跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 7989

好媽媽勳章


1401#
發表於 07-9-5 11:21 |只看該作者
我就連下學期書單都未收到

原文章由 karencircle 於 07-9-5 10:56 發表
阿囡年年都開學就買晒全學年ga書, 所以下學期家陣都係埋屋企存倉


男爵府

積分: 7977


1402#
發表於 07-9-5 11:32 |只看該作者
早晨


伯爵府

積分: 17542


1403#
發表於 07-9-5 11:37 |只看該作者
早晨
今朝琳琳順利起床嗎:loveliness:
原文章由 校長 於 07-9-5 11:32 發表
早晨


男爵府

積分: 7977


1404#
發表於 07-9-5 11:41 |只看該作者
今朝非常順利,一叫就起床


伯爵府

積分: 17542


1405#
發表於 07-9-5 11:45 |只看該作者
叻囡
原文章由 校長 於 07-9-5 11:41 發表
今朝非常順利,一叫就起床


男爵府

積分: 7989

好媽媽勳章


1406#
發表於 07-9-5 14:20 |只看該作者
又乖女又叻女

原文章由 校長 於 07-9-5 11:41 發表
今朝非常順利,一叫就起床


男爵府

積分: 7989

好媽媽勳章


1407#
發表於 07-9-5 14:24 |只看該作者
之之頭先打俾我話今日被老師選左做班長 :loveliness:
開心 c 我啦 ~~ 佢阿媽我成世人都未試過做乜長乜長既, 佢都叫完成我既心願 :mrgreen:


伯爵府

積分: 17542


1408#
發表於 07-9-5 14:30 |只看該作者
咁之之一定更愛上學去 :loveliness:
yiyi都係小一第一任班長, 跟著係學校ga表現都好好, 可能有關
不過家陣d職銜特別多, 又科長又行長又派飯天使又什麼什麼...只要乖乖的實有公職要負責.
yiyi這次就做"功課天使", 負責係board update全日的功課, 我話佢一個大慒...成班就 , 因為今年開始學校互聯網樹不會再list功課出來, 要靠佢地自己係學校抄足手冊返來.
原文章由 tingchichi 於 07-9-5 14:24 發表
之之頭先打俾我話今日被老師選左做班長 :loveliness:
開心 c 我啦 ~~ 佢阿媽我成世人都未試過做乜長乜長既, 佢都叫完成我既心願 :mrgreen:

[ 本文章最後由 karencircle 於 07-9-5 14:37 編輯 ]


男爵府

積分: 7989

好媽媽勳章


1409#
發表於 07-9-5 14:35 |只看該作者
我都係咁諗 :loveliness:
我頭先聽完佢電話, 我就諗 "好 law, 乘機幫佢洗下腦都好 :lol . 同佢講做班長係要品學兼優, 要有禮貌, 要幫老師同學手.." 一次過洗哂佢d 陋習


原文章由 karencircle 於 07-9-5 14:30 發表
咁之之一定更愛上學去 :loveliness:
yiyi都係小一第一任班長, 跟著係學校ga表現都好好, 可能有關


男爵府

積分: 5289


1410#
發表於 07-9-5 14:50 |只看該作者
丁丁:
我聽見都覺得好開心....gigi加油下次做埋風記隊長


男爵府

積分: 7989

好媽媽勳章


1411#
發表於 07-9-5 14:50 |只看該作者
唔駛擔心喎媽咪
責任重大, yiyi 只會越做越好


原文章由 karencircle 於 07-9-5 14:30 發表
yiyi這次就做"功課天使", 負責係board update全日的功課, 我話佢一個大慒...成班就 , 因為今年開始學校互聯網樹不會再list功課出來, 要靠佢地自己係學校抄足手冊返來.
...


男爵府

積分: 7989

好媽媽勳章


1412#
發表於 07-9-5 14:52 |只看該作者
thanks
唔好意思, 風記隊長係唔係即是 PREFECT 呀


原文章由 jey 於 07-9-5 14:50 發表
丁丁:
我聽見都覺得好開心....gigi加油下次做埋風記隊長

[ 本文章最後由 tingchichi 於 07-9-5 14:55 編輯 ]


男爵府

積分: 5289


1413#
發表於 07-9-5 14:59 |只看該作者
yes.......我成日都覺得做風記好大......個個都要聽佢指示....好似警察叔叔咁......好鬼c威
原文章由 tingchichi 於 07-9-5 14:52 發表
thanks
唔好意思, 風記隊長係唔係即是 PREFECT 呀



男爵府

積分: 7977


1414#
發表於 07-9-5 15:04 |只看該作者
做了班長好勁,一定以身作側,妳可放心好多

原文章由 tingchichi 於 07-9-5 14:24 發表
之之頭先打俾我話今日被老師選左做班長 :loveliness:
開心 c 我啦 ~~ 佢阿媽我成世人都未試過做乜長乜長既, 佢都叫完成我既心願 :mrgreen:


男爵府

積分: 7977


1415#
發表於 07-9-5 15:06 |只看該作者
嘩,功課天使好大責任 :mrgreen:


原文章由 karencircle 於 07-9-5 14:30 發表
咁之之一定更愛上學去 :loveliness:
yiyi都係小一第一任班長, 跟著係學校ga表現都好好, 可能有關
不過家陣d職銜特別多, 又科長又行長又派飯天使又什麼什麼...只要乖乖的實有公職要負責.
...


男爵府

積分: 5289


1416#
發表於 07-9-5 15:07 |只看該作者
要唔要比人抄工課
原文章由 校長 於 07-9-5 15:06 發表
嘩,功課天使好大責任 :mrgreen:



男爵府

積分: 7977


1417#
發表於 07-9-5 15:08 |只看該作者
每晚最想睇爸爸套戲,但九點就要陪女入房訓覺,真係想死


男爵府

積分: 7989

好媽媽勳章


1418#
發表於 07-9-5 15:11 |只看該作者
咁我諗佢 like 風記多d 因為佢最鍾意人聽佢指示

原文章由 jey 於 07-9-5 14:59 發表
yes.......我成日都覺得做風記好大......個個都要聽佢指示....好似警察叔叔咁......好鬼c威


男爵府

積分: 7989

好媽媽勳章


1419#
發表於 07-9-5 15:11 |只看該作者
yes, 今晚催眠下佢先

原文章由 校長 於 07-9-5 15:04 發表
做了班長好勁,一定以身作側,妳可放心好多


男爵府

積分: 5289


1420#
發表於 07-9-5 15:12 |只看該作者
我有幾日唔記得睇 有冇錄影機錄咗去la.....
原文章由 校長 於 07-9-5 15:08 發表
每晚最想睇爸爸套戲,但九點就要陪女入房訓覺,真係想死

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo