跳至

首頁

尾頁
   0


侯爵府

積分: 23362


1381#
發表於 06-4-4 09:49 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

CHE
恭喜你呀狗媽媽


大宅

積分: 4257

好媽媽勳章


1382#
發表於 06-4-4 09:57 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

che,
congratulations!


子爵府

積分: 12388


1383#
發表於 06-4-4 09:58 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

Morning
第一個多數聰明d的原因:
1. 媽咪生時young D, 陀的quality好D, D gene正D
2. Family照顧好D, 緊張D, 投入資源多D
3. 小朋友獨立D, 對自巳要求高D

CHE
好同意你果3點

A媽
Che係公司應該幾有份量, 怕且奇異眼光會係黎自佢的上頭

tanny
pls check pm.

呻 ))))))
re: brotherhood
好辛苦先同cw & cy建立左d基礎, 尋晚抱cy同cw玩, 妹妹個口係哥哥個頭上面, 平時我會話妹妹想錫你/同你玩, 點知99話:wow妹妹咬你個頭呀! cw即刻好反感地推開妹妹, 之後仲唔肯再同佢玩


男爵府

積分: 8163


1384#
發表於 06-4-4 10:37 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

早呀)))

che
恭喜..恭喜....
同honey時間咁似, 有無機會又第二個同年同月同日呢?


好明白, 算吧啦, 老人家講野直出直入, 沒想過cw會真的以為是, 佢地沒有我地做媽咪想得咁仔細

他貓
彤彤好番未? 果日見彤彤真係落晒形, 同佢平時好唔同 :-|

大鼻
希望Ansel都快d無事


珍珠宮

積分: 34740


1385#
發表於 06-4-4 10:53 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

che:
我琴日都有諗過你同honey既第二個bb又會唔會同一日出世呢?如果係就真係橋了.

^O^,
跟跟地啦, 但一波3折, 計劃想開始時, 我病咗要食antibiotic, 之後又去咗南非, 計岩timing又坐緊飛機, 之後我hb又要出trip, 攪到我破釜沈舟做跟得夫人......情急之下都吾計得男定女

駛乜咁心急 ,遲一個月開工都可以做狗媽媽呢!

tata:
彤彤又肚痛?冇事丫麻?


大宅

積分: 2696


1386#
發表於 06-4-4 11:09 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

hi all
好耐都無上黎拉. 你地好嗎?
我都黎親下熱鬧, 今年實在太多狗媽媽, 我識ge 已有6個lu.

che and honey
你地預產期幾時呀?
che--你應該系最早發現我果個... 係咪呀ianmami.


男爵府

積分: 8163


1387#
發表於 06-4-4 11:14 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

Sara-mama
恭喜呀 你預產期又幾時呀
狗年真係好旺


子爵府

積分: 12388


1388#
發表於 06-4-4 11:22 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

Glory
好似3個都係10月


男爵府

積分: 8163


1389#
發表於 06-4-4 11:26 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)


真係好啦, 又可以同做10月媽咪


大宅

積分: 1641


1390#
發表於 06-4-4 11:29 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

Che/Honey/SaraMa:Congratulations 呢到好熱鬧,生仔/生女第三波


珍珠宮

積分: 34740


1391#
發表於 06-4-4 11:48 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

sara-mama:
恭喜晒呀!

仲有邊個係狗媽媽呢?又有冇人會生第三個呢?


大宅

積分: 2696


1392#
發表於 06-4-4 11:50 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

我預產期係10月9日, 但可能會9月尾開刀.

googoo
我想生第3個ga, 如果我老公support & 我仲有氣有力.


男爵府

積分: 5320


1393#
發表於 06-4-4 11:58 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

sara ma, che,


che,
話時話, 知道左honey 有左後, 我即時諗起你喇 !!


子爵府

積分: 13373


1394#
發表於 06-4-4 12:11 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

SaraMa:Congratulations

SaraMa, Che & Honey: 今年真係好多狗媽媽, 我識都有8個, 真開心

老歌, Honey & Che: 又同年同月同日 我e+諗緊只欠老歌 :lol: , 嘩...今年佢地同年同月同日唔只4個小朋友, 第一年就得佢地3個, 到第二、三年就+埋慈慈, 到今年4歲就+多2個BB, 到出年.... 嘩...好開心呀...老歌....快 快 快

老歌: apple tree 拎左, 唔該晒

Somimi: 唔該晒

SandyMa: 琳琳好大個女呀

Tatacat: 彤彤冇事呀?? 希望佢快d好番


珍珠宮

積分: 34740


1395#
發表於 06-4-4 12:21 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

歌:

係羅,你都快d急起直追啦!


男爵府

積分: 8163


1396#
發表於 06-4-4 12:39 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

老婆婆/姑姑

你地生第2名我都好高興, 好似自己生咁


大宅

積分: 2739


1397#
發表於 06-4-4 12:51 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

che/saramama,
好開心呀!
CONGRATULATIONS!
真係好啦大家都係十月bb. 你地今胎會唔會辛苦d? 有無嘔呀?

che,
甘上次見到你都已經.... 遲8日真係好有可能又同年同月同日wor.

saramama,
我edd係十月十日遲你一日.

popo/glory/che,
係呀今年生日會, 會好熱鬧...


大宅

積分: 2696


1398#
發表於 06-4-4 13:00 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

多謝你地! 遲D 會晤會再有狗媽媽報到!

honey
我陀呢胎比第1胎辛苦, 可能年幾大左.
日日作嘔, 晚晚失眠, 唔係好食到野, 塊面生左D 柆拉.

googoo,po po, mei, 西 (所有有2個以上ge mami)
我要好好向你地請教點樣湊2個. 一個工人攪唔攪得din呢?


禁止訪問

積分: 6817


1399#
發表於 06-4-4 13:15 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2739


1400#
發表於 06-4-4 13:23 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

saramama,
I can't type Chinese here so...

Have you stopped vomitting after 12 weeks? I didn't vomit but I could hardly sleep in the first few weeks for I needed the loo 2/3 times a night... I then tried drinking "crysanthemum tea with dried dragon eyes" at night then I can sleep till dawn.

che,
I also gained 10lbs for the last 13 weeks. :-(

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo