! 初頭叮叮唔肯用樽, 佢攪咗成個鐘去氹掂叮叮飲晒一支120ml既奶

我覺得你個工人下晝肯抱住紅荳b, 係因為開住冷氣又有電視睇
如果佢唔搵d藉口抱住紅荳b, 邊可以明正言順坐喺度睇電視喎!
你試吓唔俾佢開電視丫, 佢可能就唔想抱咁耐架喇!!


子爵府

積分: 10627

好媽媽勳章


1386#
發表於 11-8-15 10:03 |只看該作者
gangting 發表於 11-8-14 10:19
好似size60係初生

薄的和尚袍bb冬天都要著 (和尚袍=底衫)

bb size 到e+我都唔係好識分
家姐話 60, 70, 80 係指bb身高喎!
初生bb 大約50cm, 所以預鬆少少, 著60就啱

但係我發覺bb大少少之後, 著褲仔就跟唔到呢個size
叮叮要著6 mths既褲仔, 家姐個b 8個月, 已經要著1 yr old既褲仔
可能係著咗片片, 所以size唔準


子爵府

積分: 10627

好媽媽勳章


1387#
發表於 11-8-15 10:08 |只看該作者
悅同 發表於 11-8-14 17:41
我家姐剛剛同我講,原來夾拿衣,有得加bak鈕,等件衫仔加長,可以著耐d架wow!好似bra加扣咁樣。我都唔知 ...

點加啪鈕!???


子爵府

積分: 10627

好媽媽勳章


1388#
發表於 11-8-15 10:15 |只看該作者
gangting 發表於 11-8-14 20:43
未,等12/9 號bb展

你指係吉之島bb展?


侯爵府

積分: 21177


1389#
發表於 11-8-15 10:31 |只看該作者
KiKiWitch 發表於 11-8-15 10:08
點加啪鈕!???

有個好似加長的bra扣原理的 bak鈕扣賣。我問下我家姐係邊度有得賣!加長在,咪可以由60去到70。咁件衫長d,咪可以著耐d loh

<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1m.lilypie.com/saBSp8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>


侯爵府

積分: 21177


1390#
發表於 11-8-15 10:31 |只看該作者
KiKiWitch 發表於 11-8-15 10:15
你指係吉之島bb展?

吉之島bb展大約9 or 85折,但 wingon8折架!

<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1m.lilypie.com/saBSp8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>


伯爵府

積分: 17022


1391#
發表於 11-8-15 10:55 |只看該作者

引用:Quote:gangting+發表於+11-8-13+21:51+我係

原帖由 KiKiWitch 於 11-08-15 發表
又有??
上次花都嗰個唔係拉咗坐監咩!? 仲有?
佢未至於湯肚,不過痴痴地,周圍問人攞電話,又話自己生孖胎,前言不對後言




伯爵府

積分: 17022


1392#
發表於 11-8-15 10:56 |只看該作者

引用:Quote:gangting+發表於+11-8-14+20:43+未,

原帖由 KiKiWitch 於 11-08-15 發表
你指係吉之島bb展?
係呀




子爵府

積分: 10627

好媽媽勳章


1393#
發表於 11-8-15 11:35 |只看該作者
gangting 發表於 11-8-15 10:56
係呀

9月幾時到幾時呀?
等我去睇吓, 買定D羊毛底俾叮叮先~
之前抽獎中咗吉吉島coupon, 仲有$800, 今年11月就到期喇!


子爵府

積分: 10627

好媽媽勳章


1394#
發表於 11-8-15 11:36 |只看該作者
gangting 發表於 11-8-15 10:55
佢未至於湯肚,不過痴痴地,周圍問人攞電話,又話自己生孖胎,前言不對後言



...
咁驚!???
都唔知有咩企圖~


侯爵府

積分: 21177


1395#
發表於 11-8-15 11:42 |只看該作者
KiKiWitch 發表於 11-8-15 11:35
9月幾時到幾時呀?
等我去睇吓, 買定D羊毛底俾叮叮先~
之前抽獎中咗吉吉島coupon, 仲有$800, 今年11月就到 ...

<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1m.lilypie.com/saBSp8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>


水晶宮

積分: 67414

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


1396#
發表於 11-8-15 12:01 |只看該作者

引用:Quote:gangting+發表於+11-8-15+10:56+係呀

原帖由 KiKiWitch 於 11-08-15 發表
9月幾時到幾時呀?
等我去睇吓, 買定D羊毛底俾叮叮先~
之前抽獎中咗吉吉島coupon, 仲有$800, 今年11月就到 ...
咁好運




子爵府

積分: 10627

好媽媽勳章


1397#
發表於 11-8-15 13:12 |只看該作者
黃二少奶 發表於 11-8-15 12:01
咁好運

前年annual dinner既事咯~
舊年吉吉島BB展時, HSBC又做緊回贈, 所以先冇用d coupon囉


大宅

積分: 4447

畀面勳章


1398#
發表於 11-8-15 17:00 |只看該作者
我之前買落好多chuchu奶樽呀, 我依家埋身餵多, 我驚用唔晒d樽呀.....你地有冇人要買幼樽+奶咀呀..如果係可唔可以幫我買d 走呀 ?
奶樽一pack4個248,奶咀56蚊3個..謝謝...


侯爵府

積分: 21177


1399#
發表於 11-8-15 17:03 |只看該作者
sasa888 發表於 11-8-15 17:00
我之前買落好多chuchu奶樽呀, 我依家埋身餵多, 我驚用唔晒d樽呀.....你地有冇人要買幼樽+奶咀呀..如果係可 ...

你返工果時唔係要用咪?

<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1m.lilypie.com/saBSp8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>


侯爵府

積分: 21177


1400#
發表於 11-8-15 18:51 |只看該作者
今日去左睇e生,我隻太痛,安排左去見物理治療師,原來係腱鞘發炎,同hormone影響的手痛係唔同,但因為好快就生得,所以下一次覆診,要安排係坐完月之後。醫生同物理治療師都怕我生左bb會勞損。希望未生之前可以大大減輕病情,否則生完就好大獲。依加要keep住拉筋,冰敷and帶護手套。

醫生話如果情況keep住唔好,生完之後調我去睇骨科,因為依加bingo,不宜照x-ray,所以先試左物理治療先。

激死啦!無端端痛起黎,真係痛痛呀!我連抱隻貓都痛,點抱起個bb呀?
<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1m.lilypie.com/saBSp8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo