立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
別墅
積分: 807
男爵府
積分: 5942
大宅
積分: 1529
積分: 5773
積分: 4981
cwinnie 寫道: hihi!!! 我返左幾日工啦..d野多到做極都做唔晒... 細b都未戒夜奶..半夜仲要起身喂奶呀..幾時可以戒呀?? 我媽媽前晚返左大陸..因為阿婆好唔舒服... 放左工又要湊大既又要照顧細...好辛苦呀... :-(
子爵府
積分: 10056
suhanna 寫道: 我個囡就嚟18個月, 通常我都會下午12點餵佢食咗一餐粥仔先出街, 咁就帶少餐呀嘛!而且比佢食咗餐粥仔, 感覺上佢會飽D! 之後帶嘅嘢都同你差唔多, 兩餐奶、奶樽兩個、熱水、飲管杯一個、紙包裝果一包、尿片3條、紗巾4條、濕紙巾、奶咀、餅餅、羊奶片、口水肩(不過成日唔記得帶架!嘻嘻) 其實依家出街食飯都已經比佢食我哋D嘢架啦! 不過就重未可以代替一餐囉!
積分: 1331
suhanna 寫道: 紙包果汁買亨氏囉! 重有其他紙包果汁選擇咩
chicchic05 寫道: 有日本牌子架...名稱我就唔記得啦..... [quote] suhanna 寫道: 紙包果汁買亨氏囉! 重有其他紙包果汁選擇咩
chu87377 寫道: 嘉寶果汁會濃d好味d!!我自己就鐘意買尼只牌子買lok lok啦!! [quote] chicchic05 寫道: 有日本牌子架...名稱我就唔記得啦..... [quote] suhanna 寫道: 紙包果汁買亨氏囉! 重有其他紙包果汁選擇咩
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy