在職全職

跳至

首頁

尾頁
   8


大宅

積分: 4224


1381#
發表於 13-6-28 10:48 |只看該作者

引用:Quote:linglam1010+發表於+13-6-28+10:14+

原帖由 fannychan1213 於 13-06-28 發表
踩場啊。。。咁早?
遲左啦,平時應該再早啲


大宅

積分: 4224


1382#
發表於 13-6-28 10:49 |只看該作者

引用:load+得好慢..+同理點樣可以即時睇到+UPDAT

原帖由 寶貝GG 於 13-06-28 發表
load 得好慢.. 同理點樣可以即時睇到 UPDATE 的 POST ?
我用手提上有delay


珊瑚宮

積分: 121429

畀面勳章 BK Milk勳章


1383#
發表於 13-6-28 10:50 |只看該作者

回覆:日日返工冇野做吹水區

條粉皮又要係到爭論點樣點樣做你想點做,你話我聽咪得囉,仲有咩好講,講講下我都費時出聲,望都唔望佢……


男爵府

積分: 6503

BK Milk勳章


1384#
發表於 13-6-28 10:54 |只看該作者
cmsm 發表於 13-6-28 10:50
條粉皮又要係到爭論點樣點樣做你想點做,你話我聽咪得囉,仲有咩好講,講講下我都費時出聲,望都唔 ...
我都好憎呢d人﹗想點做咪出聲叫我地做,唔好成日爭論嘛!!浪費時間


公爵府

積分: 27224

畀面勳章


1385#
發表於 13-6-28 10:54 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+fannychan1213+於+13-06-28+

原帖由 cmsm 於 13-06-28 發表
我個d咪又係一樣當我地係外人,但把口就話唔係
我依家唔會在意~自己一家三口開開心心~你今日偷雞上來啊?


公爵府

積分: 27224

畀面勳章


1386#
發表於 13-6-28 10:55 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+fannychan1213+於+13-06-28+

原帖由 linglam1010 於 13-06-28 發表
遲左啦,平時應該再早啲
我以為你入錯房long time no see


公爵府

積分: 27224

畀面勳章


1387#
發表於 13-6-28 10:56 |只看該作者

引用:條粉皮又要係到爭論點樣點樣做你想點做,你

原帖由 cmsm 於 13-06-28 發表
條粉皮又要係到爭論點樣點樣做你想點做,你話我聽咪得囉,仲有咩好講,講講下我都費時出聲,望都唔 ...
邊個咁衰?


珊瑚宮

積分: 121429

畀面勳章 BK Milk勳章


1388#
發表於 13-6-28 11:11 |只看該作者

引用:Quote:cmsm+發表於+13-6-28+10:50+條粉皮又

原帖由 lammi2012 於 13-06-28 發表
我都好憎呢d人﹗想點做咪出聲叫我地做,唔好成日爭論嘛!!浪費時間
咪係,又咩好咬,咬完咬去你都要話自己啱架啦mouth:


珊瑚宮

積分: 121429

畀面勳章 BK Milk勳章


1389#
發表於 13-6-28 11:12 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+cmsm+於+13-06-28+發表我個d

原帖由 fannychan1213 於 13-06-28 發表
我依家唔會在意~自己一家三口開開心心~你今日偷雞上來啊?
偷雞用電話上


珊瑚宮

積分: 121429

畀面勳章 BK Milk勳章


1390#
發表於 13-6-28 11:13 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+cmsm+於+13-06-28+發表條粉皮

原帖由 fannychan1213 於 13-06-28 發表
邊個咁衰?
又係d覺得自己永遠是對的的人


水晶宮

積分: 55089

畀面勳章 BK Milk勳章


1391#
發表於 13-6-28 11:15 |只看該作者

回覆:日日返工冇野做吹水區

女人又發癲,我唔敢上黎

龍馬精神.......


男爵府

積分: 6503

BK Milk勳章


1392#
發表於 13-6-28 11:19 |只看該作者
Small_i 發表於 13-6-28 11:15
女人又發癲,我唔敢上黎
我呢度男人都發瘨..


男爵府

積分: 6503

BK Milk勳章


1393#
發表於 13-6-28 11:23 |只看該作者
今日時間過得好慢呀,仲有一個鐘先放lunch


公爵府

積分: 27224

畀面勳章


1394#
發表於 13-6-28 11:26 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+fannychan1213+於+13-06-28+

原帖由 cmsm 於 13-06-28 發表
係偷雞用電話上
唔怕俾腦細見到啊?


珊瑚宮

積分: 121429

畀面勳章 BK Milk勳章


1395#
發表於 13-6-28 11:38 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+cmsm+於+13-06-28+發表係偷雞

原帖由 fannychan1213 於 13-06-28 發表
唔怕俾腦細見到啊?
用電話,佢應該睇唔到


珊瑚宮

積分: 121429

畀面勳章 BK Milk勳章


1396#
發表於 13-6-28 11:38 |只看該作者

回覆:日日返工冇野做吹水區

至怕公司d人發癲,大家都係打工啫


珊瑚宮

積分: 121429

畀面勳章 BK Milk勳章


1397#
發表於 13-6-28 11:39 |只看該作者

引用:今日時間過得好慢呀,仲有一個鐘先放lunch

原帖由 lammi2012 於 13-06-28 發表
今日時間過得好慢呀,仲有一個鐘先放lunch
今日lunch要食粟米片


男爵府

積分: 6503

BK Milk勳章


1398#
發表於 13-6-28 11:43 |只看該作者
cmsm 發表於 13-6-28 11:39
今日lunch要食粟米片
我今日成team人一齊食.........................又要大出血了~出去食餐餐都好貴!!!


伯爵府

積分: 17996

陪月勳章


1399#
發表於 13-6-28 11:47 |只看該作者
今日勁悶呀! 我都叫做好彩. 我公司d 同事唔理我的, 加上我做得耐,

都做左成7年. 都算半個老屎弗

由於無同事理我, 我又唔理佢地.. 所以我日日返工都好悶

日日都係好似自己一個人咁, 無人同我傾計. 無講電話

日日都係上網.. facebook bk ......

所以我日日的生活都好悶! 不過我喜歡平淡是福

希望公司有糧出.. 唔好執..

希望可以頂到我個仔大啦.. 呢個都係我的心願來的!


水晶宮

積分: 55089

畀面勳章 BK Milk勳章


1400#
發表於 13-6-28 11:50 |只看該作者

回覆:日日返工冇野做吹水區

我同事又俾女人鬧到喊喇

龍馬精神.......

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo