立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
男爵府
積分: 7989
原文章由 karencircle 於 07-9-5 10:56 發表 阿囡年年都開學就買晒全學年ga書, 所以下學期家陣都係埋屋企存倉
積分: 7977
伯爵府
積分: 17542
原文章由 校長 於 07-9-5 11:32 發表 早晨
原文章由 校長 於 07-9-5 11:41 發表 今朝非常順利,一叫就起床
原文章由 tingchichi 於 07-9-5 14:24 發表 之之頭先打俾我話今日被老師選左做班長 :loveliness: 開心 c 我啦 ~~ 佢阿媽我成世人都未試過做乜長乜長既, 佢都叫完成我既心願 :mrgreen:
原文章由 karencircle 於 07-9-5 14:30 發表 咁之之一定更愛上學去 :loveliness: yiyi都係小一第一任班長, 跟著係學校ga表現都好好, 可能有關
積分: 5289
原文章由 karencircle 於 07-9-5 14:30 發表 yiyi這次就做"功課天使", 負責係board update全日的功課, 我話佢一個大慒...成班就 , 因為今年開始學校互聯網樹不會再list功課出來, 要靠佢地自己係學校抄足手冊返來. ...
原文章由 jey 於 07-9-5 14:50 發表 丁丁: 我聽見都覺得好開心....gigi加油下次做埋風記隊長
原文章由 tingchichi 於 07-9-5 14:52 發表 thanks 唔好意思, 風記隊長係唔係即是 PREFECT 呀
原文章由 karencircle 於 07-9-5 14:30 發表 咁之之一定更愛上學去 :loveliness: yiyi都係小一第一任班長, 跟著係學校ga表現都好好, 可能有關 不過家陣d職銜特別多, 又科長又行長又派飯天使又什麼什麼...只要乖乖的實有公職要負責. ...
原文章由 校長 於 07-9-5 15:06 發表 嘩,功課天使好大責任 :mrgreen:
原文章由 jey 於 07-9-5 14:59 發表 yes.......我成日都覺得做風記好大......個個都要聽佢指示....好似警察叔叔咁......好鬼c威
原文章由 校長 於 07-9-5 15:04 發表 做了班長好勁,一定以身作側,妳可放心好多
原文章由 校長 於 07-9-5 15:08 發表 每晚最想睇爸爸套戲,但九點就要陪女入房訓覺,真係想死
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy