美容扮靚

跳至

首頁

尾頁
   552


侯爵府

積分: 21273


1401#
發表於 14-5-6 18:45 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+tpcmela+於+14-05-06+發表再

原帖由 yuyu.c 於 14-05-06 發表
我個冇呀,我試吓用ie先
轉用英文啦!我一向用英文




水晶宮

積分: 53728

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


1402#
發表於 14-5-6 18:46 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+yuyu.c+於+14-05-06+發表我個

原帖由 tpcmela 於 14-05-06 發表
轉用英文啦!我一向用英文
Thx,見到啦




侯爵府

積分: 21273


1403#
發表於 14-5-6 18:47 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+tpcmela+於+14-05-06+發表轉

原帖由 yuyu.c 於 14-05-06 發表
Thx,見到啦
下次識點做
不過用英文對答




水晶宮

積分: 53728

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


1404#
發表於 14-5-6 18:53 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+yuyu.c+於+14-05-06+發表Thx,

原帖由 tpcmela 於 14-05-06 發表
下次識點做
不過用英文對答
想問吓1/5到依家未配送算耐嗎?如果取消d錢係咪入返信用咭戶口?





侯爵府

積分: 21273


1405#
發表於 14-5-6 18:56 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+tpcmela+於+14-05-06+發表下

原帖由 yuyu.c 於 14-05-06 發表
想問吓1/5到依家未配送算耐嗎?如果取消d錢係咪入返信用咭戶口?
算耐呀!正常兩日左右會出貨當然唔計星期六日。
退錢係退番信用卡架




水晶宮

積分: 53728

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


1406#
發表於 14-5-6 19:08 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+yuyu.c+於+14-05-06+發表想問

原帖由 tpcmela 於 14-05-06 發表
算耐呀!正常兩日左右會出貨當然唔計星期六日。
退錢係退番信用卡架



...
唔該晒,我仲有幾件配送中,咁我等埋仲未送先cancel,我仲係尼件貨用佐張$10000 coupon




侯爵府

積分: 21273


1407#
發表於 14-5-6 19:13 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+tpcmela+於+14-05-06+發表算

原帖由 yuyu.c 於 14-05-06 發表
唔該晒,我仲有幾件配送中,咁我等埋仲未送先cancel,我仲係尼件貨用佐張$10000 coupon



...
有10000咁多




水晶宮

積分: 53728

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


1408#
發表於 14-5-6 19:18 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+yuyu.c+於+14-05-06+發表唔該

原帖由 tpcmela 於 14-05-06 發表
有10000咁多
我新開acc. 有,可以買鞋,我買佐2對,張coupon 用佐係尼對




侯爵府

積分: 21273


1409#
發表於 14-5-6 20:46 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+tpcmela+於+14-05-06+發表有1

原帖由 yuyu.c 於 14-05-06 發表
我新開acc. 有,可以買鞋,我買佐2對,張coupon 用佐係尼對
咁平10000真係好抵




大宅

積分: 1348


1410#
發表於 14-5-6 21:07 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 tpcmela 於 14-05-06 發表下

原帖由 yuyu.c 於 14-05-06 發表
想問吓1/5到依家未配送算耐嗎?如果取消d錢係咪入返信用咭戶口?
我4月22 買左幾對鞋都未出貨,send 左好多個email 都無用


水晶宮

積分: 53728

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


1411#
發表於 14-5-6 21:30 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+yuyu.c+於+14-05-06+發表想問

原帖由 Sarahoney 於 14-05-06 發表
我4月22 買左幾對鞋都未出貨,send 左好多個email 都無用
我訂佐2對不同seller,依家一對有一對未知,第一次g 就出師不利




水晶宮

積分: 53728

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


1412#
發表於 14-5-6 21:33 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+yuyu.c+於+14-05-06+發表我新

原帖由 tpcmela 於 14-05-06 發表
咁平10000真係好抵
但依家分分鍾蝕佐張coupon,我見有coupon先買多對鞋咋




大宅

積分: 2514


1413#
發表於 14-5-6 21:36 |只看該作者

回覆:kindercherry 的帖子

佢有寫架……而且唔同數量唔同價錢,你一係post張相睇下…………


大宅

積分: 1348


1414#
發表於 14-5-6 23:00 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 Sarahoney 於 14-05-06 發表

原帖由 yuyu.c 於 14-05-06 發表
我訂佐2對不同seller,依家一對有一對未知,第一次g 就出師不利
我g 左5,6次喇,今次係第一次預到咁嘅情況 之前仲試過幾次寄漏


公爵府

積分: 25385


1415#
發表於 14-5-7 09:30 |只看該作者
yuyu.c 發表於 14-5-5 19:02
唔好意思我冇時間追之前既post,我想直接發問,我第一次用gmarket,有一件貨1號order到依家都未送貨,而其他 ...
查詢
如果想查貨,同SELLER聯絡應該點呢?
你買野個PAGE,左面有SELLER INFO,
入面有inquiry,你click入去就可以用呢個位同seller聯絡
如果你係想同Gmarket既cs聯絡又應該點算??
我唔遂個步驟教啦, 你想搵gmarke個cs就click呢條link啦↓↓↓
http://gmember.gmarket.co.kr/customerCenter/ContactUs

查閱回覆方法
My Gmarket >> My inquiries >> My inquiries
或者
http://gdiary.gmarket.co.kr/MYBBS/MyInqueryList

如果對方覆左都會有email通知架

如果再搵唔到CS, 就試下用QQ啦, QQ即係類似ICQ/MSN既野
http://gpromotion.gmarket.co.kr/Plan/PlanView?sid=122043

點評

yuyu.c  Thank you.  發表於 14-5-7 09:34


公爵府

積分: 25385


1416#
發表於 14-5-7 09:31 |只看該作者
yantoby 發表於 14-5-5 21:14
唔好意思, 我見好多朋友近排g野都話無貨,比seller cancel單,
其實係近排定不嬲都有甘gei情況發生?
我上個月 ...
其實不嬲都會有, 特別係比較受歡迎既SELLER會發生, 最常見係衫同鞋呢D鋪頭, 成日都會比左錢都仲CANCEL


公爵府

積分: 25385


1417#
發表於 14-5-7 09:31 |只看該作者
水之藍 發表於 14-5-5 21:23
對鞋幾好made in korea 夠輕,在次訂24mg牛仔fu
牛仔褲LINK PLS


公爵府

積分: 25385


1418#
發表於 14-5-7 09:32 |只看該作者
markbrother 發表於 14-5-6 00:18
新手一問,
上星期五訂左貨而家都唔出貨係咪算耐(planning to delivery)?
另其他貨到哂倉,會唔會收存倉費 ...
無存倉費,
韓國星期6日唔一定有開工,
所以都唔算好耐既,
不過你都可以催下佢,
正常呢2日都會出貨


公爵府

積分: 25385


1419#
發表於 14-5-7 09:33 |只看該作者
yiuyiumun 發表於 14-5-6 09:41
我有件貨由26apr 開始一直都是 on domestic delivery ,聯絡左cs&seller 都冇覆,我仲可以做咩?



...
一日SEND幾個查詢比佢地, 或者叫佢地CANCEL, 不停SEND過去煩佢地


男爵府

積分: 5494


1420#
發表於 14-5-7 12:18 |只看該作者

回覆:bb081090 的帖子

Gmarket比淘寶真係煩幾倍,可能語言問題,無貨又登出黎,真係無了期咁等,另一單影都無,又唔覆,不過第一次試希望順利,亦多謝咁多位耐心的指導




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo