跳至

首頁

尾頁
   0


別墅

積分: 807


1381#
發表於 07-5-8 14:07 |只看該作者

Re: ^6^大埔哥C拉吹水站^9^

我個囡就嚟18個月,
通常我都會下午12點餵佢食咗一餐粥仔先出街,
咁就帶少餐呀嘛!而且比佢食咗餐粥仔,
感覺上佢會飽D!
之後帶嘅嘢都同你差唔多,
兩餐奶、奶樽兩個、熱水、飲管杯一個、紙包裝果一包、尿片3條、紗巾4條、濕紙巾、奶咀、餅餅、羊奶片、口水肩(不過成日唔記得帶架!嘻嘻)
其實依家出街食飯都已經比佢食我哋D嘢架啦!
不過就重未可以代替一餐囉!


男爵府

積分: 5942


1382#
發表於 07-5-9 08:38 |只看該作者

Re: ^6^大埔哥C拉吹水站^9^

good morning


大宅

積分: 1529


1383#
發表於 07-5-9 09:16 |只看該作者

Re: ^6^大埔哥C拉吹水站^9^

good morning.....


男爵府

積分: 5773


1384#
發表於 07-5-9 11:22 |只看該作者

Re: ^6^大埔哥C拉吹水站^9^



大宅

積分: 4981


1385#
發表於 07-5-9 13:06 |只看該作者

Re: ^6^大埔哥C拉吹水站^9^

hihi!!!
我返左幾日工啦..d野多到做極都做唔晒...
細b都未戒夜奶..半夜仲要起身喂奶呀..幾時可以戒呀??
我媽媽前晚返左大陸..因為阿婆好唔舒服...
放左工又要湊大既又要照顧細...好辛苦呀... :-(


男爵府

積分: 5942


1386#
發表於 07-5-9 13:17 |只看該作者

Re: ^6^大埔哥C拉吹水站^9^

婆婆幾時返黎呀?

cwinnie 寫道:
hihi!!!
我返左幾日工啦..d野多到做極都做唔晒...
細b都未戒夜奶..半夜仲要起身喂奶呀..幾時可以戒呀??
我媽媽前晚返左大陸..因為阿婆好唔舒服...
放左工又要湊大既又要照顧細...好辛苦呀... :-(


子爵府

積分: 10056


1387#
發表於 07-5-9 16:20 |只看該作者

Re: ^6^大埔哥C拉吹水站^9^

suhanna 寫道:
我個囡就嚟18個月,
通常我都會下午12點餵佢食咗一餐粥仔先出街,
咁就帶少餐呀嘛!而且比佢食咗餐粥仔,
感覺上佢會飽D!
之後帶嘅嘢都同你差唔多,
兩餐奶、奶樽兩個、熱水、飲管杯一個、紙包裝果一包、尿片3條、紗巾4條、濕紙巾、奶咀、餅餅、羊奶片、口水肩(不過成日唔記得帶架!嘻嘻)
其實依家出街食飯都已經比佢食我哋D嘢架啦!
不過就重未可以代替一餐囉!


睇番你個list 我先發覺, 我都有帶濕紙巾同羊奶片

都唔知我個女咁快介奶係好事定係壞事, 好事係我拎小好多野...hehe....係呢, 紙包裝果汁你係買邊隻牌子比佢架???


別墅

積分: 807


1388#
發表於 07-5-10 10:47 |只看該作者

Re: ^6^大埔哥C拉吹水站^9^

紙包果汁買亨氏囉!
重有其他紙包果汁選擇咩


大宅

積分: 1331


1389#
發表於 07-5-10 11:43 |只看該作者

Re: ^6^大埔哥C拉吹水站^9^

hello [quote]


男爵府

積分: 5773


1390#
發表於 07-5-10 12:04 |只看該作者

Re: ^6^大埔哥C拉吹水站^9^


男爵府

積分: 5773


1391#
發表於 07-5-10 12:05 |只看該作者

Re: ^6^大埔哥C拉吹水站^9^

hihihihihi ~~~~~~~~~~~~~~~~


大宅

積分: 1529


1392#
發表於 07-5-10 12:39 |只看該作者

Re: ^6^大埔哥C拉吹水站^9^

有日本牌子架...名稱我就唔記得啦.....

suhanna 寫道:
紙包果汁買亨氏囉!
重有其他紙包果汁選擇咩


大宅

積分: 1529


1393#
發表於 07-5-10 12:41 |只看該作者

Re: ^6^大埔哥C拉吹水站^9^

2個係辛苦d架....不過你都有工人幫啦

:lol:

cwinnie 寫道:
hihi!!!
我返左幾日工啦..d野多到做極都做唔晒...
細b都未戒夜奶..半夜仲要起身喂奶呀..幾時可以戒呀??
我媽媽前晚返左大陸..因為阿婆好唔舒服...
放左工又要湊大既又要照顧細...好辛苦呀... :-(


大宅

積分: 1529


1394#
發表於 07-5-10 12:42 |只看該作者

Re: ^6^大埔哥C拉吹水站^9^

2個係辛苦d架....不過你都有工人幫啦

:lol:

cwinnie 寫道:
hihi!!!
我返左幾日工啦..d野多到做極都做唔晒...
細b都未戒夜奶..半夜仲要起身喂奶呀..幾時可以戒呀??
我媽媽前晚返左大陸..因為阿婆好唔舒服...
放左工又要湊大既又要照顧細...好辛苦呀... :-(


大宅

積分: 4981


1395#
發表於 07-5-10 13:38 |只看該作者

Re: ^6^大埔哥C拉吹水站^9^

個工人埋幫我做家務囉...
如果唔係...我累死左都似 [quote]
chicchic05 寫道:
2個係辛苦d架....不過你都有工人幫啦

:lol:

[quote]


大宅

積分: 4981


1396#
發表於 07-5-10 13:43 |只看該作者

Re: ^6^大埔哥C拉吹水站^9^

可能尼個星期尾...
不過都未confirm呀..
要視乎我阿婆身體狀況..
[quote]
henhen 寫道:
婆婆幾時返黎呀?

[quote]


男爵府

積分: 5773


1397#
發表於 07-5-10 13:51 |只看該作者

Re: ^6^大埔哥C拉吹水站^9^

嘉寶果汁會濃d好味d!!我自己就鐘意買尼只牌子買lok lok啦!!
chicchic05 寫道:
有日本牌子架...名稱我就唔記得啦.....

[quote]
suhanna 寫道:
紙包果汁買亨氏囉!
重有其他紙包果汁選擇咩
[/quote]


大宅

積分: 1529


1398#
發表於 07-5-10 17:03 |只看該作者

Re: ^6^大埔哥C拉吹水站^9^

以前我都買嘉寶, 不過學學飲左就唔飲淡味野,
所以我而家都轉返比亨士lu.....
清d嘛

chu87377 寫道:
嘉寶果汁會濃d好味d!!我自己就鐘意買尼只牌子買lok lok啦!! [quote]
chicchic05 寫道:
有日本牌子架...名稱我就唔記得啦.....

[quote]
suhanna 寫道:
紙包果汁買亨氏囉!
重有其他紙包果汁選擇咩
[/quote][/quote]


大宅

積分: 1529


1399#
發表於 07-5-11 09:18 |只看該作者

Re: ^6^大埔哥C拉吹水站^9^

good morning:


男爵府

積分: 5942


1400#
發表於 07-5-11 11:31 |只看該作者

Re: ^6^大埔哥C拉吹水站^9^


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo