
rubbychow@tong 寫道:
今日我帶左兩個靚女去迪士尼公園影相........... :mrgreen:
兩隻野最興奮就係坐迪士尼地鐵烈車............![]()
![]()
D 坐位真係好舒服, 深籃色絲絨坐"戰", 好舒服呀 !![]()
![]()
不過去到都係响果個花園影下相, 無乜景 .........![]()
![]()
BUT 就有個好靚嘅音樂嘖泉............. :lol: :lol: :lol: :lol:
曬到得番半條命.........好真係好熱![]()
![]()
![]()
![]()
好似黎緊 16 號會多一個唔知咩野公園會開放...........
或者都會再去多次..............
到時我一定會帶定傘同埋太陽帽 (傍身)..........![]()
![]()
跟住我地出番青衣城飲冰凍咖啡 & 豬屎蛋糕
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
再跟住去老麥買薯條..............![]()
再再跟住就回歸....................
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()